Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bunad er faen så stygt. 

Anonymkode: 238a4...324

Må du banne?

Anonymkode: d74c3...5d1

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, DreamOn skrev:

Var noe noen homofile fanger i amerikansk fengsel fant på for å vise at de var homo. True story.  Når bukselinningen faktisk sitter under rumpa er det jo lett å komme til for å si det slik.   

Psst... I følge snopes.com er dette med at homofile startet saggetrenden bare en myte :) 

«While sagging did gain its start in the U.S. prison system, it was not a clothes-wearing style authored by imprisoned homosexuals intent upon advertising their interest in casual flings. Sagging pants became the behind-the-bars thing thanks to ill-fitting prison-issue garb: some of those incarcerated were provided with clothing a few sizes too large. That oversizing, coupled with the lack of belts in the big house, led to a great number of jailbirds whose pants were falling off their arses. (Belts are not permitted in most correctional facilities because all too often the lifeless bodies of their inmate owners have been found hanging from them.) »

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det styggeste plagget jeg har sett på lenge:

c70e2f96433f2b5b83187995bdd8ea06.jpg

Logoflash, spesielt LV er så utrolig grusomt.

Endret av Jolene
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den Monday, May 09, 2016 at 17.54, Blue Ivy. skrev:

in Balmain

in Louis Vuitton

in David LaPort

in Givenchy

in Versace

Det skjørtet til Miranda var så stygt. Ser ut som hun har dratt et stramt skjørt over et løst skjørt. Lady Gaga glemte buksene hjemme. 

Anonymkode: 5b81f...51f

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Hofte partiet til Kim ser helt rart ut. Hun er lav (sånn typ 158-159 ish) og er så brei over hofte partiet. For å ikke snakke om den rumpa da.

Anonymkode: cb0bd...7f2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.4.2016 at 2.27, michaeline__07 skrev:

Hvordan ville du stylet tights til hverdags?

The University of Edinburgh home

Schools & departments

Search:
Search
Show/hide site search

No such page

This page doesn't seem to exist. Sorry for the inconvenience.

• The address (URL) may have changed
  • There may be a typing mistake in the address bar

Help

Try one of these options:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, michaeline__07 skrev:
The University of Edinburgh home

Schools & departments

Search:
Search
Show/hide site search

No such page

This page doesn't seem to exist. Sorry for the inconvenience.

• The address (URL) may have changed
  • There may be a typing mistake in the address bar

Help

Try one of these options:

Vanlig tights er altså no go for deg uansett? Jeg mener tipp topp tommel opp til lengre topper 👍

Anonymkode: 7c2f6...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Vanlig tights er altså no go for deg uansett? Jeg mener tipp topp tommel opp til lengre topper 👍

Jeg mener at folk bestemmer selv om hvordan de vil kle seg... etc, etc. ;) Men denne kommentaren skjønte vel ikke du?

Anonymkode: 63053...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at folk bestemmer selv om hvordan de vil kle seg... etc, etc. ;) Men denne kommentaren skjønte vel ikke du?

Anonymkode: 63053...595

Tydeligvis så misforstod jeg den jo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎09‎.‎09‎.‎2012 at 19.02, Kvist skrev:

Ikke et plagg, men en sveis som fikk meg til å stirre i dag. Godt voksen dame, litt uformelige lyse jeans og en hvit t-skjorte på seg var ikke veldig pent, men ikke noe å skrike opp om. Før man så sveisen, forfra var det kort, mørk grå kjerringsveis av denne typen

grey-hairstyles-4.jpg

Bak hadde hun laaaang rottehale! Rottehale!!

Akkurat sånn som de "tøffe" smågutta hadde tidlig åttitallet...

*grøss*

Ha ha hun kjenner jeg, kan  bare ikke være fler av dem! I 17 mai toget stiller hun i grilldress eller skitne lyse olabukser.....klør i fingrene etter å fikse henne litt for det er en veldig ansiktspen og nett liten dame inni der, men kjenner henne ikke godt nok....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, pautina skrev:

Ha ha hun kjenner jeg, kan  bare ikke være fler av dem! I 17 mai toget stiller hun i grilldress eller skitne lyse olabukser.....klør i fingrene etter å fikse henne litt for det er en veldig ansiktspen og nett liten dame inni der, men kjenner henne ikke godt nok....

Det der er Jamie Lee Curtis? Tror neppe hun går i 17. mai-tog

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der er Jamie Lee Curtis? Tror neppe hun går i 17. mai-tog

Ikke jamie lee da, damen hun beskrev i innlegget, med Jamie lie svais foran og laaang rottehale bak :)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De STØGGE t-skjortene til mamma. Eller, piquet, heter det visst. Rosa, lyseblå, turkis. Kragen er alltid bretta opp, og utringninga er der. Kanskje "noen" *host* burde nevne at de fleste mest sannsynlig ikke synes rød hud på brystet (fordi solkrem er barnslig) er spesielt lekkert å se på, også når dama er over 50. 

Men det er jo Ralph Lauren (eller en Tyrkia-kopi), så da er det greit! Fy faen, det ser så jævlig ut. Dette plagget fra helvete kombineres da gjerne med jeans, med en stor mange som henger utafor buksekanten, fordi fettfordelinga er ugjevn (alt legger seg på overkroppen). Flau over mamma? Ja!

Så er det mye annet kvinnetøy jeg synes ser så stygt ut. Her trasker jeg inn på H&M, og hva møter meg? Noen lange plagg der farger/mønstre later til å være inspirert av 70-talls-tapeter, samtidig som jeg undrer meg over hva dette er og hvordan det skal brukes. Klær har ikke bruksanvisning, men det burde i enkelte tilfeller vært påbudt.

Kjenner meg uvel :(

160104-6.jpg

hmprod.jpg

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
50 minutter siden, Ginavn skrev:

De STØGGE t-skjortene til mamma. Eller, piquet, heter det visst. Rosa, lyseblå, turkis. Kragen er alltid bretta opp, og utringninga er der. Kanskje "noen" *host* burde nevne at de fleste mest sannsynlig ikke synes rød hud på brystet (fordi solkrem er barnslig) er spesielt lekkert å se på, også når dama er over 50.

Ja, ikke sant. Hvorfor har de alltid kragen brettet opp?, og brystet de viser frem er ofte veldig solskadet hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Ja, ikke sant. Hvorfor har de alltid kragen brettet opp?, og brystet de viser frem er ofte veldig solskadet hud.

De tror vel at det er stilig. Formen på de korte ermene er heller ikke fordelaktige hvis en har litt for mye på kroppen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...