Mynona Skrevet 9. desember 2013 #2341 Del Skrevet 9. desember 2013 Kvinneguiden folk er VIRKELIG noe for seg selv, og denne tråden beviser det.Anonymous poster hash: 62396...328 Fordi man diskuterer mote? WTF??! http://www.seher.no/imgfly/941/529/styles/article_top_imgfly/public/images/article/50/firedelt%20juletre-gaga.jpg?itok=_WAsLUEe Anonymous poster hash: 48e2c...e4a Lady Gaga har jo sjelden på seg noe som er kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 9. desember 2013 #2342 Del Skrevet 9. desember 2013 Kvinneguiden folk er VIRKELIG noe for seg selv, og denne tråden beviser det.Anonymous poster hash: 62396...328 så det er feil å synes at visse klesplagg er grusomme/stygge nå? Liker du alt som har blitt postet her da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saunet Skrevet 9. desember 2013 #2343 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Herregud, skjønner at folk deler forskjellige meninger når det kommer til pels. Men å hetse folk som bruker pels fordi de ikke deler samme meninger som pels motstandere. WTF? Er så unødvendig å komme med kommentarer om at pels brukere er uvitne og begår sosialt selvmord. For det første så er det ikke alle som bryr seg om hvordan pels blir til og praksisen rundt det, ja kall dem kaldblodige eller inhumane whatever. Folk tenker og prioriterer forskjellig, blir ikke uviten av den grunn. Sikkert forfengelig og grusomt, men sånn er det bare. Sosialt selvmord? LOL, ser fortsatt mange som bruker pels og fortsatt har det sosialt bra. Endret 9. desember 2013 av Saunet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saunet Skrevet 9. desember 2013 #2344 Del Skrevet 9. desember 2013 Og den juletre kreasjonen Lady Gaga har på hodet sitt ser helt jævlig ut, lol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #2345 Del Skrevet 9. desember 2013 Herregud, skjønner at folk deler forskjellige meninger når det kommer til pels. Men å hetse folk som bruker pels fordi de ikke deler samme meninger som pels motstandere. WTF? Er så unødvendig å komme med kommentarer om at pels brukere er uvitne og begår sosialt selvmord. For det første så er det ikke alle som bryr seg om hvordan pels blir til og praksisen rundt det, ja kall dem kaldblodige eller inhumane whatever. Folk tenker og prioriterer forskjellig, blir ikke uviten av den grunn. Sikkert forfengelig og grusomt, men sånn er det bare. Sosialt selvmord? LOL, ser fortsatt mange som bruker pels og fortsatt har det sosialt bra. Jeg får ikke akkurat respekt for folk, som bruker pels. Jeg ser på de som ignorante mennesker, som lever i små bobler uten å vite hva som skjer der ute i verden. Altså ikke veldig oppegående. Anonymous poster hash: de21c...90e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #2346 Del Skrevet 9. desember 2013 Herregud, skjønner at folk deler forskjellige meninger når det kommer til pels. Men å hetse folk som bruker pels fordi de ikke deler samme meninger som pels motstandere. WTF? Er så unødvendig å komme med kommentarer om at pels brukere er uvitne og begår sosialt selvmord. For det første så er det ikke alle som bryr seg om hvordan pels blir til og praksisen rundt det, ja kall dem kaldblodige eller inhumane whatever. Folk tenker og prioriterer forskjellig, blir ikke uviten av den grunn. Sikkert forfengelig og grusomt, men sånn er det bare. Sosialt selvmord? LOL, ser fortsatt mange som bruker pels og fortsatt har det sosialt bra. Det er dette jeg mener. Og denne brukeren har sagt det og jeg skriver under. Kvinneguiden sier jeg bare.....Anonymous poster hash: 62396...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. desember 2013 #2347 Del Skrevet 9. desember 2013 Det er dette jeg mener. Og denne brukeren har sagt det og jeg skriver under. Kvinneguiden sier jeg bare.....Anonymous poster hash: 62396...328 Ok, det kom ikke så veldig godt frem siden du skrev at denne tråden blablabla, når den i svært liten grad handler om pels. Den handler i all hovedsak om mote og stygge klær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #2348 Del Skrevet 9. desember 2013 Budeie-look, sexy sexy http://www.zalando.no/german-princess-cocktailkjole-rod-gp121c00v-356.html http://www.zalando.no/german-princess-cocktailkjole-flerfarget-gp121c010-917.html http://www.zalando.no/wiesnkoenig-hilda-cocktailkjole-rod-wk021c007-853.html " OKTOBERFESTKLÆR " Kan det ligge i navnet? Anonymous poster hash: f4de5...a70 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amber Rose Skrevet 11. desember 2013 #2349 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Så noen postet denne i "hva er det fineste plagget du har sett i det siste" Kan ikke helt si meg enig. Endret 11. desember 2013 av Amber Rose 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 11. desember 2013 #2350 Del Skrevet 11. desember 2013 " OKTOBERFESTKLÆR " Kan det ligge i navnet? Anonymous poster hash: f4de5...a70 Haha, så hjertens enig Så noen postet denne i "hva er det fineste plagget du har sett i det siste" Kan ikke helt si meg enig. Ser jo helt grusom ut! Uformelig og stygg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amber Rose Skrevet 11. desember 2013 #2351 Del Skrevet 11. desember 2013 Haha, så hjertens enig Ser jo helt grusom ut! Uformelig og stygg! Ja, ser ut som noe en eldgammel tante ville ha gått med på basar på bedehuset. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Absolutt Skrevet 11. desember 2013 #2352 Del Skrevet 11. desember 2013 Så et eksempel av disco-uggs på matbutikken i dag. Sikkert en haug er inne som bruker Uggs, jeg personlig synes det er noe av det styggeste en jente kan ta på seg (og crocs). En dæsj med disco gjør ikke Uggsene penere, meget tvert imot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiduderborte Skrevet 11. desember 2013 #2353 Del Skrevet 11. desember 2013 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 11. desember 2013 #2354 Del Skrevet 11. desember 2013 Det hjelper ikke om de mest populære fashionistaene bruker disse buksene, for meg så ser det ut som om de har en skikelig full skitbleie. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Santflows Skrevet 11. desember 2013 #2355 Del Skrevet 11. desember 2013 Det er dette jeg mener. Og denne brukeren har sagt det og jeg skriver under. Kvinneguiden sier jeg bare.....Anonymous poster hash: 62396...328 "Kvinneguiden sier jeg bare..."?? Som at det er et eget folkeslag liksom. Det er mange både for og mot pels her. Selvom noen kommenterer noe mot dine egne meninger skal dere liksom ha et negativt samlebetegnelse for menneskene her inne. Det er mange reflekterte og gode svar i mange av disse trådene. Jeg er enig i at noen tenker kun svart hvitt på ting, men det gjør jo faen meg dere også. Slutt å vær så ignorant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiduderborte Skrevet 11. desember 2013 #2356 Del Skrevet 11. desember 2013 Det hjelper ikke om de mest populære fashionistaene bruker disse buksene, for meg så ser det ut som om de har en skikelig full skitbleie. Helt enig, jeg skjønner virkelig ikke hvordan noen kan lage en sånn bukse, trodde nesten det var en spøk først... Serriøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #2357 Del Skrevet 11. desember 2013 Liker virkelig ikke de telt-formede, androgyne plagene som er nå. Anonymous poster hash: 8cfd0...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 11. desember 2013 #2358 Del Skrevet 11. desember 2013 Tror jeg var med på å lage den dårlige stemningen her, haha. Uansett, skjønner ikke disse her!? Er jo ikke fint http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/917457-0014_1?$nelly_392x523$&cropN=0.02,0,0.955,1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheRighteous Skrevet 12. desember 2013 #2359 Del Skrevet 12. desember 2013 Tror jeg var med på å lage den dårlige stemningen her, haha. Uansett, skjønner ikke disse her!? Er jo ikke fint http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/917457-0014_1?$nelly_392x523$&cropN=0.02,0,0.955,1 Helt enig, ser ganske så vulgært ut på mange og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheRighteous Skrevet 12. desember 2013 #2360 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/forever-unique-778/shade-dress-770355-54/ Hmm... Endret 12. desember 2013 av TheRighteous 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå