AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #1 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg greide å forstue ankelen min i går. Satt mange timer på legevakten. Jeg har kjæreste, og han sendte jo sms i går om hvordan det gikk. Men han kom ikke og holdt meg med selskap på legevakten eller kom på besøk da jeg kom hjem. Greit nok det, siden han hadde avtale med en venn. I dag har jeg ikke hørt noe fra ham i det hele tatt (hverken på sms eller noe annet), og må innrømme at jeg er skuffa. Vet han har vært på facebook og. Han bor her i nærheten og har bil, så han har ingen grunn til å ikke stikke innom en tur. Er jeg teit som er litt skuffa over ham? Jeg tenker at om det var han som var skadet på noe vis så hadde jeg dratt til ham dersom jeg hadde hatt mulighet (jeg har ikke bil, og jeg har et barn så er ikke alltid jeg får barnevakt). Anonym poster: eb92512e664e7d843e9df199691e9988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 15. august 2012 #2 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Om dere faktisk har vært sammen en stund, hadde jeg selv (om jeg var deg) blitt litt skuffa med kun en melding.. Han kunne jo i det minste ringt syntes nå jeg da? Det hadde jeg jo gjort selv, om min kjære hadde sittet mange timer på legevakten med en vond og forstuet (kanskje brukket? vet ikke om du visste tilstanden før du kom inn) ankel. Jeg hadde også reist til han i alle fall for å holdt han med selskap og hjulpet til om det var noe han trengte hjelp med. Det er nå min mening i alle fall. God bedring forresten! Endret 15. august 2012 av Namine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
topless Skrevet 15. august 2012 #3 Del Skrevet 15. august 2012 Litt rart. Enten bryr han seg kanskje ikke nok om deg. Eller han er en dårlig omsorgsperson. Det er jo ingen god egenskap i et forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 15. august 2012 #4 Del Skrevet 15. august 2012 En forstuet ankel er da ikke noe å ta særlig på vei for. Så ja, jeg syns du overdriver TS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå