Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 28.1.2016 at 15.12, Anoia skrev:

Er det noen som kan svare meg på hvorfor bukselinningen skal sitte under rompa på disse gangstergutta? Er det ikke sykt vanskelig å bevege seg rundt?

De er i hvertfall svært utsatt for å få hofteskader/plager grunnet dette

Anonymkode: 80171...b07

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.1.2016 at 15.01, Blue Ivy. skrev:

American Music Awards 2015: Worst Dressed

Nikki Mudarris and Hazel E

NeNe Leakes

lena dunham worst dressed

Det øverste ga inntrykk av flaggermus, og ekkelt på en rar måte

Anonymkode: 80171...b07

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan svare meg på hvorfor bukselinningen skal sitte under rompa på disse gangstergutta? Er det ikke sykt vanskelig å bevege seg rundt?

Jeg kan :) Stikkord: amerikanske fengsler, gjenger og sex.

[...] But let's back up a bit. The most familiar origin myth for sagging goes something like this: Convicts prohibited from wearing belts often wore sagging prison-issued uniforms, and they carried that look with them once they were back on the outside. Another story goes that some prisoners would wear their pants low to let other inmates know they were sexually available.

Kan også lese om det HER

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Kvist skrev:

Dette vidunderet av ei bukse dukka opp i instagramfeeden min :bond:

*snip*

Æsj; sånn rett bortsett fra at den ser heslig ut, må den da være ufattelig ekkel å ha på seg, særlig når det er varmt! :sprettoy:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett dem gå opp trapper? Det ser skikkelig komisk ut. :ler:  Inspirasjonen deres er amerikanske fengsler, hvor de ikke har lov til å bruke belter og skolisser. Derfor må de bruke kroppen til å holde bukser oppe og sko på. Right up gangsta's alley. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Emera skrev:

Har du sett dem gå opp trapper? Det ser skikkelig komisk ut. :ler:  Inspirasjonen deres er amerikanske fengsler, hvor de ikke har lov til å bruke belter og skolisser. Derfor må de bruke kroppen til å holde bukser oppe og sko på. Right up gangsta's alley. 

Moren til en venninne observerte en saggende kar prøve å klatre over en snøfonn. Etter flere fåfengte forsøk kikket han seg stjålent omkring, hvorpå han heiste opp buksene sine for å komme seg videre :fnise:

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
Den 9.2.2016 at 20.20, Kvist skrev:

Dette vidunderet av ei bukse dukka opp i instagramfeeden min :bond:

FullSizeRender.jpg

Jeg vet ikke hva som er verst - det at et slikt plagg produseres for salg eller at det faktisk har sittet en person og designet dette "WTF?!?"-plagget. 

Uansett, jeg har så mye appelsinhud og hudfargen er for tiden skummet melk-blåhvit, så jeg tror jeg hopper glatt over denne vederstyggeligheten av et angivelig klesplagg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Jeg vet ikke hva som er verst - det at et slikt plagg produseres for salg eller at det faktisk har sittet en person og designet dette "WTF?!?"-plagget. 

Uansett, jeg har så mye appelsinhud og hudfargen er for tiden skummet melk-blåhvit, så jeg tror jeg hopper glatt over denne vederstyggeligheten av et angivelig klesplagg. 

Haha!!! En veldig rusa og glad person har sittet og klippet og limt her!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anoia skrev:

Moren til en venninne observerte en saggende kar prøve å klatre over en snøfonn. Etter flere fåfengte forsøk kikket han seg stjålent omkring, hvorpå han heiste opp buksene sine for å komme seg videre :fnise:

:hoho: Stakkars, jeg ser det for meg.

17 timer siden, Lafemmemauvaise skrev:

Jeg er også der, i grunnen. Men la oss heller gjøre bruk av appelsinhuden vår! Vi tatoverer på oss noen appelsiner nedover baksiden av lårene. Så går vi frimodig rundt i plastdongeribuksene våre og viser fram tatoveringene. Kan hun så kan vi, nemlig!

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Emera skrev:

:hoho: Stakkars, jeg ser det for meg.

Jeg er også der, i grunnen. Men la oss heller gjøre bruk av appelsinhuden vår! Vi tatoverer på oss noen appelsiner nedover baksiden av lårene. Så går vi frimodig rundt i plastdongeribuksene våre og viser fram tatoveringene. Kan hun så kan vi, nemlig!

Må da være mye greiere med noen cevita-klistremerker og en rull plastfilm. Det enkle er ofte det beste ;)

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Antlers skrev:

Må da være mye greiere med noen cevita-klistremerker og en rull plastfilm. Det enkle er ofte det beste ;)

Det har du rett i! Jeg pleier jo ellers bare å kaste de klistremerkene. Plastfilm har jeg alltid i skuffen, og jeg kan sikkert ofre en gammel dongeribukse i sakens anledning. Lurt! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de buksene med "rumpe-push up" er så stygge. Sånne "hjelpemidler" pleier jo være under klærne, så man kan gi illusjon av fin kropp med hold in strømpebukser og bh med fyll. Blir liksom sånn: se på meg; jeg er ikke fornøyd med sagge-rumpa mi, så jeg jukser!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Den 11.2.2016 at 19.01, Sofw skrev:

Synes de buksene med "rumpe-push up" er så stygge. Sånne "hjelpemidler" pleier jo være under klærne, så man kan gi illusjon av fin kropp med hold in strømpebukser og bh med fyll. Blir liksom sånn: se på meg; jeg er ikke fornøyd med sagge-rumpa mi, så jeg jukser!

Weightless buksene? De er fæle og hva skjer med å ha søm rundt hele rumpa? Ser bare rart ut

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Jolene skrev:

Alle bildene HER

:haar:

Jeg vet jammen ikke hvilken som var verst. Her var den ene fælere enn den andre.

Der er bra at ei gravid brud ikke trenge å skjule magen, men kjole nr. 4 viste i overkant mye mage. Alt med måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Perelandra skrev:

:haar:

Jeg vet jammen ikke hvilken som var verst. Her var den ene fælere enn den andre.

Der er bra at ei gravid brud ikke trenge å skjule magen, men kjole nr. 4 viste i overkant mye mage. Alt med måte.

:ler: Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...