Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jøss- den sykdomsfølelsen får jammen jeg også!

De damene ER jo tatt rett ut fra "galehuset" fra 1800-tallet eller noe :redd:

Oooog plastvesker? :klo:

Neitakk!

Verken var de fine eller stilige, og ikke vil jeg at alle andre kan se hva jeg har i veska :snurt:

Mote er (stort sett) aldri noe for dette monsteret nei!

jøss- den sykdomsfølelsen får jammen jeg også!

De damene ER jo tatt rett ut fra "galehuset" fra 1800-tallet eller noe :redd:

Oooog plastvesker? :klo:

Neitakk!

Verken var de fine eller stilige, og ikke vil jeg at alle andre kan se hva jeg har i veska :snurt:

Mote er (stort sett) aldri noe for dette monsteret nei!

:fnise: *Oprah-mmhmm* Endret av Maisie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orket ikke lete meg til de beste eksemplene nå, du kan se hva jeg mener på norske blogger når det nærmer seg sommer. De to øverste plaggene er classy og nydelig, de nederste egner seg ikke for de over 20 år mener jeg da det fort blir harry.

Anonym poster: 9960915b588288d3a354a716cd5bd338

Hvor gammel er du egentlig? (Ikke ment som hersketeknikk eller noe sånt, er oppriktig nysgjerrig pga referansepunkt man har til alder)

Ser for meg enten rundt 16 og synes at de som er 20 er dødsgamle eller rundt 60 og veldig gammeldags...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Orket ikke lete meg til de beste eksemplene nå, du kan se hva jeg mener på norske blogger når det nærmer seg sommer. De to øverste plaggene er classy og nydelig, de nederste egner seg ikke for de over 20 år mener jeg da det fort blir harry.

de nederste plaggene egner seg virkelig ikke på noen! :sjokkert:

De er like grusomme på 16 åringer som de er på 59 åringer mener nå jeg..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oprah? :klo:

Enkelt forklart: Enig. Vrient forklart: Sett Oprah? -Når hun sier "mmhmm" og "nikker"? Men jajaj skjønner vel at den ble litt vrien, så jeg mente: enig. Endret av Maisie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvor gammel er du egentlig? (Ikke ment som hersketeknikk eller noe sånt, er oppriktig nysgjerrig pga referansepunkt man har til alder)

Ser for meg enten rundt 16 og synes at de som er 20 er dødsgamle eller rundt 60 og veldig gammeldags...

28. Jeg sier ikke at ikke vi kan ha fine kropper, men jeg synes det er harry å gå så lettkledd når man er over 20. Heller fine kjoler enn highwaistshorts og magetopp ala Fotballfrue.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to øverste plaggene er classy og nydelig, de nederste egner seg ikke for de over 20 år mener jeg da det fort blir harry.

Her er en på 30+. Bilde1: kort dongeri-shorts, 2: et classy antrekk http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2010/07/bilson-silverlake/rachel-bilson-denim-shorts-silverlake-01.jpg , http://2.bp.blogspot.com/-Of2mZKqrFEQ/TabLx-kruyI/AAAAAAAACKM/Ahj34FGH428/s1600/rachelbilson-800wi.jpg Synes hun slipper godt unna med begge deler, og liker for øvrig det første bildet best.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her er en på 30+. Bilde1: kort dongeri-shorts, 2: et classy antrekk http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2010/07/bilson-silverlake/rachel-bilson-denim-shorts-silverlake-01.jpg , http://2.bp.blogspot.com/-Of2mZKqrFEQ/TabLx-kruyI/AAAAAAAACKM/Ahj34FGH428/s1600/rachelbilson-800wi.jpg Synes hun slipper godt unna med begge deler, og liker for øvrig det første bildet best.

Som du ser har hun fått litt appelsinhud på lårene. Det synes på det første bildet, men ikke det andre. Antrekk nr 2 ser klart best ut og skjuler det man ikke trenger å vise til hele verden :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser har hun fått litt appelsinhud på lårene. Det synes på det første bildet, men ikke det andre. Antrekk nr 2 ser klart best ut og skjuler det man ikke trenger å vise til hele verden :)

Ah, hvis det er det der som er appelsinhud så er det ikke så farlig med appelsinhud...... :)
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28. Jeg sier ikke at ikke vi kan ha fine kropper, men jeg synes det er harry å gå så lettkledd når man er over 20. Heller fine kjoler enn highwaistshorts og magetopp ala Fotballfrue.

Ok. Jeg er fortsatt uenig.

Ikke at jeg synes disse magrtoppene og den "truseshortsen" du linka til er noe fine da.. Men synes ikke aldersgrensen på å gå med shorts er 20 år.

Endret av Mynona
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mette-tone-samme-kjole-hm-cc.jpg

Jeg er ikke overrasket over at hun Sonia hos Min mote synes de ser fantastiske ut. Personlig er jeg aldri enig med henne når det gjelder mote. Hadde den ikke vært kort foran, kunne dette vært en nattkjole fra slutten av 1800-tallet.

Jeg skulle akkurat til å legge ut det samme!! :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekker man VG nett et par ganger om dagen, blir man stadig foret med stygge motenyheter fra Min mote :laugh:

Ja, det er helt klart! Min mote er bare komisk. :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mette-tone-samme-kjole-hm-cc.jpg

Jeg er ikke overrasket over at hun Sonia hos Min mote synes de ser fantastiske ut. Personlig er jeg aldri enig med henne når det gjelder mote. Hadde den ikke vært kort foran, kunne dette vært en nattkjole fra slutten av 1800-tallet.

styggere enn styggest. Mette m ødela den virkelig da hahah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...