Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes den skriker eksentrisk kunst og håndverk-lærer :laugh:

Hihi, mangler bare en papegøye- eller fjær-ørepynt i det ene øret :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeans-shorts der halve ræva henger utenfor.

Store formløse gensere med stor stjerne eller hodeskalle.

Jeg liker de halvlange og litt baggy gode genserne med stjerne på jeg da :fnise:

En fantastisk redning når magen er oppblåst og man ikke vil ha en genser som strammer! Så tar man heller en trang bukse under.

Av moten som kommer nå i høst synes jeg det er merkelig med at cardiganen skal være like lang som en legefrakk! Det blir ikke min greie iallfall!

http://shared.solastseason.dk/4/47e090ba89861e63156bffc6bfcd0030_h640w640_min.jpg

Anonymous poster hash: 06423...755

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort speedo som en mann på ca 150kg hadde på seg på stranda.

I altfor liten størrelse, så "edlere" deler tittet ut.

Har (heldigvis) ikke bilde.

Speedo burde seriøst vært forbudt å bruke.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

Jeg liker de halvlange og litt baggy gode genserne med stjerne på jeg da :fnise:En fantastisk redning når magen er oppblåst og man ikke vil ha en genser som strammer! Så tar man heller en trang bukse under. Av moten som kommer nå i høst synes jeg det er merkelig med at cardiganen skal være like lang som en legefrakk! Det blir ikke min greie iallfall!

http://shared.solastseason.dk/4/47e090ba89861e63156bffc6bfcd0030_h640w640_min.jpg

Anonymous poster hash: 06423...755

ååååå, håper de ikke kommer i grønt, da får jeg anfall hver gang jeg skal ut tror jeg, grøss!

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Her om dagen, i dagligvarebitikken, så jeg en kvinne med en shorts som rett og slett var som en truse. Den var ikke en gang av dongeri-stoff, men av bomull, type joggebukse-aktig. Helt grusomt. Den var på størrelse med en boxershorts. På sidene kunne man se trusa hun hadde under. Hun var voksen også, sikkert i slutten av 30-åra... Alt folk finner på å gå med :overrasket:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos avklipte dongerishortser med synlige lommer foran som dras godt opp i rumpa, de må da gnage noe innmari? Det ser ikke særlig behagelig ut.

Endret av Sabel
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Riskjeks

Jeg synes det er litt rart å trekke fram ti år gamle antrekk (som den blå kjolen) som stygge plagg man har sett i "det siste". Mette-Marit ville vel neppe tatt den på seg den lyseblå kjolen i dag.

Jeg synes de to nederste kjolene (rosa og blå) var fine jeg... Hva er galt med dem? Men du har rett i at det ikke er "i det siste" som er trådens tema.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Jeg synes ikke kjolen er utpreget stygg eller fæl, men den er ganske umoderne i dag. Jeg vet ikke om den var det hotteste for ti år siden heller, men den er iallfall preget av å være laget for ti år siden.

Jeg er ikke noe moteekspert, så kan ikke uttale meg om det... Men jeg ville ikke reagert om jeg så henne med den kjolen i dag... Synes nå den ser ganske så tidløs ut jeg da. Og kongelige gallakjoler er vel ikke ment å være siste mote heller?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...