Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SnowwhiteTee1_large.jpg?1813

MeowInSpace1_large.jpg?1813

PurrrsianTee1_large.jpg?1813

Hot or not? klarer ikke bestemme meg, litt kult og veldig... skummelt og rart og

Dritkult spør du meg. :fnise:

Edit: Hvor fant du de?

Endret av Skjønningen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne korte shorts med lommer som henger ut er også ganske stygt.

Anonym poster: d88abca3b0cb7dbb1596162c7f0974ad

Det er de absolutt, ja... Enten så kunne de ha kuttet kanten der hvor lommene ender, eller så burde de bare ha fjerna lommene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der genserne med huller i... Over enten en langermet svart eller hvit bommulsgenser eller svart eller hvit singlet. Ser ut som at de er dårlig strikka!

http://www.miinto.no/p-83956-miri-ullgenser

http://www.hm.com/se/product/09622?article=09622-A

Ser jo nå at det ser LITT bedre ut på tynne mennesker, men ser stort sett bare fyldige damer i dette. Har en slektning som mente denne type gensere skjulte valkene. Hvordan nå HULL skal gjøre det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowwhiteTee1_large.jpg?1813

MeowInSpace1_large.jpg?1813

PurrrsianTee1_large.jpg?1813

Hot or not? klarer ikke bestemme meg, litt kult og veldig... skummelt og rart og

Den i midten: hot! Og veldig søt :)

De to andre: not!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaxxy

Dritkult spør du meg. :fnise:

Edit: Hvor fant du de?

Jeg har sett disse mange, mange steder, spesielt den i midten! Feks på ebay som "galaxy cat", "space cat"... De er også på butikken "batoko" på nett!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thanks.

Likte de, jeg. :fnise: Kanskje ikke den nederste, men de to andre var kule. Litt psykadeliske, men so what? Hehe. Synes de der "dyreprinta" fra superkul.no var langt værre i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der genserne med huller i... Over enten en langermet svart eller hvit bommulsgenser eller svart eller hvit singlet. Ser ut som at de er dårlig strikka!

http://www.miinto.no...-miri-ullgenser

http://www.hm.com/se...article=09622-A

Ser jo nå at det ser LITT bedre ut på tynne mennesker, men ser stort sett bare fyldige damer i dette. Har en slektning som mente denne type gensere skjulte valkene. Hvordan nå HULL skal gjøre det. ;)

Den nederste der kan fungere så lenge man faktisk bruker en topp under den. Jeg tror det slektningen din mener er at det halv-gjennomsiktige garnet gjør at man kan se volum men ikke detaljer. Det at man ikke kan se detaljene som f.eks. valkene gjennom et gjennomsiktig plagg som man på en måte "skal se det i" gjør at man lures til å tro at det ikke er noen valker der. :fnise: Når det er helt glatt halvgjennomsiktig stoff derimot, da ses valkene uten problemer. Det er noe med garnet og de der små hullene som fungerer totalt annerledes.

Endret av Skjønningen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønningen: TRO meg, min slektning ser ikke mindre ut. Heller større. Men hun bruker jo også temmelig fluffy genser med hull i, det adder jo størrelse som fy.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste jo faktisk hva det var da jeg skrev det. Man behøver ikke å ta alt så bokstavelig.

Ok, jeg pleier ikke å ta alt så bokstavelig, synes bare ikke det virket sånn. Beklager om det gjør deg irritert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg med en super-douche-neck-aktig genser. Pen er den ikke, men hey, det er søndag kveld og jegvhar nesten nettopp kommet inn døren. ;)

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alt i dette antrekket:

outfit-771-736x1024.jpg

Bortsett fra JC-skoene synes jeg det var kult. Hadde ikke turt å gå sånn selv, men det var jo stilig. Men skjørtet er helt feil. Det er ikke laget for å være et highwaist skjørt. Det hadde blitt mye kulere med et annet skinnskjørt som en annen hadde bilde av lenger oppe.

Anonym poster: 4ef3fc81e70dd82dad5f7d0eebbb4db0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Styggeste luen, enkelte "trender" er bare så kjedelige og stygge. For min del hater jeg JC skoene, og stirrer litt om jeg ser noen gå med dem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

janka-rihanna-tone.jpg

celine-nettenestea.jpg

Den nye trendluen, visstnok. Godt å se at det ikke bare er eldre herremenn som ikke klarer å dra luen nedover ørene.

Oi, det er jo sånne luer vi brukte på skolen i 1996!

Bulls-luene er tilbake :O

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...