Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sliter veldig med å forstå ferdigrevnede plagg, jeans greit nok, men disse genserene som faktisk ser ut som om de har hengt fast i noe.. Observerte en på Pretty Little Liars, det ser teit ut. Bomsete.

Wildfox-Star-Sweater.jpg

http://mypinkgrasshopper.com/wp-content/uploads/2011/11/Wildfox-Star-Sweater.jpg

Anonym poster: 381fd002885cb2eea12b3e88ff1df4fd

Denne er faktisk ganske poppis i Ebaytråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting med mange strikkegensere for tiden, er at de er mer bred enn lang. Man ser ut som man har rappet genseren av en kjempefeit dverg?!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er faktisk ganske poppis i Ebaytråden.

Det er veldig mye i ebaytråden som kunne passa inn her!

Anonym poster: d88abca3b0cb7dbb1596162c7f0974ad

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

255368241342294333_8X3ngwxl_c.jpg

Kjekk å ha om bussen du tar til stranden plutselig mister et dekk. "Jeg har reserve!"

Anonym poster: 4f0a82d698c0380b5aebe0352887b470

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihihi i hvert fall når vesken koster mer enn bussen.

Endret av Wonders
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det her:

Ser ut som en omsydd pelskåpe. Fysjom.

Anonym poster: 381fd002885cb2eea12b3e88ff1df4fd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså...

65020788341389226_Ayu3IcQX_c.jpg

Nei sier jeg bare...

Disse var jo kule! Ikke som sko så klart, men som rulleskøyter. Det hadde vært mye fetere å rulle rundt på disse enn på de typiske rollerbladesene. Bare synd at disse sannsynligvis er totalt ubrukelige sånn i praksis :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Synes alle plagg fra motehus.no er støgge. I alle fall vulgære!

Eks:

40bd8a5_0000BX30_SCHWARZWEISS_18_JPG_.JPG

Hva er greia med å vise så mye kløft? Blir bare vulgært. Og strømpebuksen er fin i seg selv den, men ikke til dette. Og støvlettene i tillegg.. Det er så gjenomført stygt at det nesten er godt gjort.

vet du... det er modellene på motehuset og på superkul som får klærne til å se heeeeelt grusomme ut!!

Mange av klærne er grusomme også, men en venninne av meg som jeg synes har utrolig mye stilige klær kjøper faktisk mye fra begge disse stedene og jeg fikk helt bakoversveis da jeg så på pakka som vi henta på posten at det var derfra hun bestilte dem!! Når man ikke ser trashy ut, så er heller ikke klærne til å kjenne igjen...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse var jo kule! Ikke som sko så klart, men som rulleskøyter. Det hadde vært mye fetere å rulle rundt på disse enn på de typiske rollerbladesene. Bare synd at disse sannsynligvis er totalt ubrukelige sånn i praksis :P

Jeg og vennina mi har allerede bestemt oss for å få tak i noe lignende når ungen min blir stor nok til å gå på sånne for barn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...