Gjest Grønnblomst Skrevet 14. august 2012 #1 Del Skrevet 14. august 2012 Men det dummeste av dem, må være det jeg la ut definisjon på "stygge menn". Sånne tanker burde jeg egentlig bare ha holdt for meg selv. Det er greit å ha egne preferanser, men som en annen nevnte, har jeg jo ingen rett til å rakke ned på andres utseende. I stedet burde jeg ha gått inn i meg selv, og gjort noe med innstillingen min, sånn at jeg ikke ser på andre mennesker på den måten. Hvis noen ble støtet av dette, så sier jeg unnskyld for det. I ettertid, har jeg egentlig vært ganske flau over tråden. Dette innlegget la jeg ut rett etter et brudd, og jeg overdrev veldig også. Jeg var absolutt ikke innstilt på å finne en ny, og akkurat på den tiden møtte jeg på noen få menn som jeg absolutt ikke kunne tenke meg uansett. Jeg skal være ærlig, men uten å være uhøflig og såre heretter. Trådene om at jeg mista kjæresten er jeg også litt flau over, og håper de ikke blir gjenkjent. Jeg ser jo at når man er i en sorgprosess, tenker man som regel ikke rasjonelt, og man snakker ofte masse tull. Til å begynne med var jeg bare trist. Det tok litt tid før jeg begynte å bli sint på ham. Jeg var sint på både den nye dama og ham, men det er jeg ikke nå lenger. Dessuten har ikke hun gjort meg noe. Det er jo ikke hennes feil at han ikke lenger hadde de samme følelsene for meg. Uansett var det godt å kunne si til ham at jeg ikke lenger var sint på hverken ham eller den nye dama, og samtidig kjenne at jeg faktisk mente det. Dessuten kan jeg godt forstå at han ble lei, da jeg var slik som jeg hadde blitt. Den drittkjerringa vil jeg aldri gå tilbake til å være. Noen ganger sier man mange dumme ting, men jeg burde kanskje ikke ha lagt ut alle tankene mine i tråder her på nettet, og det å la frustrasjonen min gå ut over andre, var heller ikke noe fint. Jeg kunne i hvert fall ha spart meg den tråden jeg nevnte i starten av dette innlegget. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 14. august 2012 #2 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg kunne i hvert fall ha spart meg den tråden jeg nevnte i starten av dette innlegget. Så da er det lureste å ta opp alt sammen enda en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuffen Skrevet 14. august 2012 #3 Del Skrevet 14. august 2012 Voksent gjort av deg Grønnblomst . Nå, sånn i retrospekt, kan det jo kanskje tenkes at det var en del av sorgprosessen din også, og at det faktisk var godt for noe ...? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samosa Skrevet 14. august 2012 #4 Del Skrevet 14. august 2012 Du virker som et veldig godt og reflektert menneske. Det skal mye til å gjøre det du gjorde nå:-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VanDeKamp Skrevet 14. august 2012 #5 Del Skrevet 14. august 2012 Wow, tenk om flere kunne tenke som deg, Grønnblomst! Voksent gjort! Lykke til videre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahowni Skrevet 14. august 2012 #6 Del Skrevet 14. august 2012 Hehe, samboeren min har det litt på sammem måte, at han tyr til mailer, smser og ring både til meg og på nettet når han er frustrert eller sint. Han er på sitt minst fornuftige når han ikke kan styre følelsene sine Men jeg vet at når han ringer meg fra jobb fordi han er irritert på sjefen eller kolegaen sin så er det veldig godt for ham å bare få det ut, men det er jo så klart hvem han snakker til som gjøre heler forskjellen. Det er nok din siuasjon det også, at du trenger flere som får høre akkurat da du er på ditt mest frustrerte, og ser i ettertid at det ikke var gjennomtenkt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 14. august 2012 #7 Del Skrevet 14. august 2012 Du er en flott og reflektert jente Grønnblomst! Og med hånda på hjertet, så forsto jeg det den gangen du startet den "førstnevnte" tråden. Dette fordi du la ut tråden med nicket ditt og ikke som AB. Det var modig gjort i en så sensibel sak, men som du sier selv, kanskje noe ubetenksomt. Jeg har respekt for mennesker som innrømmer sine "feil" og legger seg flat i etterkant av tabber. Så også for deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønnblomst Skrevet 14. august 2012 #8 Del Skrevet 14. august 2012 Så da er det lureste å ta opp alt sammen enda en gang. Jeg sier at jeg skjems, og at jeg aldri skulle ha laget tråden. Håper moderatoerene sletter den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #9 Del Skrevet 14. august 2012 Har det blitt ny basse,nå som humøret er kommet tilbake? Bra. Ingen er saklige etter et vondt brudd så du er unnskylt Anonym poster: 17391f266410c2d4a7886bae5c3c6415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #10 Del Skrevet 14. august 2012 unnskyldt. Anonym poster: 17391f266410c2d4a7886bae5c3c6415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå