Perelandra Skrevet 15. mars 2016 #3401 Del Skrevet 15. mars 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: BILDE Identitetsproblemer?:P Anonymkode: 4aa90...4a3 God utnytting av rester? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 16. mars 2016 #3402 Del Skrevet 16. mars 2016 - Klede med frynser på. No virkar det som at alt MÅ ha det. - Oversized klede. Det ser berre ikkje fint ut på meg... - Jumpsuitar med lange og vide bein. Grøss! - (Dette går kanskje litt under oversized, men, men...) Heilt formlause klede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. mars 2016 #3403 Del Skrevet 16. mars 2016 1 time siden, Karou skrev: - Klede med frynser på. No virkar det som at alt MÅ ha det. - Oversized klede. Det ser berre ikkje fint ut på meg... - Jumpsuitar med lange og vide bein. Grøss! - (Dette går kanskje litt under oversized, men, men...) Heilt formlause klede. Er det Victoria Beckham som går med den fæle kjolen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 16. mars 2016 #3404 Del Skrevet 16. mars 2016 14 minutter siden, smalls skrev: Er det Victoria Beckham som går med den fæle kjolen? Akkurat den kjolen ligner noe jeg sydde for et par år siden! 20 ganger for stor! Den endte opp som maling-fille, men ser jo nå at den var "avant-garde" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergtekjen Skrevet 16. mars 2016 #3405 Del Skrevet 16. mars 2016 1 time siden, smalls skrev: Er det Victoria Beckham som går med den fæle kjolen? Eg veit ikkje, eg søkte berre tilfeldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Show Skrevet 30. mars 2016 #3406 Del Skrevet 30. mars 2016 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 30. mars 2016 #3407 Del Skrevet 30. mars 2016 (endret) 23 minutter siden, Frk.Show skrev: Det er sikkert skjortene du sikter til her, men det er lua til henne som sitter til høyre jeg ikke klarer å ta øynene fra. Svart nisselue Endret 30. mars 2016 av Hjarte 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 30. mars 2016 #3408 Del Skrevet 30. mars 2016 3 timer siden, Frk.Show skrev: Mean girls xD 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 30. mars 2016 #3409 Del Skrevet 30. mars 2016 9 timer siden, Hjarte skrev: Det er sikkert skjortene du sikter til her, men det er lua til henne som sitter til høyre jeg ikke klarer å ta øynene fra. Svart nisselue hehe. så voksent. jeg refererer til jentene på bildet med tekst på t.skjortene. kanskje litt typisk ungdomskolen? t-skjorten er vel ikke særlig stygg, men ikke så fin heller. men det er jo pga teksten på singletene. tviler på at noen gidder å slå seg ned med disse etter dette bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3410 Del Skrevet 2. april 2016 Trodde seriøst det skulle være et eksempel på hvordan man IKKE skulle kle seg ute i tights, men den gang ei... Grusomt, og skal liksom komme fra en "moteekspert". Anonymkode: 7c2f6...c3b 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3411 Del Skrevet 2. april 2016 Denne. Hvem kan liksom svømme i denne badedrakten uten at ting havner på avveie? Anonymkode: 80171...b07 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #3412 Del Skrevet 2. april 2016 For menn: (Huff, sier jeg bare...) http://www.lightinthebox.com/no/mote-herre-sexy-ryggloese-briefs-menn-jockstrap-shorts-see-through-mesh-gasbind-sportsundertoey-man-myk-og-behagelig-truser_p1451542.html Anonymkode: 80171...b07 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 2. april 2016 #3413 Del Skrevet 2. april 2016 Så ei jente med en av de derre posete bleiebuksene med skrævet helt nede på knea. Jeg er 27 år gammel og burde kanskje ha gått i sånne selv, men... nei. De ser mest ut som om de er spesialsydd for noen med utlagt tarm. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 3. april 2016 #3414 Del Skrevet 3. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne. Hvem kan liksom svømme i denne badedrakten uten at ting havner på avveie? Anonymkode: 80171...b07 Oi, den var jo nydelig! Puppene mine hadde nok ikke likt den like godt som jeg, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 3. april 2016 #3415 Del Skrevet 3. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne. Hvem kan liksom svømme i denne badedrakten uten at ting havner på avveie? Anonymkode: 80171...b07 Syntes den var søt jeg. Ikke det styggeste jeg har sett. De kunne kanskje valgt en litt annen fasong så den ikke hadde sett så bestemor-aktig ut. Culottes. Det er ikke mye fint altså. Tights med jakke over? Tja - alt kler den smukke sies det. Husker pysjbukser var "inn". Jeg gikk aldri i det, men i Bogstadveien var det haugevis med ungjenter og gutter i pysjbukser og UGGS. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 3. april 2016 #3416 Del Skrevet 3. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde seriøst det skulle være et eksempel på hvordan man IKKE skulle kle seg ute i tights, men den gang ei... Grusomt, og skal liksom komme fra en "moteekspert". Anonymkode: 7c2f6...c3b Hvordan ville du stylet tights til hverdags? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #3417 Del Skrevet 3. april 2016 Den 30. mars 2016 at 22.31, michaeline__07 skrev: hehe. så voksent. jeg refererer til jentene på bildet med tekst på t.skjortene. kanskje litt typisk ungdomskolen? t-skjorten er vel ikke særlig stygg, men ikke så fin heller. men det er jo pga teksten på singletene. tviler på at noen gidder å slå seg ned med disse etter dette bildet. Ettersom det er fra Mean Girls er det garantert ironisk/ment som humoristisk innslag. Jeg hadde humret og ikke tatt det særlig høytidelig dersom jeg hadde sett noen gå med slike t-skjorter. Dersom det er tekst i seg selv du ikke liker er det helt greit, men det er jo ganske vanlig på ungdommer og unge voksne. Anonymkode: 1ff3a...f4f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #3418 Del Skrevet 3. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde seriøst det skulle være et eksempel på hvordan man IKKE skulle kle seg ute i tights, men den gang ei... Grusomt, og skal liksom komme fra en "moteekspert". Anonymkode: 7c2f6...c3b Jeg henger meg mer opp i: "Slik bruker du treningsbukse på fest". Nei, nei, nei, nei, nei. Dette må være en aprilspøk? Anonymkode: 1ff3a...f4f 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 3. april 2016 #3419 Del Skrevet 3. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ettersom det er fra Mean Girls er det garantert ironisk/ment som humoristisk innslag. Jeg hadde humret og ikke tatt det særlig høytidelig dersom jeg hadde sett noen gå med slike t-skjorter. Dersom det er tekst i seg selv du ikke liker er det helt greit, men det er jo ganske vanlig på ungdommer og unge voksne. Anonymkode: 1ff3a...f4f Jeg ser ikke på mean girls. Nei altså, det kan da vel ikke være verdens undergang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #3420 Del Skrevet 3. april 2016 9 timer siden, michaeline__07 skrev: Hvordan ville du stylet tights til hverdags? Med en overdel/tunika som dekker rumpa (og skrittet ikke minst). Anonymkode: 7c2f6...c3b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå