Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg lagde nettopp et antrekk som består av alle de styggeste plaggene jeg kunne finne på polyvore :spy:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde nettopp et antrekk som består av alle de styggeste plaggene jeg kunne finne på polyvore :spy:

Ahh, lekkert...

Endret av Calavi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt det med "enda"...

Var det greit å bruke tights før, men ikke nå? Er det ut nå?

Jeg synes forøvrig mote er et utrolig snålt konsept.

I en periode er alle enige om at noe er kjempestygt, men så blir det kjempefint og alle må ha det, men så er det stygt igjen og alle ler av deg hvis du fortsatt går med det, men SÅ blir det retro og kult igjen!

Jeg bare ELSKER denne kommentaren!! :pls:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Memories

det styggeste jeg ser er nok klær med leopardmønster. og skinny jeans på kvinnfolk i størrelse

40 og større.

Ser den med leopardmønster. Men skinny jeans på damer i størrelse 40 og opp er da helt ok det så fremst man ikke begynner å tippe størrelse 46.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den med leopardmønster. Men skinny jeans på damer i størrelse 40 og opp er da helt ok det så fremst man ikke begynner å tippe størrelse 46.

skinny jeans ser best ut på tynne kvinnfolk synes jeg. funker på større kvinner på 40+, men det blir som natt og dag.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

skinny jeans ser best ut på tynne kvinnfolk synes jeg. funker på større kvinner på 40+, men det blir som natt og dag.

Muligens. Jeg bruker 42, og syns det ser relativt greit ut. Men forskjellige meninger. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker 44-46, og synes jeg ser griseheit ut med skinny jeans.

Men hei, different strokes for different folks, og fint er det..;)

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg synes at skinnyjeans aller oftest ser best ut på damene som bruker 38/40/42 !

De har oftere penere form på bena sine synes nå jeg enn de som bruker mindre størrelser.

Dersom knær og lår ikke er inntil hverandre når man står med bena samla, så synes jeg

man bør holde seg unna skinny jeans :)

her var det jammen mye Stygge sko! :overrasket:

http://www.solestruck.com/new-arrivals-womens-shoes/size-7/

ser også så innmari mange mange butikker som selger platåsko om dagen...det er gruuuusomt!

av typen:

1598_0.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Imens jeg syns mine ikke inntil hverandre lår i str 32- 34 kler skinny jeans veldig godt :)

Ellers har jeg egentlig ikke sett så mye jeg syns er direkte stygt i butikkene for tiden, men jeg syns det er veldig preget av at det nærmer seg Desember. Veldig mye glitter og glam. Pynte seg tid. Samt at alt skal være i mønster.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ambitions

Skinny jeans på kvinner med former synes jeg er veldig fint! Slike bukser fremhever lår og rumpe, som jeg syns er det fineste på damekroppen :) Så lenge man ikke har veldige ridebukselår da..

Jeg synes ikke det finnes så mye fint på gina for tiden, mye formløst og kjedelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeeel... Jeg var på ''harrytur'' her om dagen og skulle ta en sving innom Kappahl, da en godt voksen dame ( 50årene ) dukket opp foran meg. Hun hadde leopardmønstret tights og topp pluss en sånn pelsvest i tillegg til punk-sveis. Det var ikke mye lekkert! Tenkte å ta bilde, men turte ikke :fnise:

Synes ikke hu unge jenta i hvit singlet og grå joggebukse var så kledelig heller, men det er en annen sak ;)

Anonym poster: 795df8a8f62aa0bdc86e51e421b6379d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...