Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Sunshine23

Nei, jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle være sjalu på Tone. Hun er en pr-kåt artist med middels talent. Ikke synes jeg hun er særlig pen og hun er heller ikke kjent utenfor Norge.

Man må få lov til å diskutere stilen hennes uten at dumme og usaklige beskyldninger skal bli rettet mot de som ikke liker stilen hennes.

Signerer!

tumblr_mg46s5ljAO1r2v3p8o1_1280.jpg

1.jpg

ugly-dresses-from-The-Fashion.jpg

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg unngår å handle på butikker som Vero Moda fordi de aller fleste klærne er laget av billig viskose- og polyesterstoff. Stoffet setter seg fast i alt mulig, og det er veldig lett at det blir mange utstikkende tråer. Dårlig kvalitet.

Jeg er så enig med dere. Og jeg vet ikke om det bare er meg, men det skal ingenting før man svetter i de toppene av sånn viskose- og polyesterstoff! Det tar mindre en time før man svetter og skulle ønske man kunne bytte topp.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MamaQuilla

Nei, jeg skjønner ikke hvorfor jeg skulle være sjalu på Tone. Hun er en pr-kåt artist med middels talent. Ikke synes jeg hun er særlig pen og hun er heller ikke kjent utenfor Norge.

Man må få lov til å diskutere stilen hennes uten at dumme og usaklige beskyldninger skal bli rettet mot de som ikke liker stilen hennes.

Enig i at TDA ikke har superstil.

Hun lesser på med merker og ting hun garantert blir sponset med, men det ser bare påtatt ut spør du meg. Klart hunhar fine plagg på seg innimellom, men den Kenzo-genseren og en del andre plagg blir bare feil. Du har helt rett - hun hadde neppe gått med dem om de ikke var dyre moteplagg. Hun har også kastet seg på trenden med Carhartt-lue ... identitetsløst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hjelp, det er en grizzly på t-banen!

Varm dag? :P

Utkledd som Cat-lady på karneval?

Anonym poster: 4f0a82d698c0380b5aebe0352887b470

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BUT WAIT, THERE'S MORE!

enhanced-buzz-8022-1352927375-8.jpg

Haha, måtte se to ganger før jeg så det var en slags tights! :D

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

^

Afrikaner med hvite bein og cellulittrumpe :fnise:

Det er jo det der ser ut som!

Uff ja, haha, jeg måtte se to ganger, trodde det var en truseløs person som stod der, helt til jeg så at ved anklene, og den armen, er jo svart..! :ler:

Anonym poster: 72728d5dd0a536392640cbc84c23ee88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

BUT WAIT, THERE'S MORE!

enhanced-buzz-8022-1352927375-8.jpg

Dette her så rett og slett her grusomt ut !!

Måtte se flere ganger for å skjønne at det faktisk var en tights. Har hun en hudsykdom eller noe? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Typiske klær som brukes av kongelige er ofte grelle. Ser at mange kongelige er samlet i dag...

*snipp*

Mette-Marit har selvfølgelig et av de verste antrekkene. Hun har jo en fin og slank kropp, så skjønner ikke hvorfor hun gjemmer seg i denne sekken.

jeg synes at det ser ut som at Mette-Marit plutselig hadde lagt på seg et par-tre-ni-ti kilo :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi liksom alt i ett-grusomt mønster på redselsfulle sko!

CU811C006-704@6.1.jpg

http://www.zalando.n...04.html?size=39

Også navnet-Cumin. For oss som liker å tenke litt koffert fremkaller det lettere fniseanfall!

Edit for å nevne jeg fant dem med kilehæl også....

CU811C004-704@1.2.jpg

Endret av Blånd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her har vi liksom alt i ett-grusomt mønster på redselsfulle sko!

CU811C006-704@6.1.jpg

http://www.zalando.n...04.html?size=39

Også navnet-Cumin. For oss som liker å tenke litt koffert fremkaller det lettere fniseanfall!

Jeg måtte le høyt da jeg så hvilken kategori det var plassert i "klassiske støvletter" LOL

Anonym poster: 72728d5dd0a536392640cbc84c23ee88

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...