QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. august 2012 #121 Del Skrevet 15. august 2012 Åja, så hun har forfalt leste jeg? Det kan være grunnen kanskje? Hun føler seg stygg. Hun trenger nok å få bekreftelse på at du liker henne oftere. Prøv å si at hun er pen litt oftere, send flørtende meldinger, si hva du har lyst til å gjøre med henne i senga. Både på sms og direkte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 15. august 2012 #122 Del Skrevet 15. august 2012 Ja, for det tar ekstremt lang tid å skrive et eller tre innlegg her inne. Kanskje til og med 5 minutter. OMG altså!! Hva med mødrene på spedbarnsforumet? De som spør etter tips for å få ungen til å sove. Vel, til helvete med de! De må da fatte og forstå at de selv må gjøre noe med problemet, ikke bruke unødvendig tid her inne til å få gode råd. Ett innlegg tar fem min. henger han her til stadighet tar d lengre tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 15. august 2012 #123 Del Skrevet 15. august 2012 Åja, så hun har forfalt leste jeg? Det kan være grunnen kanskje? Hun føler seg stygg. Hun trenger nok å få bekreftelse på at du liker henne oftere. Prøv å si at hun er pen litt oftere, send flørtende meldinger, si hva du har lyst til å gjøre med henne i senga. Både på sms og direkte. JAA det var det jeg prøvde å si. men jeg får bare pes. Forhåpentligvis hører de bedre på deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 15. august 2012 #124 Del Skrevet 15. august 2012 Ja, for det tar ekstremt lang tid å skrive et eller tre innlegg her inne. Kanskje til og med 5 minutter. OMG altså!! Hva med mødrene på spedbarnsforumet? De som spør etter tips for å få ungen til å sove. Vel, til helvete med de! De må da fatte og forstå at de selv må gjøre noe med problemet, ikke bruke unødvendig tid her inne til å få gode råd. Er jo mer sannsynlig at de får gode råd enn en mann på et kvinneforum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 15. august 2012 #125 Del Skrevet 15. august 2012 Er jo mer sannsynlig at de får gode råd enn en mann på et kvinneforum Why? Kan ikke menn motta råd fra kvinner? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 15. august 2012 #126 Del Skrevet 15. august 2012 Why? Kan ikke menn motta råd fra kvinner? Dette han spør om burde han spørre andre menn om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. august 2012 #127 Del Skrevet 15. august 2012 Dette han spør om burde han spørre andre menn om Fordi menn har mer kunnskap om kvinner, enn kvinner har..? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 15. august 2012 #128 Del Skrevet 15. august 2012 Dette han spør om burde han spørre andre menn om Jeg skjønner at du mener det. Men HVORFOR? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 15. august 2012 #129 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg skjønner at du mener det. Men HVORFOR? fordi andre menn i form av hans venner kjenner han bedre enn oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #130 Del Skrevet 15. august 2012 Hvis han brukte mer tid på å få dama til sengs og mindre tid her inne så hadde kanskje det hjulpet mer enn å lese tips fra kaklende kvinnfolk? Godt å se at du har selvinnsikt Anonym poster: 90f4a9074ffb471a5c0da03dc7d49f91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 15. august 2012 #131 Del Skrevet 15. august 2012 fordi andre menn i form av hans venner kjenner han bedre enn oss Kanskje han ikke vil dele med vennene hans at han sliter med sexlivet? Kanskje han vil være litt anonym? Dessuten så kjenner ikke vennene hans til hvordan han er i senga. Mest sannsynlig ikke iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 15. august 2012 #132 Del Skrevet 15. august 2012 Ja. For istedet for å forsøke å gjøre noe med det så legger han ut om det her inne. Akkurat som om det skulle fikse noe? Så det er feil å spørre om råd? Da kan man jo like så greit legge ned hele KG, noen ganger er det faktisk enklere å snakke ukjente anonymt enn folk man kjenner når det kommer til privatlivet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 15. august 2012 #133 Del Skrevet 15. august 2012 Tråden er ryddet for avsporinger, personangrep og persondebatt. Rainbow81, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå