Gå til innhold

Hvorfor har vi så forbanna lite samleie..?

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Åja, så hun har forfalt leste jeg? Det kan være grunnen kanskje? Hun føler seg stygg. Hun trenger nok å få bekreftelse på at du liker henne oftere. Prøv å si at hun er pen litt oftere, send flørtende meldinger, si hva du har lyst til å gjøre med henne i senga. Både på sms og direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Ja, for det tar ekstremt lang tid å skrive et eller tre innlegg her inne. Kanskje til og med 5 minutter. OMG altså!!

Hva med mødrene på spedbarnsforumet? De som spør etter tips for å få ungen til å sove. Vel, til helvete med de! De må da fatte og forstå at de selv må gjøre noe med problemet, ikke bruke unødvendig tid her inne til å få gode råd.

Ett innlegg tar fem min. henger han her til stadighet tar d lengre tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Åja, så hun har forfalt leste jeg? Det kan være grunnen kanskje? Hun føler seg stygg. Hun trenger nok å få bekreftelse på at du liker henne oftere. Prøv å si at hun er pen litt oftere, send flørtende meldinger, si hva du har lyst til å gjøre med henne i senga. Både på sms og direkte.

JAA det var det jeg prøvde å si. men jeg får bare pes. Forhåpentligvis hører de bedre på deg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ja, for det tar ekstremt lang tid å skrive et eller tre innlegg her inne. Kanskje til og med 5 minutter. OMG altså!!

Hva med mødrene på spedbarnsforumet? De som spør etter tips for å få ungen til å sove. Vel, til helvete med de! De må da fatte og forstå at de selv må gjøre noe med problemet, ikke bruke unødvendig tid her inne til å få gode råd.

Er jo mer sannsynlig at de får gode råd enn en mann på et kvinneforum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Er jo mer sannsynlig at de får gode råd enn en mann på et kvinneforum

Why? Kan ikke menn motta råd fra kvinner?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han brukte mer tid på å få dama til sengs og mindre tid her inne så hadde kanskje det hjulpet mer enn å lese tips fra kaklende kvinnfolk?

Godt å se at du har selvinnsikt ;)

Anonym poster: 90f4a9074ffb471a5c0da03dc7d49f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

fordi andre menn i form av hans venner kjenner han bedre enn oss

Kanskje han ikke vil dele med vennene hans at han sliter med sexlivet? Kanskje han vil være litt anonym? Dessuten så kjenner ikke vennene hans til hvordan han er i senga. Mest sannsynlig ikke iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. For istedet for å forsøke å gjøre noe med det så legger han ut om det her inne. Akkurat som om det skulle fikse noe?

Så det er feil å spørre om råd? Da kan man jo like så greit legge ned hele KG, noen ganger er det faktisk enklere å snakke ukjente anonymt enn folk man kjenner når det kommer til privatlivet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...