Samaysa Skrevet 20. oktober 2013 #2201 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) - Endret 15. juni 2014 av Samaysa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saunet Skrevet 20. oktober 2013 #2202 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hvor skal jeg begynne? Er så mye stygt ute i butikkene at jeg nesten har hoppet på shoppe stopp toget. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 20. oktober 2013 #2203 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hvor skal jeg begynne? Er så mye stygt ute i butikkene at jeg nesten har hoppet på shoppe stopp toget. Jeg syns det er såå mange fine strikke gensere, og andre klær for tiden! Men er på shoppestopp uansett da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2204 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hvor skal jeg begynne? Er så mye stygt ute i butikkene at jeg nesten har hoppet på shoppe stopp toget. Tja hvis jeg var deg hadde jeg startet med skoene på profilbildet ditt.Anonymous poster hash: 4e03c...02b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kills Skrevet 21. oktober 2013 #2205 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kenza har hatt så mange grelle antrekk i det siste. Dette skal liksom være en av de mest velkledde kvinnene i Sverige. Noen av plaggene er helt ok, og enkelte faktisk fine, men helheten gjør at hun bare ser ut som en trendslave. Spesielt de tykke halslenkene, luene, alt for korte skjørtene og store logoene på genserne ser fæle og harry ut. http://kenzas.se/2013/10/20/the-bodysuit/ http://kenzas.se/2013/10/15/tisha/ http://kenzas.se/2013/10/13/fluffy-skirt/ Jeg er helt enig med deg! Synes hun har tapt seg i det siste, til tross for at kvaliteten på bildene og selve bloggen ser mye bedre og mer profesjonell ut nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2206 Del Skrevet 21. oktober 2013 Synes faktisk det er mye stygt på Høyer enda det er dyrt og flott.. Anonymous poster hash: 9f88b...df1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #2207 Del Skrevet 21. oktober 2013 trange "90-talls" kjoler uten ermer. Anonymous poster hash: df78c...999 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saunet Skrevet 23. oktober 2013 #2208 Del Skrevet 23. oktober 2013 Tja hvis jeg var deg hadde jeg startet med skoene på profilbildet ditt.Anonymous poster hash: 4e03c...02b . Hahaha, traff jeg et sårt punkt nå? Uansett så er det masse stygt ute i butikkene her om dagen, du må gjerne kose deg på neste shoppetur Anonym;) til deg som skrev om strikk gensere, har sett 2 fine faktisk som jeg ha lyst på og et par som faktisk kan vurderes:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twang Skrevet 23. oktober 2013 #2209 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hvorfor går dere jenter med sånne stygge leopard mønster tights. det ser helt idiotisk ut 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. oktober 2013 #2210 Del Skrevet 23. oktober 2013 . Hahaha, traff jeg et sårt punkt nå? Uansett så er det masse stygt ute i butikkene her om dagen, du må gjerne kose deg på neste shoppetur Anonym;) til deg som skrev om strikk gensere, har sett 2 fine faktisk som jeg ha lyst på og et par som faktisk kan vurderes:) Sårt punkt?? Fordi du skrev at det var så mye stygt i butikkene? Man skal være veldig nærtagene om man synes det er et sårt punkt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saunet Skrevet 23. oktober 2013 #2211 Del Skrevet 23. oktober 2013 Sårt punkt?? Fordi du skrev at det var så mye stygt i butikkene? Man skal være veldig nærtagene om man synes det er et sårt punkt. skrev i en tidligere post at jeg syntes at det var mye stygt ute i butikkene, fikk et svar tilbake fra AB om å bytte profil bilde mitt. Tydeligvis må jeg ha "provosert" denne brukeren med utsagnet mitt at hun/han måtte kommentere et profil bilde. Respekterer at vi to ikke deler samme oppfatning, men bytter ikke profil bilde på grunn av en random AB;) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. oktober 2013 #2212 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Alt dette sammen Endret 23. oktober 2013 av Wonders 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. oktober 2013 #2213 Del Skrevet 23. oktober 2013 skrev i en tidligere post at jeg syntes at det var mye stygt ute i butikkene, fikk et svar tilbake fra AB om å bytte profil bilde mitt. Tydeligvis må jeg ha "provosert" denne brukeren med utsagnet mitt at hun/han måtte kommentere et profil bilde. Respekterer at vi to ikke deler samme oppfatning, men bytter ikke profil bilde på grunn av en random AB;) Veldig merkelig oppførsel av den som skrev til deg! Som om den representerte alt det stygge å følte seg fornærmet... Eller; "hvordan kan du si noe sånt når bilde ditt er så sytgt?" samme hva er det undøvendig slenging med leppa i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 23. oktober 2013 #2214 Del Skrevet 23. oktober 2013 skrev i en tidligere post at jeg syntes at det var mye stygt ute i butikkene, fikk et svar tilbake fra AB om å bytte profil bilde mitt. Tydeligvis må jeg ha "provosert" denne brukeren med utsagnet mitt at hun/han måtte kommentere et profil bilde. Respekterer at vi to ikke deler samme oppfatning, men bytter ikke profil bilde på grunn av en random AB;) Jeg tolket det som noe annet. At ABen synes skoene på profilbildet ditt var stygge. Ikke at du skulle bytte det. Skjønner fortsatt ikke hvilket sårt punkt du skulle ha truffet. Om ikke ABen selv er en butikk 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. oktober 2013 #2215 Del Skrevet 23. oktober 2013 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 23. oktober 2013 #2216 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg synes disse strikkejakkene som er lange som kåper, er helt grusomme!!! Ser ut som morgenkåper de har utenpå klærne eller noe. Ser ekstra ille ut utendørs når de har på seg en kort jakke utenpå... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 23. oktober 2013 #2217 Del Skrevet 23. oktober 2013 Skjønner meg ikke på de som synes dette er fint. Ser flere som går med det, da gjerne jenter som spesielt er opptatt av å bygge muskler i tillegg.. Det sier jo kanskje litt om hvor obsessed de er av muskler.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 23. oktober 2013 #2218 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jaaah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 23. oktober 2013 #2219 Del Skrevet 23. oktober 2013 Fy da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Riskjeks Skrevet 23. oktober 2013 #2220 Del Skrevet 23. oktober 2013 Skjønner meg ikke på de som synes dette er fint. Ser flere som går med det, da gjerne jenter som spesielt er opptatt av å bygge muskler i tillegg.. Det sier jo kanskje litt om hvor obsessed de er av muskler.. Jeg har heldigvis ikke sett noen som går i noe sånt. Grøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå