Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Det finnes ingen moderatorer i denne tråden, så du trenger sikkert ikke slette bildene i frykt for at tråden skal bli stengt ;)

Tenkte bare å informere ettersom jeg har sett mange poste bilder av henne i det siste, og du er ikke den eneste. Jeg visste ikke dette selv ikke før jeg så at moderatorene stengte tråden om henne, som ikke var i denne delen av forumet. Den tråden var om henne som blogger, så vet ikke om det gjelder klærne hennes.

Edit: ser ut som jeg er blitt håpløs når det gjelder rettskriving :(

Nei, men det er kanskje like greit å ikke diskutere henne. Hadde vært kjipt om hun hadde funnet bildene sine her senere. Får bare litt hakeslepp over hvordan 16 åringer går nå til dags. :( Men nå er hun ikke så gammel, så stilen vil nok sikkert forandre seg etter hvert.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen bilder her, men i går så jeg en kvinne i en tett strømpebukse i en helt grusom lyslyslys dus gråblå farge. Det så ut som om beina hennes led av akutt blodmangel mens resten av kroppen var frisk. Hun så rett og slett ut som en syk zombie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg så mange som vandret rundt med sånne korte shortser i byen idag, av typen der halve rumpa synes. Felles for alle var de med jevne mellomrom følte for å dra ned "shortsbeina". Det virka litt som at de gikk rundt med shortsen langt oppi rumpa, og måtte dra den "ut" hele tiden. Ikke nok med at det ser utrolig harry ut, men det kan da umulig være behagelig!

Anonym poster: d88abca3b0cb7dbb1596162c7f0974ad

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jeg på 17. mai også. I tillegg hadde en god del på seg nok plagg til en vinterferie på overkroppen (nesten ihvertfall). Den kontrasten har jeg aldri forstått.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den blonde-skjorten/kjolen/tingen Ulrikke Lund har på seg i dagens post. Sinnsykt stygg på alle måter må jeg innrømme at jeg mener..

Anonym poster: a1717c318d7a00b04b292552e5b34760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Inggolf

Jeg synes ikke den t-shorta var særlig fin men ikke så stygg at den

fortjener en plass her i tråden :lol:

men om Wonders synes det, så må vel det være greit? :)

Endret av NozMonster
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den så veldig "kjerring" ut. Men hver sin smak. Sånn er det jo om mye av det som blir postet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Kiwi idag og så årets antrekk.

Jente, rundt 18. Iført sort filthatt, veldig "rallar"inspirert (eller den er sikkert flower-power), en veldig kort, hvit blondekjole, og Hunterstøvler med de digre sokkene oppi.

Idag var det 20 grader og det har ikke regnet på en uke. Ikke var det meldt regn heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...