hilde1 Skrevet 14. august 2012 #1 Del Skrevet 14. august 2012 Hvor mye er greit å snoke hos kjæresten sin? Jeg skal flytte inn i leiligheten hans,og har funnet et par ting fra hans eks som jeg blir lei meg for..sezspill osv.. Har ikke nevt dette,da jeg snoket uten lov.. Når kan jeg gi beskjed? Og hvor mye kan jeg egentlig snoke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 14. august 2012 #2 Del Skrevet 14. august 2012 jeg synes du skal tenke litt på hva du ønsker å oppnå med å snoke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feminist1 Skrevet 14. august 2012 #3 Del Skrevet 14. august 2012 Nei det er ikke greit å snoke.. Det er for det første tillitsbrudd og for det andre så er det "overtredelse av hans privatliv/eiendeler". Hvorfor blir du lei deg av sexspill? Han trenger nødvendigvis ikke å tenke på exen hans, kanskje han vil bruke dem ved en senere anledning, eller så orker han ikke å kaste eller vil rett og slett ha et minne fra et tidligere stadie i livet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 14. august 2012 #4 Del Skrevet 14. august 2012 Har du ikke respekt for hans privatliv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 14. august 2012 #5 Del Skrevet 14. august 2012 Du har ikke engang flyttet inn og du har allerede brutt en fy-grense! Imponerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 14. august 2012 #6 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg syns du skal la være å snoke i det hele og det store. Selv om at man er i ETT forhold og i ETT hjem, er man fortsatt TO personer og man har krav på det samme privatlivet. Man må riktignok bøye seg litt for den andre, vise mer tillit og være mer åpen, men det er tiltak den ene gjør. Han har rett til å beholde sine ting som han kjøpte sammen med exen om han vil. Men du kan håpe at han tenker på deg og kaster det når du flytter inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. august 2012 #7 Del Skrevet 14. august 2012 Vi har jo både lært og erfart her inne på KG at det ikke går an å stole på menn så kvinner som har en litt dårlig magefølelse kan selvsagt snoke. Magefølelsen stemmer som kjent alltod. Om du ikke finner noe er han nok utro allikevel, bare flink til å skjule det. Om du ikke greier å snoke på grunn av passord eller andre hindere er han garantert utro, hvorfor skulle han eller ha alskens sperrer for deg? I et forhold er hans privatliv dere felles interesse og ansvar. Hennes privatliv er hennes, han bryr seg som kjent ikke (typisk menn, ikke interessert "nok"). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 14. august 2012 #8 Del Skrevet 14. august 2012 Hvorfor snoker du i eiendelene hans? Det er da en utrolig dårlig start på et samboerforhold! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå