AnonymBruker Skrevet 12. juli #6961 Del Skrevet 12. juli lizziea skrev (21 timer siden): Hest genseren Off ja det er så harry!! Skal sikkert være veldig eksklusivt men hvis man først skal kle seg i noe alle andre går i så ikke velg noe hvor det lyser lang vei at man vil vise frem den "dyre" genseren sin! Anonymkode: 2774e...afe 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli #6962 Del Skrevet 12. juli Anonymkode: 274ff...edb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. juli #6963 Del Skrevet 13. juli Freyja Valkyrie skrev (På 11.7.2024 den 19.51): Ung og sint woke-klær 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 13. juli #6964 Del Skrevet 13. juli AnonymBruker skrev (23 timer siden): Anonymkode: 274ff...edb Haha, det er jo en av mine favoritter. Har samme kjole i tre fargevarianter. 5 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 13. juli #6965 Del Skrevet 13. juli Capri bukser…. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli #6966 Del Skrevet 13. juli Frøkenfryden skrev (På 4.7.2024 den 23.24): Jeg hadde også blitt sur om jeg var så pen og Zalando tredde på meg den der😂 "Jeg ble IKKE født så vakker som dette for å stå her sånn!!" 😄 Anonymkode: 3c9de...532 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 23. juli #6967 Del Skrevet 23. juli Bamseklemjakke og litt bjelleklang på pupp? Zalando skuffer aldri. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #6968 Del Skrevet 24. juli En dame med en fin kjole på seg og hadde en jeansjakke over. Passer ikke sammen. Anonymkode: f88a6...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 24. juli #6969 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): En dame med en fin kjole på seg og hadde en jeansjakke over. Passer ikke sammen. Anonymkode: f88a6...c4e Det er helt vanlig for å gjøre kjolen mer hverdagslig 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. juli #6970 Del Skrevet 24. juli Minitroll skrev (16 timer siden): Bamseklemjakke og litt bjelleklang på pupp? Zalando skuffer aldri. Modellene ser ut som om de har lyst til å myrde de som har puttet disse klærne på dem. Forstår dem godt. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 24. juli #6971 Del Skrevet 24. juli Honey Dew skrev (1 time siden): Modellene ser ut som om de har lyst til å myrde de som har puttet disse klærne på dem. Forstår dem godt. Ha ha, ja særlig hun med hengelåser/hjerter på puppene! Jeg synes blikket til hun med bamseklemmen sier noe slikt som "Hva galt har jeg egentlig gjort deg for å fortjene dette?" 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6972 Del Skrevet 26. juli Minitroll skrev (På 23.7.2024 den 23.05): Bamseklemjakke og litt bjelleklang på pupp? Zalando skuffer aldri. Hvem faen er det som designer slik søppel? Anonymkode: d3b50...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 26. juli #6973 Del Skrevet 26. juli 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvem faen er det som designer slik søppel? Anonymkode: d3b50...2f2 Av og til synes jeg det burde være noe begrensninger på hva man designer. Ikke alt bør slippes ut på en catwalk synes jeg: 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6974 Del Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (På 12.7.2024 den 17.09): Off ja det er så harry!! Skal sikkert være veldig eksklusivt men hvis man først skal kle seg i noe alle andre går i så ikke velg noe hvor det lyser lang vei at man vil vise frem den "dyre" genseren sin! Anonymkode: 2774e...afe Laga av akryl og. Anonymkode: 69bde...c57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli #6975 Del Skrevet 26. juli Disse "festivalbeltene" Anonymkode: dd063...d9c 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6976 Del Skrevet 27. juli Perelandra skrev (På 13.7.2024 den 16.37): Haha, det er jo en av mine favoritter. Har samme kjole i tre fargevarianter. Ja men jeg synes den er stygg, son er det denne trpden handler om Anonymkode: 274ff...edb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 27. juli #6977 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja men jeg synes den er stygg, son er det denne trpden handler om Anonymkode: 274ff...edb Og det er selvsagt helt greit at du synes det. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6978 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja men jeg synes den er stygg, son er det denne trpden handler om Anonymkode: 274ff...edb Hun kranglet jo ikke akkurat, hun kommenterte muntert. Anonymkode: eb07b...cfb 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli #6979 Del Skrevet 27. juli AnonymBruker skrev (På 26.7.2024 den 14.24): Disse "festivalbeltene" Anonymkode: dd063...d9c Oi, er det bildet nytt? I så fall er visst stilen fra min ungdom tilbake igjen, inkludert håret. Anonymkode: eb07b...cfb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli #6980 Del Skrevet 28. juli En stygg jeansjakke over en ellers fin kjole Anonymkode: f88a6...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå