Gå til innhold

Han tråkker på hjertet mitt

Gjest Fortapt

Anbefalte innlegg

Men du ser vel du og at dette er informasjon vi ikke kunne vite som du har utelatt i første innlegg? Du ser vel også at de fleste her svarer etter det, og overskriften din? Uten den siste informasjonen har ikke vi hatt hele bildet. Og da kan vi heller ikke komme med ordentlige innspill.

Det forandrer ikke det faktum at dere ikke har et sunt forhold. Så enten må dere får orden på det, eller gå hvert til sitt. For dere kan jo ikke fortsette sånn. Så kan vel ikke foreslå annet enn terapi for deg, og hvis dere skal få ordnet opp hvis du så absolutt ønsker det; parterapi. Det er jo tydelig da at dere er komet til et vendepunkt som går enten ene eller andre veien.

Jeg veit det, og ja, jeg ser det. Jeg har vurdert det, men kanskje ting er på bedringens vei. Veit i allefall med meg selv at dette forholdet vil jeg bli i, og det er det han forteller til meg også. Så forhåpentligvis, så ordner det seg, kanskje partnerterapi kan være løsningen for oss begge, for å finne ut mer om hverandre og hvordan vi tenker. Det hadde vært godt å kunne få en tredje person til å fortelle den andre om hvordan en har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...