Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Epic-Muscle-leggings.jpg

Skjønner meg ikke på de som synes dette er fint. Ser flere som går med det, da gjerne jenter som spesielt er opptatt av å bygge muskler i tillegg.. Det sier jo kanskje litt om hvor obsessed de er av muskler.. :P

Det ser ut som et kostyme. Jeg kan ikke fatte at de synes at dette er fint :P
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste på Superkul. Spesielt når de minimale kjolene blir tredd nedover en småkvapsete kropp. Og det er tydligvis bare småkvapser, som handler sine klær derfra.

http://www.superkul.no/kl-r-jente-gutt-281/kl-r-jente-dame-176/kjoler-112/utvalgte-cocktailkjoler-431/blondekjole-m-apning-i-ryggen-hvit-sort-kjole-9104698.html

Og disse pysjbuksene så mange går med. Gosj. Ikke fint!! Jeg får flash back på bolebukser fra 80-90 tallet.

Det er vel ment til karneval vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

satt å så på fine klær til oss med kurver.... og jeg liker mye av det jeg ser. Denne dog...

Endret av Wonders
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt å så på fine klær til oss med kurver.... og jeg liker mye av det jeg ser. Denne dog...

Så den jeg også, den var en del av to bilder, den andre likte jeg bedre, men pinnet den ikke fordi dette antrekket var grusomt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Herregud... Vær så god å se dobbelt så stor ut som man er?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye stygt i butikkene for tiden at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Gensere og jakker som ser ut som telt. Kjempekorte og kjempevide gensere som nesten ingen kler. Jakkeermer i skinnimitasjon som lyser fake lang vei. Stor jeansjakker a la 80-tallet. Uggs-lignende sko med paljetter. Og så er jeg drittlei cardigans som skråner ned i en spiss foran. Ser skikkelig dumt ut med jakke over.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte skjorter og bluser, skjørt og kjoler som er korte foran og lange bak. Ser stort sett veldig rart ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye stygt i butikkene for tiden at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Gensere og jakker som ser ut som telt. Kjempekorte og kjempevide gensere som nesten ingen kler. Jakkeermer i skinnimitasjon som lyser fake lang vei. Stor jeansjakker a la 80-tallet. Uggs-lignende sko med paljetter. Og så er jeg drittlei cardigans som skråner ned i en spiss foran. Ser skikkelig dumt ut med jakke over.

Så enig! Synes dog dongerijakker og gensre med kort og vid form kan være stilig :)

Anonymous poster hash: 28789...d9a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, der ser utrolig billig ut. Kvaliteten på stoffet er grusom. Vero Moda har blitt skikkelig ille der. Og klær med gliderlås som en slags pyntedetalj ser bare håpløst ut.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

attachicon.gifhahah.jpg

Man må bare elske motehus!

Fantastisk med kløft i boblejakke, så god å varm ut denne........

Æsj, herregud! Må legge til at jeg også haaater klærne fra motehus. Dukker opp reklame fra motehus på facebook hele tiden. Skal lete lenge for å finne klær som ser mer billige ut enn klærne derfra altså. For ikke å snakke om modellene... Huff.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...