Gjest Rose11 Skrevet 5. februar 2016 #3361 Del Skrevet 5. februar 2016 Den 2/1/2016 at 7.47, AnonymBruker skrev: Har du noen gamle kjökkengardiner du ikke har hjerte til å kaste? Fortvil ikke. Her er inspirasjon:http://www.dresslily.com/elastic-waist-printed-boot-cut-ruffle-pants-product1053444.html (Sleng er tilbake!) Anonymkode: 75832...603 Grøss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #3362 Del Skrevet 5. februar 2016 Den 28.1.2016 at 15.12, Anoia skrev: Er det noen som kan svare meg på hvorfor bukselinningen skal sitte under rompa på disse gangstergutta? Er det ikke sykt vanskelig å bevege seg rundt? De er i hvertfall svært utsatt for å få hofteskader/plager grunnet dette Anonymkode: 80171...b07 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2016 #3363 Del Skrevet 5. februar 2016 Den 23.1.2016 at 15.01, Blue Ivy. skrev: Det øverste ga inntrykk av flaggermus, og ekkelt på en rar måte Anonymkode: 80171...b07 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2016 #3364 Del Skrevet 8. februar 2016 http://www.kk.no/mote-skjonnhet/platåskoene-er-tilbake-fullt-og-vil-dominere-trendbildet-i-2016-36998 Selvom de er Chanel, er de ikke pene...... Anonymkode: e1a1f...4c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 8. februar 2016 #3365 Del Skrevet 8. februar 2016 Den 28.1.2016 at 15.12, Anoia skrev: Er det noen som kan svare meg på hvorfor bukselinningen skal sitte under rompa på disse gangstergutta? Er det ikke sykt vanskelig å bevege seg rundt? Jeg kan Stikkord: amerikanske fengsler, gjenger og sex. [...] But let's back up a bit. The most familiar origin myth for sagging goes something like this: Convicts prohibited from wearing belts often wore sagging prison-issued uniforms, and they carried that look with them once they were back on the outside. Another story goes that some prisoners would wear their pants low to let other inmates know they were sexually available. Kan også lese om det HER 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. februar 2016 #3366 Del Skrevet 9. februar 2016 Dette vidunderet av ei bukse dukka opp i instagramfeeden min 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 9. februar 2016 #3367 Del Skrevet 9. februar 2016 9 minutter siden, Kvist skrev: Dette vidunderet av ei bukse dukka opp i instagramfeeden min Haha fancy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 10. februar 2016 #3368 Del Skrevet 10. februar 2016 17 timer siden, Kvist skrev: Dette vidunderet av ei bukse dukka opp i instagramfeeden min *snip* Æsj; sånn rett bortsett fra at den ser heslig ut, må den da være ufattelig ekkel å ha på seg, særlig når det er varmt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 10. februar 2016 #3369 Del Skrevet 10. februar 2016 Den 28.1.2016 at 15.12, Anoia skrev: Er det noen som kan svare meg på hvorfor bukselinningen skal sitte under rompa på disse gangstergutta? Er det ikke sykt vanskelig å bevege seg rundt? Har du sett dem gå opp trapper? Det ser skikkelig komisk ut. Inspirasjonen deres er amerikanske fengsler, hvor de ikke har lov til å bruke belter og skolisser. Derfor må de bruke kroppen til å holde bukser oppe og sko på. Right up gangsta's alley. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 10. februar 2016 #3370 Del Skrevet 10. februar 2016 6 timer siden, Emera skrev: Har du sett dem gå opp trapper? Det ser skikkelig komisk ut. Inspirasjonen deres er amerikanske fengsler, hvor de ikke har lov til å bruke belter og skolisser. Derfor må de bruke kroppen til å holde bukser oppe og sko på. Right up gangsta's alley. Moren til en venninne observerte en saggende kar prøve å klatre over en snøfonn. Etter flere fåfengte forsøk kikket han seg stjålent omkring, hvorpå han heiste opp buksene sine for å komme seg videre 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. februar 2016 #3371 Del Skrevet 11. februar 2016 Den 9.2.2016 at 20.20, Kvist skrev: Dette vidunderet av ei bukse dukka opp i instagramfeeden min Jeg vet ikke hva som er verst - det at et slikt plagg produseres for salg eller at det faktisk har sittet en person og designet dette "WTF?!?"-plagget. Uansett, jeg har så mye appelsinhud og hudfargen er for tiden skummet melk-blåhvit, så jeg tror jeg hopper glatt over denne vederstyggeligheten av et angivelig klesplagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 11. februar 2016 #3372 Del Skrevet 11. februar 2016 4 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Jeg vet ikke hva som er verst - det at et slikt plagg produseres for salg eller at det faktisk har sittet en person og designet dette "WTF?!?"-plagget. Uansett, jeg har så mye appelsinhud og hudfargen er for tiden skummet melk-blåhvit, så jeg tror jeg hopper glatt over denne vederstyggeligheten av et angivelig klesplagg. Haha!!! En veldig rusa og glad person har sittet og klippet og limt her! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 11. februar 2016 #3373 Del Skrevet 11. februar 2016 (endret) 18 timer siden, Anoia skrev: Moren til en venninne observerte en saggende kar prøve å klatre over en snøfonn. Etter flere fåfengte forsøk kikket han seg stjålent omkring, hvorpå han heiste opp buksene sine for å komme seg videre Stakkars, jeg ser det for meg. 17 timer siden, Lafemmemauvaise skrev: Uansett, jeg har så mye appelsinhud og hudfargen er for tiden skummet melk-blåhvit, så jeg tror jeg hopper glatt over denne vederstyggeligheten av et angivelig klesplagg. Jeg er også der, i grunnen. Men la oss heller gjøre bruk av appelsinhuden vår! Vi tatoverer på oss noen appelsiner nedover baksiden av lårene. Så går vi frimodig rundt i plastdongeribuksene våre og viser fram tatoveringene. Kan hun så kan vi, nemlig! Endret 11. februar 2016 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 11. februar 2016 #3374 Del Skrevet 11. februar 2016 8 minutter siden, Emera skrev: Stakkars, jeg ser det for meg. Jeg er også der, i grunnen. Men la oss heller gjøre bruk av appelsinhuden vår! Vi tatoverer på oss noen appelsiner nedover baksiden av lårene. Så går vi frimodig rundt i plastdongeribuksene våre og viser fram tatoveringene. Kan hun så kan vi, nemlig! Må da være mye greiere med noen cevita-klistremerker og en rull plastfilm. Det enkle er ofte det beste 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 11. februar 2016 #3375 Del Skrevet 11. februar 2016 19 minutter siden, Antlers skrev: Må da være mye greiere med noen cevita-klistremerker og en rull plastfilm. Det enkle er ofte det beste Det har du rett i! Jeg pleier jo ellers bare å kaste de klistremerkene. Plastfilm har jeg alltid i skuffen, og jeg kan sikkert ofre en gammel dongeribukse i sakens anledning. Lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofw Skrevet 11. februar 2016 #3376 Del Skrevet 11. februar 2016 Synes de buksene med "rumpe-push up" er så stygge. Sånne "hjelpemidler" pleier jo være under klærne, så man kan gi illusjon av fin kropp med hold in strømpebukser og bh med fyll. Blir liksom sånn: se på meg; jeg er ikke fornøyd med sagge-rumpa mi, så jeg jukser! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 11. februar 2016 #3377 Del Skrevet 11. februar 2016 Den 11.2.2016 at 19.01, Sofw skrev: Synes de buksene med "rumpe-push up" er så stygge. Sånne "hjelpemidler" pleier jo være under klærne, så man kan gi illusjon av fin kropp med hold in strømpebukser og bh med fyll. Blir liksom sånn: se på meg; jeg er ikke fornøyd med sagge-rumpa mi, så jeg jukser! Weightless buksene? De er fæle og hva skjer med å ha søm rundt hele rumpa? Ser bare rart ut 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 12. februar 2016 #3378 Del Skrevet 12. februar 2016 Alle bildene HER 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 12. februar 2016 #3379 Del Skrevet 12. februar 2016 55 minutter siden, Jolene skrev: Alle bildene HER Jeg vet jammen ikke hvilken som var verst. Her var den ene fælere enn den andre. Der er bra at ei gravid brud ikke trenge å skjule magen, men kjole nr. 4 viste i overkant mye mage. Alt med måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 12. februar 2016 #3380 Del Skrevet 12. februar 2016 4 timer siden, Perelandra skrev: Jeg vet jammen ikke hvilken som var verst. Her var den ene fælere enn den andre. Der er bra at ei gravid brud ikke trenge å skjule magen, men kjole nr. 4 viste i overkant mye mage. Alt med måte. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå