AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #3461 Del Skrevet 5. mai 2016 Bunad er faen så stygt. Anonymkode: 238a4...324 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2016 #3462 Del Skrevet 5. mai 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bunad er faen så stygt. Anonymkode: 238a4...324 Må du banne? Anonymkode: d74c3...5d1 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 5. mai 2016 #3463 Del Skrevet 5. mai 2016 12 timer siden, DreamOn skrev: Var noe noen homofile fanger i amerikansk fengsel fant på for å vise at de var homo. True story. Når bukselinningen faktisk sitter under rumpa er det jo lett å komme til for å si det slik. Psst... I følge snopes.com er dette med at homofile startet saggetrenden bare en myte «While sagging did gain its start in the U.S. prison system, it was not a clothes-wearing style authored by imprisoned homosexuals intent upon advertising their interest in casual flings. Sagging pants became the behind-the-bars thing thanks to ill-fitting prison-issue garb: some of those incarcerated were provided with clothing a few sizes too large. That oversizing, coupled with the lack of belts in the big house, led to a great number of jailbirds whose pants were falling off their arses. (Belts are not permitted in most correctional facilities because all too often the lifeless bodies of their inmate owners have been found hanging from them.) » 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 5. mai 2016 #3464 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Dette er det styggeste plagget jeg har sett på lenge: Logoflash, spesielt LV er så utrolig grusomt. Endret 5. mai 2016 av Jolene 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 9. mai 2016 #3465 Del Skrevet 9. mai 2016 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2016 #3466 Del Skrevet 11. mai 2016 Den Monday, May 09, 2016 at 17.54, Blue Ivy. skrev: Det skjørtet til Miranda var så stygt. Ser ut som hun har dratt et stramt skjørt over et løst skjørt. Lady Gaga glemte buksene hjemme. Anonymkode: 5b81f...51f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 21. mai 2016 #3467 Del Skrevet 21. mai 2016 (endret) Kjole-dings Endret 21. mai 2016 av Karou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom/Loki Skrevet 21. mai 2016 #3468 Del Skrevet 21. mai 2016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #3469 Del Skrevet 23. mai 2016 Hofte partiet til Kim ser helt rart ut. Hun er lav (sånn typ 158-159 ish) og er så brei over hofte partiet. For å ikke snakke om den rumpa da. Anonymkode: cb0bd...7f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 23. mai 2016 #3470 Del Skrevet 23. mai 2016 Den 3.4.2016 at 2.27, michaeline__07 skrev: Hvordan ville du stylet tights til hverdags? Schools & departments Search: Search Show/hide site search No such page This page doesn't seem to exist. Sorry for the inconvenience. The address (URL) may have changed There may be a typing mistake in the address bar Help Try one of these options: University homepage − go back to the start and try again Schools and departments list − browse all areas of the University Search for what you were looking for Check website status Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #3471 Del Skrevet 23. mai 2016 1 minutt siden, michaeline__07 skrev: Schools & departments Search: Search Show/hide site search No such page This page doesn't seem to exist. Sorry for the inconvenience. The address (URL) may have changed There may be a typing mistake in the address bar Help Try one of these options: University homepage − go back to the start and try again Schools and departments list − browse all areas of the University Search for what you were looking for Check website status Vanlig tights er altså no go for deg uansett? Jeg mener tipp topp tommel opp til lengre topper 👍 Anonymkode: 7c2f6...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #3472 Del Skrevet 23. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Vanlig tights er altså no go for deg uansett? Jeg mener tipp topp tommel opp til lengre topper 👍 Anonymkode: 7c2f6...c3b Jeg mener at folk bestemmer selv om hvordan de vil kle seg... etc, etc. Men denne kommentaren skjønte vel ikke du? Anonymkode: 63053...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2016 #3473 Del Skrevet 23. mai 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at folk bestemmer selv om hvordan de vil kle seg... etc, etc. Men denne kommentaren skjønte vel ikke du? Anonymkode: 63053...595 Tydeligvis så misforstod jeg den jo. Anonymkode: 7c2f6...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pautina Skrevet 25. mai 2016 #3474 Del Skrevet 25. mai 2016 Den 09.09.2012 at 19.02, Kvist skrev: Ikke et plagg, men en sveis som fikk meg til å stirre i dag. Godt voksen dame, litt uformelige lyse jeans og en hvit t-skjorte på seg var ikke veldig pent, men ikke noe å skrike opp om. Før man så sveisen, forfra var det kort, mørk grå kjerringsveis av denne typen Bak hadde hun laaaang rottehale! Rottehale!! Akkurat sånn som de "tøffe" smågutta hadde tidlig åttitallet... *grøss* Ha ha hun kjenner jeg, kan bare ikke være fler av dem! I 17 mai toget stiller hun i grilldress eller skitne lyse olabukser.....klør i fingrene etter å fikse henne litt for det er en veldig ansiktspen og nett liten dame inni der, men kjenner henne ikke godt nok.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2016 #3475 Del Skrevet 25. mai 2016 8 timer siden, pautina skrev: Ha ha hun kjenner jeg, kan bare ikke være fler av dem! I 17 mai toget stiller hun i grilldress eller skitne lyse olabukser.....klør i fingrene etter å fikse henne litt for det er en veldig ansiktspen og nett liten dame inni der, men kjenner henne ikke godt nok.... Det der er Jamie Lee Curtis? Tror neppe hun går i 17. mai-tog Anonymkode: d74c3...5d1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pautina Skrevet 26. mai 2016 #3476 Del Skrevet 26. mai 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det der er Jamie Lee Curtis? Tror neppe hun går i 17. mai-tog Anonymkode: d74c3...5d1 Ikke jamie lee da, damen hun beskrev i innlegget, med Jamie lie svais foran og laaang rottehale bak 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 3. juni 2016 #3477 Del Skrevet 3. juni 2016 Unnskyld, men denne bikinien er bare rar... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginavn Skrevet 3. juni 2016 #3478 Del Skrevet 3. juni 2016 De STØGGE t-skjortene til mamma. Eller, piquet, heter det visst. Rosa, lyseblå, turkis. Kragen er alltid bretta opp, og utringninga er der. Kanskje "noen" *host* burde nevne at de fleste mest sannsynlig ikke synes rød hud på brystet (fordi solkrem er barnslig) er spesielt lekkert å se på, også når dama er over 50. Men det er jo Ralph Lauren (eller en Tyrkia-kopi), så da er det greit! Fy faen, det ser så jævlig ut. Dette plagget fra helvete kombineres da gjerne med jeans, med en stor mange som henger utafor buksekanten, fordi fettfordelinga er ugjevn (alt legger seg på overkroppen). Flau over mamma? Ja! Så er det mye annet kvinnetøy jeg synes ser så stygt ut. Her trasker jeg inn på H&M, og hva møter meg? Noen lange plagg der farger/mønstre later til å være inspirert av 70-talls-tapeter, samtidig som jeg undrer meg over hva dette er og hvordan det skal brukes. Klær har ikke bruksanvisning, men det burde i enkelte tilfeller vært påbudt. Kjenner meg uvel 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. juni 2016 #3479 Del Skrevet 3. juni 2016 50 minutter siden, Ginavn skrev: De STØGGE t-skjortene til mamma. Eller, piquet, heter det visst. Rosa, lyseblå, turkis. Kragen er alltid bretta opp, og utringninga er der. Kanskje "noen" *host* burde nevne at de fleste mest sannsynlig ikke synes rød hud på brystet (fordi solkrem er barnslig) er spesielt lekkert å se på, også når dama er over 50. Ja, ikke sant. Hvorfor har de alltid kragen brettet opp?, og brystet de viser frem er ofte veldig solskadet hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 3. juni 2016 #3480 Del Skrevet 3. juni 2016 26 minutter siden, Bossa Nova skrev: Ja, ikke sant. Hvorfor har de alltid kragen brettet opp?, og brystet de viser frem er ofte veldig solskadet hud. De tror vel at det er stilig. Formen på de korte ermene er heller ikke fordelaktige hvis en har litt for mye på kroppen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå