Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 10.6.2017 den 19.36, AnonymBruker skrev:

Altså....

354af3cb30156c665134589657ac5300.jpg.a2dbcd470b3ff291d17f80038525745b.jpg

6c8953efdfb76bc78769c6e165a77bd5.jpg.117c67c38fe4bcc154e1c539bd7a7ec7.jpg

Anonymkode: afb11...3da

Hva i alle dager skal posituren på øverste bildet bety?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Too much... MED hudfarget underdel i...buksedress/shorts variant. Underdelen ser ut som underøy fra 1930 - på en ikke cool måte. Og legg til det lidende uttrykket... grøss!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det styggeste plagget, og det mest uformelige og ukledelige i samme slengen, er dette:

chris-spags-spagnuolo-bullied-after-riha

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

f967f8136cb3971857585d1b08f774db.jpg.fc110f209c6f5de1abbe7850ba0d1ba9.jpg

Anonymkode: 4199e...2

Hva i alle dager?! 😂😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Too much... MED hudfarget underdel i...buksedress/shorts variant. Underdelen ser ut som underøy fra 1930 - på en ikke cool måte. Og legg til det lidende uttrykket... grøss!

Kanskje ikke et plagg,  men hva er greia med chokeren hun alltid sverger til?

Anonymkode: 42335...2b2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke et plagg,  men hva er greia med chokeren hun alltid sverger til?

Haha, hvem vet... Var stygt på 90-tallet da jeg var ung og dum, og er like stygt fortsatt. Og denne dama over 2 barns mor og over 30 år! De eneste som bruker choker er enkelte 20 år gamle jenter på skolen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Haha, hvem vet... Var stygt på 90-tallet da jeg var ung og dum, og er like stygt fortsatt. Og denne dama over 2 barns mor og over 30 år! De eneste som bruker choker er enkelte 20 år gamle jenter på skolen.

Hva er chocker og er det aldersgrense på å bruke det? For da være måte på hva dere skal ta henne for.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2017 den 10.36, AnonymBruker skrev:

Dette synet dukker opp stadig oftere. Flip flops er jo forferdelig å gå med, hvorfor i all verden?

flip3.jpg

flip2.jpg

flip flop.png

flipflop.jpg

Anonymkode: 01bb3...d60

De er så gode på jobb! Og mye finere enn crocs 😳 har svarte Adidas slippers og svarte sokker, ser OK ut med tanke på jobben min

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.6.2017 den 6.06, puffy123 skrev:

De er så gode på jobb! Og mye finere enn crocs 😳 har svarte Adidas slippers og svarte sokker, ser OK ut med tanke på jobben min

Veldig interessert i å høyre i kva jobb det er ok med slike sko!

Anonymkode: 0d768...8a4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.6.2017 den 0.01, AnonymBruker skrev:

Hva er chocker og er det aldersgrense på å bruke det? For da være måte på hva dere skal ta henne for.

Er ikke ute etter å ta noen. Svarte bare på hva som er det styggeste plagget jeg har sett i det siste. Og med choker mener jeg set båndet en av Norges største bloggere ofte har rundt halsen. Ser for jævlig ut, spør du meg (og det var jo temaet i denne tråden). Kan forsåvidt også slenge på at det ser for jævlig ut uansett hvem som går med det,  men jeg kommer ikke på noen andre enn denne bloggdamen som bruker det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.6.2017 den 23.55, AnonymBruker skrev:

Hoi, i dag så jeg en snasen kar på joggetur! Oakley solbriller, capsen bak frem, mørkeblå og hvit polyester overtrekksjakke fra adidas, fra 90-tallet i posete og stor størrelse stappet ned i en 2XU tights dratt godt opp over jakka så det bulet ut klumper både forann og bak rundt midjen og hvite fotballstrømper dratt til knærne over tightsen og knæsj gule joggesko. Fyren var neppe mer enn 45! 

Anonymkode: 01bb3...d60

:alice:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎2017‎-‎06‎-‎17 den 0.01, AnonymBruker skrev:

Ingen aldersgrense, alle får vel bruke det de vil. Men nå handler tråden om "styggeste  plagget du har sett". Om du blir fornærma av å lese her inne, så kanskje du ikke bør klikke deg inn på denne tråden. Detta er jo en høyst subjektiv tråd. ;) 

"ta henne for" hva mener du? Tråden handler om stygge klær, ikke person. :klo: Er du i feil tråd? Det avbildes jo mange mer eller mindre kjente personer her inne, når de har noe oppsiktsvekkende på seg.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.6.2017 den 0.01, AnonymBruker skrev:

Har du gått glipp av noe her? Tråden handler om det styggeste plagget man har sett i det siste. Det er vel ingen som har en personlig agenda mot noen som er avbildet i tråden. Eller hvorfor reagerer du akkurat på CBE? Alder og omstendigheter har blitt kommentert ved flere av de andre bildene også. 

Anonymkode: c801d...6f4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Veldig interessert i å høyre i kva jobb det er ok med slike sko!

Anonymkode: 0d768...8a4

I helsevesenet for eksempel. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke ute etter å ta noen. Svarte bare på hva som er det styggeste plagget jeg har sett i det siste. Og med choker mener jeg set båndet en av Norges største bloggere ofte har rundt halsen. Ser for jævlig ut, spør du meg (og det var jo temaet i denne tråden). Kan forsåvidt også slenge på at det ser for jævlig ut uansett hvem som går med det,  men jeg kommer ikke på noen andre enn denne bloggdamen som bruker det. 

Choker er vel strengt tatt ikke et plagg

Anonymkode: d74c3...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Choker er vel strengt tatt ikke et plagg

Anonymkode: d74c3...5d1

Det er vel ikke sko, smykker og annet tilbehør heller, men det finner du jo også her i tråden. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...