AnonymBruker Skrevet 23. august #7001 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Anonymkode: 1d85f...02d Michael Kors er så harry Anonymkode: e8087...c9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #7002 Del Skrevet 23. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Michael Kors er så harry Anonymkode: e8087...c9f Hva er så harry med det? Syns skoene var fine jeg Anonymkode: 800b9...e14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #7003 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva er så harry med det? Syns skoene var fine jeg Anonymkode: 800b9...e14 Ekstrem logoflashing og så syns jeg helt enkelt ikke tingene fra merket er fine. Syns klær, tilbehør og sko med mye logo på er blodharry. Ikke bare M.K, mange andre merker også. Anonymkode: e8087...c9f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #7004 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Ekstrem logoflashing og så syns jeg helt enkelt ikke tingene fra merket er fine. Syns klær, tilbehør og sko med mye logo på er blodharry. Ikke bare M.K, mange andre merker også. Anonymkode: e8087...c9f Godt at folk er forskjellig da. Jeg syns tingene fra MK er fine Anonymkode: 800b9...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #7005 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Godt at folk er forskjellig da. Jeg syns tingene fra MK er fine Anonymkode: 800b9...e14 Er lov det godt folk har forskjellig smak, ja, ville vært kjedelig om alle likte det samme. Anonymkode: e8087...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 24. august #7006 Del Skrevet 24. august For en oppbyggelig tråd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #7007 Del Skrevet 24. august Kålrota skrev (38 minutter siden): For en oppbyggelig tråd. Blir du krenka over at noen ikke liker KLÆR du kanskje har og syns er fine? Hjelpes… Anonymkode: e8087...c9f 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #7008 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Blir du krenka over at noen ikke liker KLÆR du kanskje har og syns er fine? Hjelpes… Anonymkode: e8087...c9f Jeg gir en blank f.. i hva andre mener om klær. Jeg går i det som jeg føler meg vel i. Jobber med barn og er mye ute, så da er praktiske klær med lommer og komfort det jeg trives i. Anonymkode: 132c3...fe7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 24. august #7009 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Blir du krenka over at noen ikke liker KLÆR du kanskje har og syns er fine? Hjelpes… Anonymkode: e8087...c9f Krenka? Selvfølgelig ikke, jeg står støtt i det jeg går i. Jeg synes bare det er utrolig lite sjarmerende å rakke ned på andres utseende eller klesstil. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #7010 Del Skrevet 24. august Dette! Kjolen hadde vært fin med en underkjole, men jeg har virkelig null behov for å se trusene til folk… Anonymkode: e25ce...6ae 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #7011 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dette! Kjolen hadde vært fin med en underkjole, men jeg har virkelig null behov for å se trusene til folk… Anonymkode: e25ce...6ae Samme med denne brudekjolen en dansk influenser brukte i sommer. Det ser seriøst ut som om hun har glemt skjørtet. Anonymkode: e25ce...6ae 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. august #7012 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (På 24.8.2024 den 12.37): Ekstrem logoflashing og så syns jeg helt enkelt ikke tingene fra merket er fine. Syns klær, tilbehør og sko med mye logo på er blodharry. Ikke bare M.K, mange andre merker også. Anonymkode: e8087...c9f Buksen dekker jo den logoen, så det er ikke å briljere med logoen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 30. august #7013 Del Skrevet 30. august (endret) Märtha Louise sitt antrekk. Cowboystøvlene er noe av det verste jeg har sett på en stund. Endret 30. august av Callista Skrivefeil 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #7014 Del Skrevet 31. august Callista skrev (8 timer siden): Märtha Louise sitt antrekk. Cowboystøvlene er noe av det verste jeg har sett på en stund. Synes ikke Durek sitt antrekk var så mye bedre. Anonymkode: d3b50...2f2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august #7015 Del Skrevet 31. august Samboern sin utslitte boxer.. Anonymkode: 92100...8ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 31. august #7016 Del Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Synes ikke Durek sitt antrekk var så mye bedre. Anonymkode: d3b50...2f2 Er enig i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #7017 Del Skrevet 1. september Mette Marits kjole i gårsdagens bryllup. Tenk å bruke over hundre tusen kroner på det der! Anonymkode: b5f30...5b4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #7018 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Mette Marits kjole i gårsdagens bryllup. Tenk å bruke over hundre tusen kroner på det der! Anonymkode: b5f30...5b4 Hjelpe meg , den var stygg! Mette Marit er stort sett dårlig kledd, hun har litt å lære av svigermor.. Anonymkode: 90666...483 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 1. september #7019 Del Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Mette Marits kjole i gårsdagens bryllup. Tenk å bruke over hundre tusen kroner på det der! Anonymkode: b5f30...5b4 Lurer på hvordan den ser ut uten sjalet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 2. september #7020 Del Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (På 23.8.2024 den 11.56): Michael Kors er så harry Anonymkode: e8087...c9f Like harry med LV. Alle har de stygge brune veskene, like vanlig som ei HM veske 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå