AprilLudgate Skrevet torsdag kl 09:22 #7121 Del Skrevet torsdag kl 09:22 Ardwinna skrev (På 24.12.2024 den 22.57): Noen som ønsket seg og fikk gulltruse i julegave? Huff! Denne elsket jeg til konseptet «Star Wars theme gullbikini» eller poolparty - evt under gjennomsiktig kjole for Eurovisionfest 😅🌈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet torsdag kl 09:27 #7122 Del Skrevet torsdag kl 09:27 mlifjeld skrev (På 25.10.2024 den 7.49): Dette må jo være et bilde fra 2007? Har ikke sett folk i de skoa siden 2010.😆 og knebukser var så inn i 2006-2010. veldig utdatert antrekk i dag hvertfall Ballerinaen er tilbake, with strap Apropos fløyel så bruker Pia Tjelta det på noen av sine plagg. Alltid likt fløyel - matt helst 🥰 Men ikke brukt det siden jeg var 18 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet torsdag kl 09:46 #7123 Del Skrevet torsdag kl 09:46 AprilLudgate skrev (23 minutter siden): Denne elsket jeg til konseptet «Star Wars theme gullbikini» eller poolparty - evt under gjennomsiktig kjole for Eurovisionfest 😅🌈 Det kan jeg godt se for meg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet lørdag kl 07:47 #7124 Del Skrevet lørdag kl 07:47 Det må være den genseren som ble etterlyst i dette innlegget: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet lørdag kl 21:35 #7125 Del Skrevet lørdag kl 21:35 Ryddet for spekulasjoner og ryktespredning og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:45 #7126 Del Skrevet lørdag kl 21:45 Minitroll skrev (På 25.12.2024 den 18.11): Disse antrekkene er bare et zalando-tastetrykk unna nyttårsfesten din. Den øverste, noe lignende, veldig lignende, hadde jeg i svart og det var kjøpt i en sexleketøy sjappe 😅 hadde aldri i verden gått ut i det der. Anonymkode: 3c9de...532 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet i går, 04:51 #7127 Del Skrevet i går, 04:51 https://www.dagbladet.no/kjendis/viser-fram-babymagen/82466820 Nora Mørk er en utrolig flott dame, men denne kjolen (bla litt ned på siden) gjorde ingenting for henne. Pga lyset på foto ser kjolen tofarget ut og pga sømmen langsetter så ser gravidmagen helt skeiv ut. Kledelig var det ihvertfall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet i går, 09:53 #7128 Del Skrevet i går, 09:53 Alt fra sportsmerket Kari Traa. Beklager, men alt fra ullundertøyet med sinnsykt stygge mønstre og gensere i ville farger, sokker etc er noe av det verste jeg ser. Det skjærer i øynene. Sist sett var noen hysteriske ullboksere som rystet meg inn til grunnvollene 😵💫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7129 Del Skrevet 19 timer siden missLynch skrev (7 timer siden): Alt fra sportsmerket Kari Traa. Beklager, men alt fra ullundertøyet med sinnsykt stygge mønstre og gensere i ville farger, sokker etc er noe av det verste jeg ser. Det skjærer i øynene. Sist sett var noen hysteriske ullboksere som rystet meg inn til grunnvollene 😵💫 Heldigvis er vi mange som liker sterke farger, så ikke alle ender opp med å gå i nyanser av grått eller jordfarger Anonymkode: 60691...160 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå