Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Bossa Nova skrev:

Ja, ikke sant. Hvorfor har de alltid kragen brettet opp?, og brystet de viser frem er ofte veldig solskadet hud.

Det er bare så trist :( Jeg vegrer meg for å gå ut offentlig med mamma når hun kler seg slik. Noe hun gjør ofte - hele skapet er fullt opp av slike trøyer. Heldigvis (eller dessverre ?!) er hun den eneste jeg har sett som går sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Herregud det her må være det verste jeg har sett! Er fra Acne forresten, deres nye kolleksjon (såvidt jeg vet, de la ut bildet på facebook i dag). Hele antrekket var jo helt forferdelig, og hele bildet var egentlig ganske komisk :fnise:

19Z163-92N_A_37.jpg

Anonymkode: 4b974...095

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud det her må være det verste jeg har sett! Er fra Acne forresten, deres nye kolleksjon (såvidt jeg vet, de la ut bildet på facebook i dag). Hele antrekket var jo helt forferdelig, og hele bildet var egentlig ganske komisk :fnise:

19Z163-92N_A_37.jpg

Oy, endelig en genser som er lang nok på ermene for min del. :skratte:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

19Z163-92N_A_37.jpg

Gorilladesign? :skratte:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

19Z163-92N_A_37.jpg

Acne-modellene ser alltid dypt ulykkelige ut, og jeg skjønner hvorfor. Dørgende triste klær. Denne genseren, derimot, var faktisk litt artig. Men skjørtet orker jeg ikke kommentere engang. Det minner meg om noe jeg fant da jeg tok UFF-stupet for 16 år siden.

Anonymkode: f959e...fc2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 11. mai 2016 at 18.55, AnonymBruker skrev:

Det skjørtet til Miranda var så stygt. Ser ut som hun har dratt et stramt skjørt over et løst skjørt. Lady Gaga glemte buksene hjemme. 

Anonymkode: 5b81f...51f

Og Madonna ser ut som hun har kommet rett fra en sexklubb. 

Anonymkode: 1ff3a...f4f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

19Z163-92N_A_37.jpg

Typisk Acne det der :P 

Bare prøv å scroll nedover hjemmesiden deres uten å dra litt på smilebåndet:

http://www.acnestudios.com/no/en/shop/women/new-arrivals.html

Det ser ut som at alle er skikkelig fyllesyke, og tatt på seg de tøyfillene som lå nærmest da de våkna :ler: 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her:

Relatert bilde

Hva i H... er dette? En mannlig body? Badedrakt? :klo:

Anonymkode: 80171...b07

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slengbukser må være det styggeste jeg ser om dagen. Jeg har fortsatt til gode å se noen jeg synes kler det. Synes det er grusomt samme hvor hot det er for tiden. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrix01
41 minutter siden, Hjärtat skrev:

Slengbukser må være det styggeste jeg ser om dagen. Jeg har fortsatt til gode å se noen jeg synes kler det. Synes det er grusomt samme hvor hot det er for tiden. 

Der er jeg helt uenig! Jeg syns slengbukser er lekkert! Mye finere enn disse buksene som sitter som pølseskinn helt ned til anklene! 

Syns slengbuksene gir mye finere fassong! Glad for at de er på vei tilbake! 👍

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 11.6.2016 at 16.05, AnonymBruker skrev:

19Z163-92N_A_37.jpg

Synes det var så off at det faktisk ble kult! Brillene , håret og uttrykket til dama er kult, kan ikke forklare hvorfor, hun kunne spilt i band, ser artistisk ut. Likte genseren, fin farge og at den var kombinert med orange skjørt.

Anonymkode: 8be96...67a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, Astrix01 skrev:

Der er jeg helt uenig! Jeg syns slengbukser er lekkert! Mye finere enn disse buksene som sitter som pølseskinn helt ned til anklene! 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Helt grusomt. Det store beltet gjør det bare enda mer harry i de to nederste bildene. Disse bildene passer godt inn i denne tråden. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 3.6.2016 at 18.45, Ginavn skrev:

Det er bare så trist :( Jeg vegrer meg for å gå ut offentlig med mamma når hun kler seg slik. Noe hun gjør ofte - hele skapet er fullt opp av slike trøyer. Heldigvis (eller dessverre ?!) er hun den eneste jeg har sett som går sånn

Synes du bør gå inn i deg selv hvis du er sååå flau over at moren din går i "sånne trøyer", som du kaller dem.

Helt greit at du ikke liker dem, men aksepter at du og moren din har forskjellig smak. Hadde hun derimot gått kjempeutfordret kledd, hadde jeg skjønt deg, bare for å ta et eksempel, men dette er jo vanlige trøyer.

Anonymkode: 8be96...67a

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Astrix01
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt grusomt. Det store beltet gjør det bare enda mer harry i de to nederste bildene. Disse bildene passer godt inn i denne tråden. 

Det var jo ikke beltet, men slengen som var poenget her da! Men personlig syns jeg det er kult med både slengen og det massive beltet! 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 2/7/2016 at 11.06, Jolene skrev:

I dokumentaren "Mørk og dandy" (som finnes på NRK nett-TV) har de en annen forklaring. Det er visst inspirert av hvordan de første afro-amerikanske dandyene kledde seg på første halvdel av 1900-tallet. Fikk litt øynene opp for stilen etter å ha sett den, men alt med måte. Og spesielt praktisk er det heller ikke.

Anonymkode: eab3e...c01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dokumentaren "Mørk og dandy" (som finnes på NRK nett-TV) har de en annen forklaring. Det er visst inspirert av hvordan de første afro-amerikanske dandyene kledde seg på første halvdel av 1900-tallet. Fikk litt øynene opp for stilen etter å ha sett den, men alt med måte. Og spesielt praktisk er det heller ikke.

Anonymkode: eab3e...c01

Takk for mer info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
2 timer siden, Astrix01 skrev:

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Jeg synes slengbukser kan være fint, men akkurat disse buksene var knapt nok innenfor sist slengbukser var skikkelig in, rundt 2000 en gang. Usj. 

Anonymkode: f959e...fc2

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Astrix01 skrev:

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Heh, nei, disse bildene hjalp meg ikke på veien mot å like sleng, gitt. Det er bare et eller annet med det som jeg synes er så turn off. Jeg har alltid sagt sånn her, hvis noen har vist meg et stygt plagg i klesbutikken eller noe: "Njaa, det var jo ikke så fint da, men hvis det blir brukt riktig, og av riktig person, så kan det ha sin sjarm". Det gjelder dessverre ikke slengbukser🙊

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sunday, June 12, 2016 at 17.25, Astrix01 skrev:

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Slengbukser kan være veldig fint på høye og tynne kvinner men disse du viser her er jo grusomme :ohmy:

Disse bildene jeg legger ved er mye finere å litt mer 2016. Er veldig fint om man har figuren til det.

458975-6-1256627114438.jpg

wpid-photo-dec-16-2012-1943.jpg

sleng_0_0.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den Sunday, June 12, 2016 at 17.25, Astrix01 skrev:

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Jeg savner slengbuksene og ble skikkelig skuffet da de gikk helt ut av moten. Istedenfor kom disse pølseskinn buksene som jeg aldri har likt. Går kun med de når har en støvlett over.

Anonymkode: c8cb4...930

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...