AnonymBruker Skrevet 2. september #7021 Del Skrevet 2. september Margit777 skrev (51 minutter siden): Like harry med LV. Alle har de stygge brune veskene, like vanlig som ei HM veske 😄 Enig. Liker ikke LV heller Anonymkode: e8087...c9f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 3. september #7022 Del Skrevet 3. september 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. september #7023 Del Skrevet 3. september Bingo Bongo skrev (34 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 3. september #7024 Del Skrevet 3. september Genser fra Zizzi: https://www.zizzi.no/strikket-bluse-med-moenster-og-hoey-hals-lilla-M61297B2382.html Isolert sett synes jeg ikke den ikke stygg, men designet likner mistenkelig mye på genseren til en nygift prinsesse... 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #7025 Del Skrevet 3. september Hvit brudekjole med slør når du er over 50🤨 (eller 40) når du gifter deg på nytt Anonymkode: 24aa3...10b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #7026 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvit brudekjole med slør når du er over 50🤨 (eller 40) når du gifter deg på nytt Anonymkode: 24aa3...10b Dårlig skjult agenda i grunnen, hun var nydelig som brud.. uansett hva man måtte mene om henne som person osv.. Anonymkode: c92fa...99d 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 3. september #7027 Del Skrevet 3. september (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dårlig skjult agenda i grunnen, hun var nydelig som brud.. uansett hva man måtte mene om henne som person osv.. Anonymkode: c92fa...99d Enig!! Og jeg kommer til å gifte meg første gang etter 40 (er 48, så kanskje etter 50 også) og jeg SKAL ha hvit kjole og slør! Vi har dessuten samme farger i hud og hår, så jeg kan se til henne for forslag til antrekk, men jeg har ikke hennes lommebok og det er for det meste greit. Endret 3. september av sofie777 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 5. september #7028 Del Skrevet 5. september (endret) Endret 5. september av Frida 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #7029 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 11.19): Oi, den var fin! Hvor kan man kjøpe den? ❤️ Anonymkode: 0d768...8a4 Sett den (eller lignende) på vero moda 😊 Den er jo søt. Anonymkode: c12bb...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #7030 Del Skrevet 5. september Perelandra skrev (På 13.7.2024 den 16.37): Haha, det er jo en av mine favoritter. Har samme kjole i tre fargevarianter. Supersøt! 😁 Anonymkode: c12bb...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 5. september #7031 Del Skrevet 5. september Frida skrev (11 timer siden): Eneste feil med det antrekket der var skoene. Og kanskje en størrelse ned på buksa i livet, ser litt stor ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #7032 Del Skrevet 6. september 21 hours ago, Frida said: Skolestart 3. klasse. 1990 Anonymkode: 942db...c55 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 7. september #7033 Del Skrevet 7. september 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 8. september #7034 Del Skrevet 8. september På 3 dager så jeg 3 ulike damer med en hvit og lyseblå stripet skjortekjole. Det var ikke pent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #7035 Del Skrevet 8. september Dette antrekket Anonymkode: e25ce...6ae 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #7036 Del Skrevet 8. september LiseTV skrev (5 timer siden): På 3 dager så jeg 3 ulike damer med en hvit og lyseblå stripet skjortekjole. Det var ikke pent. Kan du Google frem et bilde av noe liknende det du så? Dette er jo en bildetråd. Anonymkode: e8087...c9f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 8. september #7037 Del Skrevet 8. september (endret) Junknails kalles disse her: Her kan man virkelig snakke om uhygieniske saker. Jeg regner med de verken lager mat selv, vasker eller gjør noe som helst, for med alt det der på, så vil alt mulig komme inn under blinget <_< *Gluff* >_< Endret 8. september av Peanut Glemte en t 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 24. september #7038 Del Skrevet 24. september Bildet ser noe manipulert ut, men buksen er nok ikke fin uansett; manipulert eller ei... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september #7039 Del Skrevet 29. september Alt fra influencer-klesmerket AWMN. Forferdelige greier. Anonymkode: 4d739...966 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 29. september #7040 Del Skrevet 29. september 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå