Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ehm??

tumblr_mt75jtppqm1rijpz7o2_1280.jpg

Anonymous poster hash: a2136...fa4

Det er en mann.

Anonymous poster hash: 31ef2...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gjennomsiktig treningstights!!

Hvordan ser de ut?

Anonymous poster hash: c01ba...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare en vanlig svart treningstights som er for trang og kanskje av litt lavere kvalitet, som man ser igjennom altfor godt. Spesielt bak

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er bare en vanlig svart treningstights som er for trang og kanskje av litt lavere kvalitet, som man ser igjennom altfor godt. Spesielt bak

Haha! Jeg har et par sånne tilfeller der jeg trener. De kunne nesten like gjerne hatt på seg tynne strømpebukser i stedet for treningstights.

Anonymous poster hash: db6a5...80c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Jeg har et par sånne tilfeller der jeg trener. De kunne nesten like gjerne hatt på seg tynne strømpebukser i stedet for treningstights.

Anonymous poster hash: db6a5...80c

Samme her. Og flere av tightsene er dyre og i ordentlig kvalitet. De jentene må jo ha presset seg inn i aaaalt for små størrelser når man kan se nøyaktig hva slags undertøy de har på seg..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg har et par sånne tilfeller der jeg trener. De kunne nesten like gjerne hatt på seg tynne strømpebukser i stedet for treningstights.Anonymous poster hash: db6a5...80c

Helt enig!! Ser ikke bra ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det viktig at hun var overvektig?

Anonymous poster hash: f05e2...22a

Vel, litt, ettersom tettsittende singletter med spaghettistropper sjeldent er flatterende på folk med noen kilo over snittet, så. Altså, singleten hadde sikkert vært grisestygg på hvem som helst, men med flerfoldige kilo til overs som truet med å sprenge hele greia ble inntrykket enda litt verre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...