Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Studs, overdrevent platå på pumps, superkorte kjoler som i tillegg har cut-outs, altså 80 prosent av nelly.com.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Annonse

Ganske mye av Maison Martin Margiela kolleksjonen til H&M er ganske stygt, etter min mening. Får ikke lagt inn bilder, men ligger på H&M sine nettsider.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_7520.png

Skoene er ikke stygge i seg (liker dem jeg), ei heller strømpene... Men skoene+strømpene? Med synlige tær??

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene er ikke stygge i seg (liker dem jeg), ei heller strømpene... Men skoene+strømpene? Med synlige tær??

Ser ut som om de kommer til å gå i oppløsning når som helst og falle fra hverandre

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UGG austrailia! oh my lord, det er så stygt, de er sikkert deilige, men ikke særlig pene. ser jo ut som tøfler......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er et plagg som jeg ikke finner direkte stygt, men som irriterer meg! Fordi tenk så god den genseren kunne vært om den var lang og normal i formen! Hva er poenget med å lage en... navel kort strikke genser?

Genser

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på utkikk etter noen nye sko og tråler derfor nettbutikkene til de grader. Ekstremt mye stygt som jeg ikke begriper at noen har lyst til å bruke over en tusenlapp på! Her er et lite utvalg:

image_46161.jpg

De der er kanskje stygge å se på, men det er icebugs sko å dem har faktisk ispigger under noe som gjør dem genial når det er glatt ute på vinteren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et plagg som jeg ikke finner direkte stygt, men som irriterer meg! Fordi tenk så god den genseren kunne vært om den var lang og normal i formen! Hva er poenget med å lage en... navel kort strikke genser?

Genser

Haha helt enig! Jeg synes det er irriterende nok med alle de trekvartlange erme-toppene som blir for kaldt på denne tiden, men hva i all verden skal man med kort varm genser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der er kanskje stygge å se på, men det er icebugs sko å dem har faktisk ispigger under noe som gjør dem genial når det er glatt ute på vinteren.

:overrasket: De fikk jeg faktisk litt lyst på! Jeg har falt og skadet ryggen skikkelig to ganger på isen..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...