AnonymBruker Skrevet 29. september #7041 Del Skrevet 29. september Kan ikke noe for det,men syns ikke det er pent med tights altså... Ser mange bruker det til hverdags,altså ikke på trening. Og det er alle slags størrelser og fasonger som bruker det. Da jeg var yngre var det helt uaktuelt å bruke noe trangt på bena uten å dekke til med en lang genser eller noe. Anonymkode: 7be18...b71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #7042 Del Skrevet 5. oktober Disse er fra en konto på instagram som deler det innehaveren anser som kule antrekk. Problemet er bare at innehaveren ikke har noe særlig stil 😂 Anonymkode: e25ce...6ae 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober #7043 Del Skrevet 5. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Disse er fra en konto på instagram som deler det innehaveren anser som kule antrekk. Problemet er bare at innehaveren ikke har noe særlig stil 😂 Anonymkode: e25ce...6ae Aldeles gyselig😵 Anonymkode: 90666...483 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #7044 Del Skrevet 6. oktober Peanut skrev (På 8.9.2024 den 16.06): Junknails kalles disse her: Her kan man virkelig snakke om uhygieniske saker. Jeg regner med de verken lager mat selv, vasker eller gjør noe som helst, for med alt det der på, så vil alt mulig komme inn under blinget <_< *Gluff* >_< Dette er ikke klær. Anonymkode: d3b50...2f2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 16. oktober #7045 Del Skrevet 16. oktober Det må være denne telt-aktige, bronsemetall-fargede Lois buksen.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #7046 Del Skrevet 20. oktober Den er det min tante ville kalt festlig, men det er nok det beste jeg kan si om den. (Fra Instagram) Anonymkode: 21273...b20 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 20. oktober #7047 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Den er det min tante ville kalt festlig, men det er nok det beste jeg kan si om den. (Fra Instagram) Anonymkode: 21273...b20 Grøss og gru 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #7048 Del Skrevet 20. oktober Anonymkode: c12bb...65f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 23. oktober #7049 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 20.21): Anonymkode: c12bb...65f Dette er det styggeste du har sett? En helt tradisjonell ullgenser til bruk på tur? Jeh. 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 23. oktober #7050 Del Skrevet 23. oktober Kålrota skrev (1 time siden): Dette er det styggeste du har sett? En helt tradisjonell ullgenser til bruk på tur? Jeh. Enig. Kunne kjøpt denne selv! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober #7051 Del Skrevet 24. oktober Perelandra skrev (På 3.9.2024 den 17.40): Genser fra Zizzi: https://www.zizzi.no/strikket-bluse-med-moenster-og-hoey-hals-lilla-M61297B2382.html Isolert sett synes jeg ikke den ikke stygg, men designet likner mistenkelig mye på genseren til en nygift prinsesse... Denne har jeg og jeg elsker den 😅 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 24. oktober #7052 Del Skrevet 24. oktober Kålrota skrev (12 timer siden): Dette er det styggeste du har sett? En helt tradisjonell ullgenser til bruk på tur? Jeh. Jeg syns og de genserne der er skikkelig stygge. Det er mønsteret. Den der "kappa" som gir folk sånne runde smale skuldre. Nordmenn elsker de, men jeg har aldri skjønt hvorfor. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 24. oktober #7053 Del Skrevet 24. oktober Ludovica- skrev (59 minutter siden): Jeg syns og de genserne der er skikkelig stygge. Det er mønsteret. Den der "kappa" som gir folk sånne runde smale skuldre. Nordmenn elsker de, men jeg har aldri skjønt hvorfor. Jeg liker de fordi det er enklere å strikke enn med isydde ermer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sciurus Skrevet 24. oktober #7054 Del Skrevet 24. oktober Tråden er ryddet for reklame. Sciurus, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #7055 Del Skrevet 24. oktober Er dette vinterens trend? Anonymkode: 2e5ae...56a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 24. oktober #7056 Del Skrevet 24. oktober Ludovica- skrev (3 timer siden): Jeg syns og de genserne der er skikkelig stygge. Det er mønsteret. Den der "kappa" som gir folk sånne runde smale skuldre. Nordmenn elsker de, men jeg har aldri skjønt hvorfor. Runde, smale skuldre er topp etter min mening. Jeg hater skulderputer intenst, 80-tallet var grusomt sånn sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 24. oktober #7057 Del Skrevet 24. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er dette vinterens trend? Anonymkode: 2e5ae...56a Blir mitt antrekk nr.1 i 14 minusgrader til vinteren, kanskje få satt pigger i de skoene? 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 24. oktober #7058 Del Skrevet 24. oktober Frida skrev (32 minutter siden): Blir mitt antrekk nr.1 i 14 minusgrader til vinteren, kanskje få satt pigger i de skoene? 🤣 Trenger ikke pigger, den har en stor pigg bak Ellers kan jeg ikke fordra sånne "varm oppe, fryse nede"-antrekk. Ser det om sommeren også. Kortbukser med en vintergenser over. Skjønner det rett og slett ikke. Ha med en langbukse som du kan trekke over eller skifte til i det minste, så er antrekket mer balansert. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 24. oktober #7059 Del Skrevet 24. oktober Ludovica- skrev (5 timer siden): Jeg syns og de genserne der er skikkelig stygge. Det er mønsteret. Den der "kappa" som gir folk sånne runde smale skuldre. Nordmenn elsker de, men jeg har aldri skjønt hvorfor. Dårlig kopi av islandsgenser. Supre turklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 24. oktober #7060 Del Skrevet 24. oktober sofie777 skrev (3 timer siden): Trenger ikke pigger, den har en stor pigg bak Ellers kan jeg ikke fordra sånne "varm oppe, fryse nede"-antrekk. Ser det om sommeren også. Kortbukser med en vintergenser over. Skjønner det rett og slett ikke. Ha med en langbukse som du kan trekke over eller skifte til i det minste, så er antrekket mer balansert. Helt enig med deg! Tror det hadde blitt en smule kjølig med det antrekket i trøndelagsvinteren 🥶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå