Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Knis knis, det er sånn de "styler" plaggene i utstillingen på den lokale Fretexen her. Skarp gul bukse? Ahh, da passer den fint med denne skarpt gule toppen, denne skarpt gule jakka, dette selvlysende sitrongule skjerfet og disse skjeve gule pumpsene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke spesielt lekre antrekk nei, men den grønne og den gule blazeren var stilige :)

Endret av Tonje!
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det så ut som noe kunst&håndverk- eller eurytmilærerne mine fra grunnskolen kunne gått med ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det så ut som noe kunst&håndverk- eller eurytmilærerne mine fra grunnskolen kunne gått med ;)

Vintage fra åttitallet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke spesielt lekre antrekk nei, men den grønne og den gule blazeren var stilige :)

Kanskje, men grønt og gult minner meg litt for mye om uniformsbekledning. Formell Kiwi-bekledning, liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moods of Norway har designet de nye uniformene til Norwegian:

afp000532071-wwea67nLMt.jpg?updated=240520131050

Ser ut som om de har studert den berømte "hatten" til Mette Marit:

safff_80__0.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja! For min del så det ut som en slags dårlig korpsuniform. Litt for overtydelig med blått, hvitt og rødt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

rodarte%2Bcape.JPG

o-LADY-GAGA-570.jpg?3

Siste moteskrik fra Lady Gaga.

Anonym poster: 48e2c355bc373ec3aaf17fc16bb24e4a

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, fint er det ikke og skjønner heller hvor foreldrene er. Jeg hadde ikke latt min 16 år gamle jente gått kledd i slike klær. Likevel så er hun mindreårig, og derfor tror jeg ikke at det er lov til å diskutere henne er inne. En tråd om henne ble nylig stengt pga. hennes alder, og derfor er det kanskje ikke så lurt å poste bildene av henne, uavhengig av hva man måtte mene om klærne.

Ah, det visste jeg ikke. Passer seg kanskje ikke helt å diskutere klærne hennes da nei. Da fjerner jeg bildene sånn at tråden ikke blir stengt. Bra du sa ifra. ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...