Gå til innhold

Runking

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest ¤_Fairytale_¤

Hei.

Jeg er en jente på 18 år som fortsatt er jomfru. Nå har tiden snart kommet til at jeg skal run## typen min.. Jeg vet at dette er veldig inviduelt, men har dere noen tips?

F. eks fort eller sakte, og hvordan jeg skal holde hånda osv.?

Takker på forhånd:)

Gurimalla, dette er vanskelig!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm da ingen svarer deg fordi de tror detter tull eller av en "fjortis", så rabler jeg ned noe...

dette er jo veldig indivuelt... Men det er bere å gjøre det for forsiktig enn motsatt: Da gjør det jo bare vondt... Hold rundt som rundt et sykkelstyre, gjerne med olje i hånda, prøv deg fram og sehva han liker/spør...

Begynn forsiktig, og du blir ikke GOD til dette for om mange år kanskje.....

OG: Husk at han har gjor dette kanskje 1000vis av ganger selv, så spør HAM....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... jeg kjenner mg igjen....når jeg skulle prøve første gangen på gutten min så var det nok så som så.. derfor hjalp han meg litt! Dessuten.. et lite tips...stryk ham over pungen det pleier å ha en positiv effekt!! Var selv jomfru til jeg var 18 og vi hadde vært sammen i over et år! Fremdeles sammen så det kan ikke ha vært så værst!!

good luck!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Takk, det trenger jeg virkelig, så klønete som jeg er;)

Jeg er så redd for at det skal gjøre vondt, at det ikke skal være noen slags form for nytelse. Jaja.. en gang må bli den første icon_eek.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt gjør det bare dersom du er hardhent med pungen (forsiktig der!), eller du tar på "tuppen" hans og det er tørt på hånda... Begynn forsiktig du, da blir det ikke vondt, og han VIL få noe utav det, det er kanskje ikke mange han har gjort det med, og da er ALT fantastisk nytt og deilig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...