Gå til innhold

Bli bioingeniør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville dere utdannet dere som bioingeniør? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg går nå andre året sykepleie, og er så usikker på valget mitt.

Ville dere valgt sykepleie eller bioingeniør, og hvorfor?

Jeg vet at det er jeg som må vite hva jeg vil trives med, men vil gjerne høre deres mening, for jeg er så usikker! Hadde jeg kunne knipset og valgt et yrke, så hadde jeg valgt bioingeniør lett. Men jeg mangler realfagene for å komme inn, og samtidig føler jeg at jeg har kastet vekk et år på sykepleien, både med tanke på tid, strev og penger (studielån).

Takk for innspill! :)

Anonym poster: 48b77f6abe1a77fffd5a41f6dcf763cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Altså kastet vekk om jeg slutter på sykepleien.

TS

Anonym poster: 48b77f6abe1a77fffd5a41f6dcf763cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bioingeniør, og da jeg studerte var det ei der som var utdannet sykepleier, men som ville ta bioingeniør i tillegg. Hvorfor vet jeg ikke, men hun slapp å ta en del av de fagene vi måtte ta, så om du senere skulle bestemme deg for å bli bioingeniør slipper du litt billigere unna. ;)

Realfagene for å komme inn synes ikke jeg bør være et hinder. Jeg måtte selv ta realfagene som privatist, og selv om det koster tid og penger er det absolutt overkommelig, og går greit å kombinere med jobb/studier.

Anonym poster: 1c5ace12f44859d9e568a112803b879c

Lenke til kommentar
Del på andre sider