Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Tone har så forferdelig dårlig stil!! Ingen ting av det hun har på seg på Idol er fint. Grøss

Ikke til vanlig heller.

Tone ser bedre kledd ut enn 90 % av de som går på gata.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

JU621C01H-502@1.1.jpg

Og denne her koster "bare" 3500kr.

Anonym poster: 72728d5dd0a536392640cbc84c23ee88

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns egentlig at den typen "lang skjorte og lang kjole" stilen er så fæl. kjole og topp får frem former, mens du bare blir til en strek med lang skjorte og lang kjole..

Anonym poster: 8a8e4b184b2be77ec45a7c2d139fe1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er ikke noe fan av den militærgrønne jakka som er så inn nå, med svarte, harry skinn-ermer.

For det første er det få nordmenn som i det hele tatt kler grønt mot den blasse huden sin (det samme gjelder for beige trench-coats). For det andre er det mandig og harry med svart skinn langs ermene.

Uff. Den er bare virkelig ikke fin til noe som helst!

Hvorfor går ikke folk heller med pene kåper, eller jakker med farger som de kler, f-eks en klar blåfarge, lilla, rød osv?

1619181-7-1359818805077.jpg

Anonym poster: 06423f79ccd5da8639661b0c63e08755

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe fan av den militærgrønne jakka som er så inn nå, med svarte, harry skinn-ermer.

For det første er det få nordmenn som i det hele tatt kler grønt mot den blasse huden sin (det samme gjelder for beige trench-coats). For det andre er det mandig og harry med svart skinn langs ermene.

Hvorfor går ikke folk heller med pene kåper, eller jakker med farger som de kler, f-eks en klar blåfarge, lilla, rød osv?

1619181-7-1359818805077.jpg

Anonym poster: 06423f79ccd5da8639661b0c63e08755

Helt enig i at militærgrønne jakker med skinnermer er harry og stygt (det samme gjelder hvite ullkåper med skinnermer, sånn som denne http://www.bazar.no/...rmer-m-10033118). Men jeg synes det kan være fint med både militærgrønne jakker og ullkåper uten svarte skinnermer, og jeg synes også at mange kler den fargen :) Hvis ikke er det jo dessuten mange som bruker skjerf til slike jakker da...

Endret av Musken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For to år siden trodde jeg ikke det kunne bli verre enn crocs og onepiece.

Men jeg har nå sett ting her inne som har rystet min tro på menneskeheten.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg har en grønn vest fra H&M som jeg bruker over skinnjakke noen ganger. Da ligner det på bildet over her.

Det JEG syns er stygt, er kåper og jakker med leopard- eller sebramønster. Det blir bare for mye!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli møkk lei av hvite/berse converse. Ikke tall på hvor mange tenåringsjenter jeg har sett bare idag... Ikke er det fine sko heller.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og HVITE tights! Grøss, særlig når de ikke bruker lange topper over, som man SKAL gjøre, og når de i tillegg bruker en fin mønstret truse er det bænkers!

Det er stygt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enig.

Trist at så mange er sjalu på den flotte dama der. Kan ikke si at alt hun har er stygt .... der ble man en smule avslørt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For to år siden trodde jeg ikke det kunne bli verre enn crocs og onepiece.

Men jeg har nå sett ting her inne som har rystet min tro på menneskeheten.

:fnise: Hjelp! Grøss og Gru! crocs og onepiece.. Sikkert deilig å ligge på sofa med den :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å bli møkk lei av hvite/berse converse. Ikke tall på hvor mange tenåringsjenter jeg har sett bare idag... Ikke er det fine sko heller.

Syns ingen av dem er fine. Men det begynner å bli en "onepiece" av kort ola shorts , Converse sko og skjerf med stjerner på. Hjelpes! Har ikke folk egen smak. For meg blir ting stygt når ALLE går rundt med det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

outfit-3703.jpg

Jeg er enig med deg at sebramønster osv. ikke er særlig lekkert. Kenza har lagt sin elsk på denne Zara-jakken den siste tiden. Jeg synes egentlig den er ganske harry. Hadde jakken vært helsvart hadde den vært kjempefin, synes jeg.

Enig! Litt mye! Men så bra ut på bilde. Men det er et bilde. Er verre når den kåpa beveger seg nedover gata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at så mange er sjalu på den flotte dama der. Kan ikke si at alt hun har er stygt .... der ble man en smule avslørt.

Er ikke sjalu på en klesstil jeg ikke liker.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...