Gå til innhold

"Svigerfar"-flørt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går møtte jeg foreldrene til kjæresten for første gang. Men fikk veldig sjokk da jeg kjente igjen faren! Vi har nemlig pendlet sammen i flere år og har småflørtet endel, sendt blikk og lure smil.. Herregud, hva gjør jeg??? Vil beholde kjæresten, men dette kan føre til mange pinlige stunder!

Anonym poster: d0fcd1bdf0740621c90de668ca0a96e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge det handlet kun om distanseflørt så sier det ingenting annet enn at du jo nå har fått den mannen du ville ha... I nyere modell til og med! La være å flørte videre og gjør deg dum om han begynner. Så går det nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere flørta etter at du ble sammen med kjæresten din? I så fall vil jeg anta at det kan bli litt pinlig, ja. Hvis ikke får du bare forsøke å legge det bak deg. Faren til kjæresten din er vel ikke så veldig interessert i å annonsere dette med tanke på kona si.....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja hvis du har flørtet med han etter at du og sønnen ble sammen er det jo rimelig ubehagelig. Uansett så ville jeg bare latt som ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo at det er en veldig vesentlig opplsyning om denne førtingen foregikk før eller etter at du ble kjæreste med sønnen til denne mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes jo at det er en veldig vesentlig opplsyning om denne førtingen foregikk før eller etter at du ble kjæreste med sønnen til denne mannen.

Enig.. Det har veldig mye å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at dette er en småpinlig situasjon, men jeg synes ikke det er så ille å småflørte med 'blikk og lure smil' selv om man er i et forhold. De har holdt på med det i flere år uten at det har gått noe lengre, så det har tydeligvis vært helt uskyldig flørting fra begge parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at dette er en småpinlig situasjon, men jeg synes ikke det er så ille å småflørte med 'blikk og lure smil' selv om man er i et forhold. De har holdt på med det i flere år uten at det har gått noe lengre, så det har tydeligvis vært helt uskyldig flørting fra begge parter.

Joda, tenkte vel mest på at det blir mer ubehagelig å møte svigerfar som du flørtet med i forrige uke, kontra å møte svigefar som du flørtet med for ett år siden :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett faren siden mai/ juni. Og selv om jeg sikkert kunne hatt meg med han, så har det alltid vært uskyldig. Ikke typ slikke seg om munnen :fnise: Har ikke snakket sammen, kun sagt hei et par ganger. Har heller ikke vært sånn at jeg har sett han hver dag, kanskje noen ganger i måneden, og har ikke alltid sett på hverandre (er trøtte og sover som regel).

Av alle menn i verden måtte det være faren! Snakk om uflaks...

Anonym poster: 23bb158c0c61f26a41b02c0bf3abcdae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du bare skal le og tenke på det som et komisk sammentreff. Ingen skade skjedd.

Du får holde på kjæresten. Han har tydeligvis gode gener og kommer fortsatt til å være kjekk når han blir eldre. :gjeiper:

Endret av Cathrine88
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...