Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Honey Dew skrev:
 

Når vi er blitt såpass gamle at tyngdekraften virker mer og mer på kroppen vår, synes vi det er behagelig å gå i litt romslige klær (innen rimelighetens grenser selvsagt). Vi er ikke opptatt av å vise oss frem i ettersittende klær lengre. Det hører ungdommen til

Går gjerne i romslige bluser selv, og jeg er "bare" i tidlig tredveåra. Så jeg personlig syns det passer alle uansett alder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er litt for slank for zizzi, men jeg synes da klærene er allright? De er absolutt feminine og pene, synes jeg, men nå liker jeg jo blomstrerprint da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2018 den 23.13, sofie777 skrev:
 

Hva er stygt der? Absolutt alle klærne? Det er faktisk helt vanlige ordinære klær (i det minste sammenlignet med det meste her på siden)

Helt enig. Har opptil flere av dem t.om, men det er meg. Om noen synes jeg er stygt kledd så er ikke det noe problem for meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.10.2018 den 23.13, sofie777 skrev:
 

Hva er stygt der? Absolutt alle klærne? Det er faktisk helt vanlige ordinære klær (i det minste sammenlignet med det meste her på siden)

Jeg syntes de klærne var pene jeg. Det er hvertfall klær som vi trill runde kan bruke uten at det blir ubehagelig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3000kr på H&M??? Om jeg ser dette IRL ... hva er temaet på den festen man går kledd slik!?

D7759D85-B2E9-454E-B424-66691F51B65C.png

Endret av Wonders
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Wonders skrev:
 

3000kr på H&M??? Om jeg ser dette IRL ... hva er temaet på den festen man går kledd slik!?

D7759D85-B2E9-454E-B424-66691F51B65C.png

Son of a...

Skjønner godt at kolleksjonen ble slaktet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Wonders skrev:
 

3000kr på H&M??? Om jeg ser dette IRL ... hva er temaet på den festen man går kledd slik!?

D7759D85-B2E9-454E-B424-66691F51B65C.png

Pimp and ho's party såklart!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoftKitty skrev:
 

 

bare 249 på zalando hehe

 

seq.PNG

Det var en meget fancy hold in, gitt

Anonymkode: 5bd0a...ea8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎30‎.‎10‎.‎2018 den 18.33, AnonymBruker skrev:

 

På ‎30‎.‎10‎.‎2018 den 18.41, Nerine_ skrev:
 

Sånn ca 50% av alle kvinner over 50 som ikke er interessert i å ha på seg ettersittende overdeler. 

 

På ‎30‎.‎10‎.‎2018 den 18.44, Honey Dew skrev:
 

Når vi er blitt såpass gamle at tyngdekraften virker mer og mer på kroppen vår, synes vi det er behagelig å gå i litt romslige klær (innen rimelighetens grenser selvsagt). Vi er ikke opptatt av å vise oss frem i ettersittende klær lengre. Det hører ungdommen til.

En ting er at alderen gjør sitt og at ettersittende klær ikke nødvendigvis er så flatterende lenger, men man trenger jo ikke å kle seg som man har passert 80 med god margin for det! ;) Det finnes jo massevis av fine klær som ikke ser ut som om man har viklet seg inn i et fag med polyestergardiner hos noen med ekstremt dårlig smak... 

Så forresten disse hos bonprix og begynte plutselig å forstå hvorfor jeg ikke finner noe jeg har lyst på når jeg surfer innom nettbutikken deres: 

Mustang støvler.jpg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Leo skrev:
 

 

 

En ting er at alderen gjør sitt og at ettersittende klær ikke nødvendigvis er så flatterende lenger, men man trenger jo ikke å kle seg som man har passert 80 med god margin for det! ;) Det finnes jo massevis av fine klær som ikke ser ut som om man har viklet seg inn i et fag med polyestergardiner hos noen med ekstremt dårlig smak... 

Så forresten disse hos bonprix og begynte plutselig å forstå hvorfor jeg ikke finner noe jeg har lyst på når jeg surfer innom nettbutikken deres: 

Mustang støvler.jpg

Likte dem jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Hjarte said:

Haha latterlig!

Denne kom opp som forslag under, en slags topp???

https://www.zalando.no/weekday-maine-wrap-top-bluser-rinsed-web21e01v-k11.html

 

WEB21E01V-K11@6.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.11.2018 den 22.39, Hjarte skrev:
 

Noen som ønsker seg et nytt magebelte til jul?

WEB51D00A-K11@4.jpg

[...]

Løp og kjøp :lol: 

Så det er dette jeg skal gjøre med buksene når jeg ikke får igjen knappen lenger - dra oppover til de passer, ikke bry seg om at det blir kaldt på magen..:tommel:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, applestories skrev:
 

Så det er dette jeg skal gjøre med buksene når jeg ikke får igjen knappen lenger - dra oppover til de passer, ikke bry seg om at det blir kaldt på magen..:tommel:

Det kan jo bli en morsom effekt på oss som har litt sagge-mage :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Roci skrev:
 

Dette! Ikke bare plagget, men hele antrekket....grøss!

SELECTED PEOPLE KJOLE, Black, large

minner meg om en bunad.. ish 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2018 den 22.39, Hjarte skrev:

Haha, jeg likte det, jeg! :ler: Men ikke til olabukse, da! Sånn som på bildet ser det bare snålt ut, men til en ensfarget kroppsnær kjole kunne jeg brukt det, for å gjøre plagget mer «hverdagslig». :ler: 

På 5.11.2018 den 22.57, SoftKitty skrev:
 

Haha latterlig!

Denne kom opp som forslag under, en slags topp???

https://www.zalando.no/weekday-maine-wrap-top-bluser-rinsed-web21e01v-k11.html

 

WEB21E01V-K11@6.jpg

Likte den også, jeg! :ler: Ikke brukt slik som på bildet, da, med t-skjorte under, men som topp på en varm dag uten noe under (annet enn kanskje en bikinitopp hvis jeg er på vei til/fra stranda) :ler: 

Anonymkode: a898d...705

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...