Steinar40 Skrevet 18. august 2012 #41 Skrevet 18. august 2012 kvifor ikkje ? Er ingenting gale med å være vakker. det har heller ingenting med å fortjene. det har med å dele det en føler når en ser personen. ingenting er vakrere enn eit vakkert menneske, og det er ikkje berre utsjånad som teller. Akkurat det som er mitt poeng her; det er ikke bare utseendet som betyr noe. Og dermed trengs det ikke komplimenter for noe som er medfødt.
filantropen Skrevet 18. august 2012 #42 Skrevet 18. august 2012 da synes eg synd på den personen du måtte bli ilag med. du har tydeligvis ikkje sett korleis kvinner lyser opp når dei føler seg begjært, at en syns ho er fantastisk. du som 40år burde vite det at noko av det viktigste for ei kvinne er å føle at mannen begjærer ho, at ho føler seg sexy og vakker , at ho føler at du setter pris på alt ho er.
Steinar40 Skrevet 18. august 2012 #43 Skrevet 18. august 2012 (endret) da synes eg synd på den personen du måtte bli ilag med. du har tydeligvis ikkje sett korleis kvinner lyser opp når dei føler seg begjært, at en syns ho er fantastisk. du som 40år burde vite det at noko av det viktigste for ei kvinne er å føle at mannen begjærer ho, at ho føler seg sexy og vakker , at ho føler at du setter pris på alt ho er. Joda, jeg vet det. Og derfor mener jeg at komplimenter for utseendet utelukkende har med seksuelle relasjoner å gjøre. Samtidig vet jeg som 40+++ at damas utseende ikke er alt jeg ønsker å kunne sette pris på. Hjelper lite med luftsuppe og venteboller hehe Endret 18. august 2012 av Steinar40
filantropen Skrevet 18. august 2012 #44 Skrevet 18. august 2012 ikkje alt nei selvfølgelig utsjånaden er viktig for ei dame uavhengi av kva du syns. ei dame kan fortsatt være vakker om ho har hengepupper, strekkmerker og slike ting.
Steinar40 Skrevet 18. august 2012 #45 Skrevet 18. august 2012 ikkje alt nei selvfølgelig utsjånaden er viktig for ei dame uavhengi av kva du syns. ei dame kan fortsatt være vakker om ho har hengepupper, strekkmerker og slike ting. Jada, det er mye som ikke er såkalt "perfekt" som kan oppfattes som vakkert. Kommer an på øynene som ser. Men jeg tror ikke akkurat at det er så veldig smart å komplimentere det med disse uttrykkene. Du har jaggu fine hengepupper; er neppe noe alle kvinner vil sette pris på å få høre. Men jeg kan jo ta feil selvfølgelig hehe
Gjest Eurodice Skrevet 18. august 2012 #46 Skrevet 18. august 2012 Jada, det er mye som ikke er såkalt "perfekt" som kan oppfattes som vakkert. Kommer an på øynene som ser. Men jeg tror ikke akkurat at det er så veldig smart å komplimentere det med disse uttrykkene. Du har jaggu fine hengepupper; er neppe noe alle kvinner vil sette pris på å få høre. Men jeg kan jo ta feil selvfølgelig hehe Ikke svar så tullete og dumt, Steinar. Du forstår utmerket godt hva filantropen snakker om.
Tufs Skrevet 22. august 2012 #48 Skrevet 22. august 2012 Komplimenter på fysikk preller lett av som litt standard sjekking. Mottar det mye mer personlig og positivt når noen uttrykker begeistring for hvor godt vi snakker sammen og hvor kule de syns interessene og meningene mine er! ;> Da har vi jo allerede investert litt tid sammen, og da kan det jo etterhvert bli hyggeligere å få komplimenter på fysikken også…
Gjest Lurifix Skrevet 22. august 2012 #49 Skrevet 22. august 2012 Kjenner mange nydelige som ikke vet det selv. Også mange som ikke klarer å tro på det uansett hvor ofte de får høre det. Ja kanskje det finnes jenter der ute som har blitt helt ødelagt av skyhøye krav fra kjekkaser. Men stortsett så vet de fleste at de er pen. Blir ganske sånn "Ja tusen takk, du er mann#346 som nevner det".
filantropen Skrevet 23. august 2012 #50 Skrevet 23. august 2012 Det er stor forskjell på å vite at du ser pen ut, og føle det Sjølv om eg ofte gir komplimenter til kvinner eg aldri har snakka med, så er det heilt fantastisk å sjå korleis dei lyser opp og rødmer samtidig som auga begynner å gnistre. Kvinner er det vakreste vi har på jord, og det er ei kvinne som gir en mann dei største gavene i livet, og derfor elsker eg å vise kvinner at eg setter pris på dei. Eg gikk engang bort til ei fantastisk nydelig brunette som stod på Oslo S og venta, og sa takk og smilte. Så sa ho "takk?" Og eg sa noko som at ho er så vakker at når eg såg ho så begynte hjerte mitt å slå hardt, og at eg ville takke ho for å dele sin skjønnhet med verden, og at berre det å sjå ho gjorde dagen min mykje bedre. Ganske cheesy, men reaksjonen henna var priceless. Med enkelte damer så er det når du ser dei nesten som eit slag i brystet, hjertet hopper over eit slag, munnen blir tørr, og en blir nesten svimmel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå