Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Synes ikke de var så ille, jeg. Vil faktisk gå så langt som å si at paljettkjolen var kul, hadde den bare vært hakket lenger. Når en kjole er ettersittende og glitrende og med dyp utringning i ryggen BØR den ha en anstendig lengde.

Helt enig. Synes paljettkjolen var skikkelig kul, men selvsagt for kort, som alt annet fra Nelly. Kunne brukt den som topp med feks kule hotpants (i skinn kanskje?) eller mørke jeans :)

Anonym poster: 4ef3fc81e70dd82dad5f7d0eebbb4db0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt voksne damer i Disney-gensere/jakker. Dekorert på front og rygg med Mikke Mus eller andre medlemmer av Disney-familien. Jeg håpet og trodde jeg hadde sett dem for siste gang sånn ca. 1995. Men i dag så jeg en dame ca. 55-60 med Disney-jakke.

Hello Kitty er forresten like ille. Det ser ikke bra ut på godt voksne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Helt enig. Synes paljettkjolen var skikkelig kul, men selvsagt for kort, som alt annet fra Nelly. Kunne brukt den som topp med feks kule hotpants (i skinn kanskje?) eller mørke jeans :)

:skratte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en ung mann som gikk i UGGs!!! En vakker kjæreste hadde han også gitt. Du kan tro jeg sendte misunnelige blikk mellom hver gang jeg tok en forsiktig slurk av kakaoen inne på kafeen. Bah!

Uff, det er faktisk noe av det mest tåpelige jeg ser. Ser at flere prøver seg, lurer på om det er en ny fjortistrend som begynner å ta form?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje greit å være lav noen ganger. Har aldri opplevd å få for korte kjoler, heller motsatt. De fleste rekker meg til knærne/rett over knærne.

Når det kommer til stygge plagg, så har jeg aldri likt blanke boblejakker. Jeg vet at det tydeligvis er trendy og sånt igjen, men jeg får assosiasjoner til tunge rusmisbrukere av dem.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det styggeste plagget jeg ser om dagen er jakker med ekte pelskrage, luer med pelsdusk og andre klesplagg med pels. Det tar jo helt av her i Oslo! Urovekkende og forkastelig at så mange i dagens samfunn støtter denne næringen.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det styggeste plagget jeg ser om dagen er jakker med ekte pelskrage, luer med pelsdusk og andre klesplagg med pels. Det tar jo helt av her i Oslo! Urovekkende og forkastelig at så mange i dagens samfunn støtter denne næringen.

Hvordan klarer du se at det er ekte pels når det bare er en liten dusk på en lue? Har sett mange luer med fuskepelsdusk i det siste i butikkene. Er forøvrig enig i at å bruke ekte pels er forkastelig.

Anonym poster: 260d4a6b30246b614052773a842a00e0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer du se at det er ekte pels når det bare er en liten dusk på en lue? Har sett mange luer med fuskepelsdusk i det siste i butikkene. Er forøvrig enig i at å bruke ekte pels er forkastelig.

Ekte pels ser ofte mye mykere ut, og noen av hårene er litt lengre. Vanskelig å forklare egentlig. Jeg har vertfall ingen problemer med å se om det er ekte eller ikke, heller ikke på lang avstand.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte pels ser ofte mye mykere ut, og noen av hårene er litt lengre. Vanskelig å forklare egentlig. Jeg har vertfall ingen problemer med å se om det er ekte eller ikke, heller ikke på lang avstand.

Hmmm,jeg ser ikke forskjell på avstand,men det er kanskje bare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skapningen fra H&M. Designere tror virkelig de kan lage hva som helst, og alle mister pusten av kreasjonene.. jeg gjorde det ja, men heller av typen; FINNES DET ET MER UNØDVENDIG PLAGG?!?

http://www.hm.com/no...A#shopOrigin=SA

:murvegg:

Oi! Hva har designeren tenkt her? Hvordan skal man klare å få dette plagget til å bli stilig? Dette er noe av det rareste jeg har sett i vanlige motebutikker på lenge, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hvite boblejakken som henger i gangen min :plystre: (Men som funker i sprengkulda :icon_lol: )

Hvit jakke funker bra det, men i kombinasjon med hvit bukse blir det litt overkill. hvis du ikke har kroppen til miranda kerr da:P : http://www.justjared.com/photo-gallery/2773582/miranda-kerr-mango-madrid-photo-call-01/
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne skapningen fra H&M. Designere tror virkelig de kan lage hva som helst, og alle mister pusten av kreasjonene.. jeg gjorde det ja, men heller av typen; FINNES DET ET MER UNØDVENDIG PLAGG?!?

http://www.hm.com/no...A#shopOrigin=SA

:murvegg:

Haha, den vurderte jeg faktisk å kjøpe. Rett og slett fordi den var så utrolig fucka, tror jeg kunne fått den til å funke med noe fra garderoben min. Men nå liker jeg å være vågal da, dere hadde sikkert løfta øyenbrynene til meg en gang i blant.. :)

Anonym poster: d96597ac593702ca32e199270398196d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, det er faktisk noe av det mest tåpelige jeg ser. Ser at flere prøver seg, lurer på om det er en ny fjortistrend som begynner å ta form?

Det så jeg også her om dagen i kombinasjon av ei stram bukse og en svære boble jakke. Så ikke ut på gutten. Var i grunnen ganske trøtt frem til jeg så det, for da våknet jeg opp å måtte se to ganger. Uggs er stygt uansett, men på gutter da tar det kaka

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den vurderte jeg faktisk å kjøpe. Rett og slett fordi den var så utrolig fucka, tror jeg kunne fått den til å funke med noe fra garderoben min. Men nå liker jeg å være vågal da, dere hadde sikkert løfta øyenbrynene til meg en gang i blant.. :)

Anonym poster: d96597ac593702ca32e199270398196d

Men hvorfor ikke bare gå med en vanlig stroppløs BH? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...