Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

hvorfor det? Hva er galt med å kaste gamle ødelagte slitte klær så lenge hun erstatter et med noe nytt/fint? Han burde vært takknemlig

Hun sier at den er hengende, grå og stor. Betyr ikke at den er slitt, kanskje bokseren bare er sånn. (sett flere i butikkene)

Anonym poster: 2489110bade6ed013d65e4bc1f10ba65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener å huske at flere her har nevnt sånne skjorter som er lengre bak? Hva synes dere om denne kjolen? ;)

Endret av Vampen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener å huske at flere her har nevnt sånne skjorter som er lengre bak? Hva synes dere om denne kjolen? ;)

Jeg likte den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier at den er hengende, grå og stor. Betyr ikke at den er slitt, kanskje bokseren bare er sånn. (sett flere i butikkene)

Anonym poster: 2489110bade6ed013d65e4bc1f10ba65

Den var i tillegg nuppete og godt brukt. Og han har hatt den i 6 år. Jeg trenger virkelig ikke unnskylde meg der ;)

Skulle han kaste noen av mine plagg, så ville jeg ikke brydd meg om dette var plagg han absolutt ikke syntes hørte hjemme i mitt skap. Hadde neppe savnet de, om han aldri nevnte dem.. ;)

Anonym poster: 26fce59a1dbe643128729e9589d5d355

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angående å kaste plagg så gjør man ikke det uten å høre med plaggets eier først. Enkelt og greit.

Men det er så klart helt lov å ymte frempå om at visse plagg kanskje har gjort sin jobb og er klare for søppelbøtten, hehe.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

98765_Annes_st_vlett_2.jpg

Ser for meg disse sammen med stramme jeans med gullsømmer og strass på, og en glinsende svart boblekåpe med strikk i livet og tykt lag med fuskepels på rundt halsen. For mye sminke, spesielt rundt øynene, og enorme gullringer i øret og tadaaa - gjennomført superkul.no-stil.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jenter som sagger i tights er skikkelig stygt. Jeg synes tights kan være kjempefint, jenter har jo så deilige lår, men alt ødelegges med sagging. Skjønner at noen ikke liker å dra de helt opp, selv om det er megasexy, men da bør de ha på noe som dekker hoftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jenter som sagger i tights er skikkelig stygt. Jeg synes tights kan være kjempefint, jenter har jo så deilige lår, men alt ødelegges med sagging. Skjønner at noen ikke liker å dra de helt opp, selv om det er megasexy, men da bør de ha på noe som dekker hoftene.

...hæh? Dette har jeg aldri sett engang.

Eller, tenker du på jenter som går med tights, også er den litt for stor, så det ser ut som de har gjort i buksa? At det ikke er med vilje, altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette

Blir like sjokkert hver gang jeg ser reklamen.

Jeg synes faktisk Missoni alene har utrolig mye fint og spesielt, men jeg er helt enig: dette var grusomt. Hadde gledet meg kjempemasse til å se plaggene, men fikk meg en stor skuffelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De forjævlige Lindexklærne. De er så stygge at de etser seg inn i øya mine.

Endret av Klinkekula
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest HunterLady

Ser for meg disse sammen med stramme jeans med gullsømmer og strass på, og en glinsende svart boblekåpe med strikk i livet og tykt lag med fuskepels på rundt halsen. For mye sminke, spesielt rundt øynene, og enorme gullringer i øret og tadaaa - gjennomført superkul.no-stil.

Eeeeller, Jersey Shore-stilen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...