AnonymBruker Skrevet 28. juli #6981 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (9 minutter siden): En stygg jeansjakke over en ellers fin kjole Anonymkode: f88a6...c4e Haha - du gir deg ikke 🤣 Anonymkode: d49b2...888 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6982 Del Skrevet 28. juli AnonymBruker skrev (10 timer siden): En stygg jeansjakke over en ellers fin kjole Anonymkode: f88a6...c4e Bilde! Den tråden her er en bildetråd! Skjønner du ikke kan ta bilde av folk, men du kan Google frem noe liknende Anonymkode: e8087...c9f 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 28. juli #6983 Del Skrevet 28. juli Ny bruker så jeg får visst ikke postet bilder, men bukser med splitt foran synes jeg ikke er videre lekkert 🫢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
every woman Skrevet 30. juli #6984 Del Skrevet 30. juli AnonymBruker skrev (På 27.7.2024 den 16.53): Oi, er det bildet nytt? I så fall er visst stilen fra min ungdom tilbake igjen, inkludert håret. Anonymkode: eb07b...cfb Det der må være et gammelt bilde. Nadine Coyle fra Girls Aloud, med typisk sidelugg fra tidlig 2000-tall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 3. august #6985 Del Skrevet 3. august Synes det er trist når et motehus har skikkelig kreative designere, tilgang til de beste materialene og gode folk til å produsere ideene, men likevel bruker disse ressursene til å lage plagg som får kjøper til å se ut som psykiatri. Ja, dette er selvfølgelig Schiparelli! 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 5. august #6986 Del Skrevet 5. august Minitroll skrev (På 3.8.2024 den 9.14): Synes det er trist når et motehus har skikkelig kreative designere, tilgang til de beste materialene og gode folk til å produsere ideene, men likevel bruker disse ressursene til å lage plagg som får kjøper til å se ut som psykiatri. Ja, dette er selvfølgelig Schiparelli! Sko til gullmannen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august #6987 Del Skrevet 5. august every woman skrev (På 30.7.2024 den 20.30): Det der må være et gammelt bilde. Nadine Coyle fra Girls Aloud, med typisk sidelugg fra tidlig 2000-tall. Ja, jeg syntes det var i overkant. Én ting er at trender kommer igjen og igjen, men de kommer jo alltid med en tvist. Jeg burde ha skjønt det. Anonymkode: eb07b...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. august #6988 Del Skrevet 9. august (endret) Eneste jeg tenker her, her brukne ankler. https://a.aliexpress.com/_EuAoTW1 Endret 9. august av Honey Dew 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #6989 Del Skrevet 9. august Honey Dew skrev (3 minutter siden): Eneste jeg tenker her, her brukne ankler. https://a.aliexpress.com/_EuAoTW1 Så du anmeldelsene under? Hun ene hadde fått for små sko, lurer på hva hun skulle ha de til, og den andre bekreftet at det er impossible to walk Anonymkode: 3c9de...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 9. august #6990 Del Skrevet 9. august AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så du anmeldelsene under? Hun ene hadde fått for små sko, lurer på hva hun skulle ha de til, og den andre bekreftet at det er impossible to walk Anonymkode: 3c9de...532 En trenger bare å sr på bildet at de er umulige å gå i. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #6991 Del Skrevet 9. august Honey Dew skrev (4 minutter siden): En trenger bare å sr på bildet at de er umulige å gå i. Ja skjønner ikke at folk måtte kjøpe de for å finne ut det 😂 Anonymkode: 3c9de...532 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 9. august #6992 Del Skrevet 9. august Gjest Badebuksa skrev (På 16.8.2012 den 23.04): Hvorfor har du den? Menn tar vare på undertøy til de går i oppløsning. Først når man kan blåse på de som løvetann, kastes de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rowan Skrevet 10. august #6993 Del Skrevet 10. august Ja, H&M, jeg vil definitivt kjøpe ei bukse til 2499 som det ser ut som barna jeg ikke har, har tegnet på...! 🙄 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. august #6994 Del Skrevet 18. august En grårutet selekjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #6995 Del Skrevet 18. august Anonymkode: a9175...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #6996 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anonymkode: a9175...833 Oi, den var fin! Hvor kan man kjøpe den? ❤️ Anonymkode: 0d768...8a4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #6997 Del Skrevet 20. august Howdy. Anonymkode: 7c2f6...c3b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #6998 Del Skrevet 20. august LiseTV skrev (På 18.8.2024 den 7.01): En grårutet selekjole. Bilde! Kan du ikke Google frem et bilde av noe liknende sånn at vi får se hva du mener? Er vel ikke så vanskelig det? Dette er en bildetråd og da er det litt kjedelig når folk bare skriver hva slags plagg det er uten bilde. Har fått med meg at du ikke liker ruter da, er ikke så glad i det selv heller. Anonymkode: e8087...c9f 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 22. august #6999 Del Skrevet 22. august Denne buksen driver Temu stadig og reklamerer for på min Facebook. Nei takk!!! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #7000 Del Skrevet 22. august Anonymkode: 1d85f...02d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå