Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

Hmm tenker du på hele skoen eller bare (den manglende) hælen? Har nemlig noen sko med slik hæl, og de er kjempefine. :)

tenker på at helen mangler ja... har sett flere versjoner på bianco blant annet og mange andre steder, men har (heldigvis) aldri sett noen vanlige dødlige bruke sånne type sko. Derfor ble jeg nyskjerrig på hvem det er som faktisk kjøper og bruker dem, for de selger tydeligvis, i og med at nye typer tas inn.

Dine da, hvordan er de? Har du en link til dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenker på at helen mangler ja... har sett flere versjoner på bianco blant annet og mange andre steder, men har (heldigvis) aldri sett noen vanlige dødlige bruke sånne type sko. Derfor ble jeg nyskjerrig på hvem det er som faktisk kjøper og bruker dem, for de selger tydeligvis, i og med at nye typer tas inn.

Kjøpte de i spania, var fra en ekslusiv butikk men var heldigvis 70%. :ler:

Kan ta bilde i morgen, jeg syntes de er pene. :) Skal dog litt til for at skoen klarer å "pull off" sånn hel, ofte ser de billige versjonene helt ræl ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.bianco.no/til-henne/sko/party/tilda-party-shoe/black/531327

Jeg har et par som likner veldig på disse, overraskende gode å gå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei dame som gikk omkring på Operataket i en slækk lingenser som det så ut som bikkja hennes hadde tygd istykker, men som var såpass dyr i innkjøp at hun ikke ville hive den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne topper er ikke fine med BH under en gang, til nød en tank topp eller lignende, men uansett ikke barbrystet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...