Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

l-4372.jpg

Husker de skjørtene der var VELDIG populære når jeg gikk på ungdomsskolen/starten av videregående. Jentene i byen min pleide å ha nettingstrømper under når de skulle på fest. Lekkert.

Anonym poster: 3e98b3a7ec35000525729fc0f1a8d41f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Husker de skjørtene der var VELDIG populære når jeg gikk på ungdomsskolen/starten av videregående. Jentene i byen min pleide å ha nettingstrømper under når de skulle på fest. Lekkert.

Glemte å si at på overkroppen var det hettegenser som gjaldt og på beina buffaloo skatesko.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

gabifreshgalaxybikini_zps1d1427c0.jpg

Ja, sånn galaxy-mønster er grusomt, men jeg synes bikiniformen passer kroppsform hennes!

Så sånn sett så synes jeg hun kler seg bra!

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Da er vi uenige! Blomster er veldig in, det samme er høy splitt, så kjolen er absolutt "riktig" med unntak av hanskene selvfølgelig. Jeg syntes den er kledelig og dessutten er jeg utrolig stor fan av Givenchy og har selv mye flott fra merket.

Liker du det fordi det er "in" ? :klo:

Jeg synes også den kjolen er helt grusom og kan virkelig ikke forstå hvordan noen kan synes den ikke er det. Du sier at du liker kjolen men ikke hanskene- jeg ser ikke hanskene en gang jeg, synes bare alt går i ett og hadde dere ikke nevnt hanskene her så hadde jeg bare trodd at kjolen er langermet :laugh:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

fatkini!? det var et stygt og diskriminerende ord synes jeg...

Uansett så synes jeg dama ser knallbra ut i den! (sett bort ifra mønsteret da!)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatkini? :klo:

Er det badetøy for overvektige?

Grunnen til at jeg ikke liker bikinien er at jeg synes mønsteret er fælt og bikinitrusa alt for lang. Vi har nok forskjellig smak ;)

Ja. Bloggeren du la ut bilde av har faktisk designet badetøyet selv, for at overvektige også skal få moderne alternativer. Kampanjen kalles "The fatkini movement".

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fatkini!? det var et stygt og diskriminerende ord synes jeg...

Uansett så synes jeg dama ser knallbra ut i den! (sett bort ifra mønsteret da!)

"Fatikini" er hennes eget konsept. Dama på bildet altså. Hun er en kjent blogger.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet at hun har designet bikiniene, men ikke at hun har funnet opp det navnet. Fant henne på VG eller Dagbladet i en artikkel der det ble skrevet om bloggere som er større enn gjennomsnittet :)

"Gabi Gregg, the blogger who last year coined the term 'fatkini' as a retaliation against society's obsession with super-slim summer bodies, has launched a swimwear line for U.S. sizes ten to 24."

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2317820/GabiFresh-Fatkini-blogger-debuts-stylish-beachwear-sizes-10-24.html#ixzz2VNI4Inl1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns kim kardashian alltid ser fæl ut jeg. Har aldri sett ett bilde hvor hun har hatt ett antrekk jeg syns er fint.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Dette er kanskje nevnt tidligere, det er så mange sider i tråden. Men det er noen skjørt jeg ser en del gå rundt i. De er som digre sekker, ganske rette i fasongen og når helt ned til anklene. Sikkert behagelige, men ikke pent etter min mening. Jeg har ikke sett noen som kler slike ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Har du 6000 kroner liggende som du virkelig ikke aner hva du skal bruke dem på så anbefaler jeg denne herlige go`biten fra bubbleroom :danse:

dress-40315-fa4f6.jpg

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du 6000 kroner liggende som du virkelig ikke aner hva du skal bruke dem på så anbefaler jeg denne herlige go`biten fra bubbleroom :danse:

dress-40315-fa4f6.jpg

Valkekjolen, nå i trendy mønster!

Anonymous poster hash: 8f9f1...9ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...