Gjest Fluttershy Skrevet 6. oktober 2012 #501 Del Skrevet 6. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noir Skrevet 7. oktober 2012 #502 Del Skrevet 7. oktober 2012 Åreknuter, anyone? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #503 Del Skrevet 7. oktober 2012 Da trenger dere paraplykurs Og eventuellt en dyrere og bedre paraply som ikke vrenger seg. Allværsjakker er til turbruk! Og seiljakker er til seiling, i byen synes du godt nok uten den selvlysende hetta. En vinter i Tromsø så hadde du bodd i allversjakke:P Sorry, men dette er Norge, her regner det kuer og hagler elefanter Anonym poster: 34dbe060257f2be111926a601ee7c241 Anonym poster: 34dbe060257f2be111926a601ee7c241 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 7. oktober 2012 #504 Del Skrevet 7. oktober 2012 En vinter i Tromsø så hadde du bodd i allversjakke:P Sorry, men dette er Norge, her regner det kuer og hagler elefanter Vinter i Tromsø, så ville jeg sikkert vandret rundt i termodress (Jeg hater å fryse). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 7. oktober 2012 #505 Del Skrevet 7. oktober 2012 En vinter i Tromsø så hadde du bodd i allversjakke:P Sorry, men dette er Norge, her regner det kuer og hagler elefanter Anonym poster: 34dbe060257f2be111926a601ee7c241 Anonym poster: 34dbe060257f2be111926a601ee7c241 Jeg bor i Finnmark nå, og kjører alltid lag på lag til vinteren. Jeg NEKTER å gå med allværsjakke. Ain`t gonna happen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malebarisk Skrevet 7. oktober 2012 #506 Del Skrevet 7. oktober 2012 Dette fikk meg til å tenke på gjenbruk av Klippan puffen fra Ikea. Tror neppe jeg har sett noe så vakkert før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 7. oktober 2012 #507 Del Skrevet 7. oktober 2012 En vinter i Tromsø så hadde du bodd i allversjakke:P Absolutt ikke! Kunne ikke falt meg inn å kjøpe et så gyselig plagg i utgangspunktet. Jeg bor i Finnmark nå, og kjører alltid lag på lag til vinteren. Jeg NEKTER å gå med allværsjakke. Ain`t gonna happen. Nettopp! Nå bor jeg i mildt kystklima, men er oppvokst i innlandet der det kan bli rimelig kaldt om vinteren. Bruker samme type klær begge steder, men tar flere lag når det blir kaldt. Og jeg er sjelden utendørs i lenge tid når det plasker ned. Og da bruker jeg enten en knelang regnkåpe ytterst eller jeg satser på at ullkåpa holder vannet unna (for det gjør nemlig kåper i ekte ull en god stund). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 7. oktober 2012 #508 Del Skrevet 7. oktober 2012 En vinter i Tromsø så hadde du bodd i allversjakke:P Sorry, men dette er Norge, her regner det kuer og hagler elefanter Anonym poster: 34dbe060257f2be111926a601ee7c241 Anonym poster: 34dbe060257f2be111926a601ee7c241 Poenget er jo det at man faktisk får tak i fine regnkåper og annet yttertøy som holder deg tørr og varm. Allværsjakke er rett og slett ikke akseptabelt - uansett! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 7. oktober 2012 #509 Del Skrevet 7. oktober 2012 Men hva legger dere i begrepet allværsjakke da? Er f.eks denne stygg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 7. oktober 2012 #510 Del Skrevet 7. oktober 2012 Men hva legger dere i begrepet allværsjakke da? Er f.eks denne stygg? En av de litt finere, men personlig kunne jeg ikke gådd med den, nei. Jeg synes ikke den er fin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. oktober 2012 #511 Del Skrevet 7. oktober 2012 Men hva legger dere i begrepet allværsjakke da? Er f.eks denne stygg? Jeg synes den så ut som en fin turjakke, men jeg hadde aldri brukt den "i byen". 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikee Skrevet 7. oktober 2012 #512 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Men hva legger dere i begrepet allværsjakke da? Er f.eks denne stygg? Personlig synes jeg at den var fin Absolutt noe jeg kunne ha gått med. Etter å ha bodd hele livet i Bergen hvor det overhodet ikke finnes en type form for regn, og hvor det kan finne på å regne fra alle kanter pluss vind er allværsjakke og regnbukse vanlig mote for meg til og fra jobb/skole Så får jeg heller se ut som en barnehageunge utenpå, mens innvendig har jeg ganske fint tøy på Samme her på studiestedet mitt hvor jeg må sykle til og fra skolen - allværsjakke og regnbukse er et must. EDIT: Jeg glemte å legge til det styggeste jeg så denne helgen, en jente på byen med en hudfarget tights med leopard mønster på. Den så helt gyselig ut, hun hadde heller ingen lang topp over, så man kunne se det meste for å si det mildt Endret 7. oktober 2012 av Nikee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #513 Del Skrevet 7. oktober 2012 Men hva legger dere i begrepet allværsjakke da? Er f.eks denne stygg? Men hva legger dere i begrepet allværsjakke da? Er f.eks denne stygg? Jeg er også en av de som mener at allværsjakke ikke er noe særlig. Men for meg har det også noe å si hva man har på seg til. Har man en enkel jeans, støvler og ikke har veske (evt har sekk på ryggen) så synes jeg at man kan gå med allværsjakke til og fra skolen/jobb/butikken osv. Det jeg IKKE synes er fint/ok er når jenter styler seg skikkelig med store øredobber, pene støvletter, stilig veske og gjerne skjørt og så en slik jakke til! Det ser bare så dumt ut! Virker som om mange flytter inn i allværsjakken og bruker den til alt når de først har skaffet seg en. Allværsjakke er bare ok av og til og med enkle klær til. Og ingen veske! Anonym poster: 4ef3fc81e70dd82dad5f7d0eebbb4db0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #514 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg er også en av de som mener at allværsjakke ikke er noe særlig. Men for meg har det også noe å si hva man har på seg til. Har man en enkel jeans, støvler og ikke har veske (evt har sekk på ryggen) så synes jeg at man kan gå med allværsjakke til og fra skolen/jobb/butikken osv. Det jeg IKKE synes er fint/ok er når jenter styler seg skikkelig med store øredobber, pene støvletter, stilig veske og gjerne skjørt og så en slik jakke til! Det ser bare så dumt ut! Virker som om mange flytter inn i allværsjakken og bruker den til alt når de først har skaffet seg en. Allværsjakke er bare ok av og til og med enkle klær til. Og ingen veske! Anonym poster: 4ef3fc81e70dd82dad5f7d0eebbb4db0 Jeg synder i så fall, det gjør jeg når jeg skal på fest eller et eller annet og det er skikkelig høst vær ute. Da kommer jeg i alle fall tørr frem. Anonym poster: 4182e2a251282563381b824fdf6a26c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 7. oktober 2012 #515 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg er også en av de som mener at allværsjakke ikke er noe særlig. Men for meg har det også noe å si hva man har på seg til. Har man en enkel jeans, støvler og ikke har veske (evt har sekk på ryggen) så synes jeg at man kan gå med allværsjakke til og fra skolen/jobb/butikken osv. Det jeg IKKE synes er fint/ok er når jenter styler seg skikkelig med store øredobber, pene støvletter, stilig veske og gjerne skjørt og så en slik jakke til! Det ser bare så dumt ut! Virker som om mange flytter inn i allværsjakken og bruker den til alt når de først har skaffet seg en. Allværsjakke er bare ok av og til og med enkle klær til. Og ingen veske! Anonym poster: 4ef3fc81e70dd82dad5f7d0eebbb4db0 Haha, jeg er helt enig med deg. Jeg kan finne på å gå med skalljakken min fra Stormberg innimellom, men da har jeg alltid jeans og sneakers til, får å gjøre looken komplett, liksom. Hadde følt meg som en idiot om jeg hadde hatt et pent/kult antrekk og allværsjakke på toppen - det passer ikke! Jeg tenker det samme om de som faktisk går kledd sånn.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avi Skrevet 7. oktober 2012 #516 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Fjernet Endret 6. februar 2013 av Avi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2012 #517 Del Skrevet 7. oktober 2012 Allværsjakke er greit på tur, ikke ellers. Så nettopp bilde fra en dåp av selve sermonien, der en av fadderne var i kledd allværsjakke (og stygg olabukse). Hva feiler det folk??? Anonym poster: 3762b1e8778f9c351c6bc11e0e77915b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 7. oktober 2012 #518 Del Skrevet 7. oktober 2012 Kan vi legge diskusjonen om allværsjakke død, evt ta det i en egen tråd så denne kan gå tilbake til tema? Noen vil gå i allværsjakke, andre ikke. Dere kommer ikke til å bli enige. Denne tråden var morsom, men nå blir jeg bare skuffet når jeg kommer inn og ser at nye innlegg bare er krangel om en fordømt type jakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noir Skrevet 7. oktober 2012 #519 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hold pusten alle sammen og la meg presentere... Hva er det første dere tenker på etter å ha beskuet herligheten? Flere bilder her, kjolen kan bli din: http://www.lightinthebox.com/no/Column-Strapless-Asymmetrical-Satin-Taffeta-Evening--Prom--Homecoming-Dress--HSX329-_p24996.html 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 7. oktober 2012 #520 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hold pusten alle sammen og la meg presentere... Hva er det første dere tenker på etter å ha beskuet herligheten? Flere bilder her, kjolen kan bli din: http://www.lightinth...29-_p24996.html Sagt med David Attenborough-stemme: "The female signals that she is ready to mate". 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå