Krakonosj Skrevet 15. august 2012 #101 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Nei, du gjengir din forkvakla tolkning av det han skrev. Og de færreste, om noen, er perfekte. Men noen av oss klarer både å elske og tenne på en partner som ikke er "perfekt". Om du tror perfeksjon er normalen, så tipper jeg du kommer til å være singel lenge. Takk, Vampen! Godt å se at det finnes damer som deg også. Det varmer hjertet mitt, virkelig. Trodde jeg skulle bli gal her et øyeblikk. Endret 15. august 2012 av Rainbow81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #102 Del Skrevet 15. august 2012 Det er ingen forvakla forklaring. Man sier bare plent ikke at kjæresten er i ferd med å forfalle. ihvertfall ikke direkte til personen. Poenget mitt er at han sier at BARE HUN forfaller. Og jeg er ikke ute etter at man må være perfekt men at man skal synes den man elsker er perfekt uansett, og ikke si med ord at vedkommende ikke er det. Har har ikkert ikke sagt "Du forfaller" til kjæresten sin. Men siden har fikk spørsmålet direkte så svarte han på det her inne. Anonymt på et forum. Ikke til damen. Anonym poster: 0eee3f8f7655bbc77c49b99439863377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moshyen Skrevet 15. august 2012 #103 Del Skrevet 15. august 2012 Anbefaler dere å dra på sexkurs for å lære mer om hvordan forhold med lav sexlyst utvikler seg og hvordan du kan snu trenden. Alternativt finnes det en god del bøker på området. Det holder ikke å bare "spice" opp ting, her må det mye sterkere krutt til. Sexolog (f.eks www.selvutviklingogterapi.no) er også et godt valg, spesielt hvis dette har vart i over 6 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest + Carnage + Skrevet 15. august 2012 #104 Del Skrevet 15. august 2012 Kjære, kjære Betty. Vi setter virkelig ikke pris på slik kvasiintellektuell, svulstig, kreftfremkallende diskurs her på forumet. Jeg fornemmer at De forsøker å briljere, men dette blir dessverre slik en kaudervelsk i mine øyne. Jeg anmoder dem om å trappe ned fra Deres høye hest, fordi du i denne diskusjonen ikke fortjener mer enn en halv ponni. @TS: Har din utvalgte uttalt noe om at hun vil forbedre det, eller ha et mer aktivt sexliv? Prøver hun i det minste? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonito Skrevet 15. august 2012 #105 Del Skrevet 15. august 2012 For meg er sexlysten utrolig bundet sammen med hvordan forholdet ellers er. Om vi generelt har det bra i forholdet, er flinke til å snakke, ta på hverandre utenom sex og generelt ta vare på forholdet og hverandre er den stort sett bra. Men jeg merker i tillegg at det er sunt for meg å savne personen litt innimellom og rett og slett bygge opp lysten litt for meg selv, samt det å få tid til selv å ta initiativet til tider. Det har også vært viktig for meg å lære meg å tørre og dele mer hva jeg liker, og hva som virkelig gjør det for meg, litt ut i forholdet. Dette er noe som ofte ikke er så viktig i begynnelsen, fordi man da som regel er som 2 kaniner uansett bare av forelskelsen alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. august 2012 #106 Del Skrevet 15. august 2012 Takk, Vampen! Godt å se at det finnes damer som deg også. Det varmer hjertet mitt, virkelig. Trodde jeg skulle bli gal her et øyeblikk. Hehe, takk for det, og selv takk for gode innlegg. Betty kan egentlig oppsummeres med alt er mannens skyld, alltid. Dame vil ikke ha sex med mann -> mann har forfallt. Mann sier nei, dame har forfallt -> mann er en ufølsom pikk som sier til dama at hun har forfallt. Mann sier han blåser i at dame har forfallt, og fortsatt tenner på henne -> mann er en ufølsom pikk som sier at dame ikke er perfekt. Enden på visa er alltid at mannen gjør noe galt og/eller er en ufølsom pikk. Betty derimot, er ikke mann, og kan derfor fint slenge ut samme type påstander som gjør at hun stempler mannen som fæl. Funker ikke det, så kan man alltids koke sammen noen egne teorier på null og niks, for å få frem at joda, menn er fæle og kvinner driter regnbuer og har enhjørninger som flyr ut av øra. Og jeg håper og tror at det er et mindretall av kvinner som er fullt så sjarmerende. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #107 Del Skrevet 15. august 2012 Dere som får nedsatt lyst av p-piller, hvorfor bruker dere ikke spiral? Anonym poster: 0eee3f8f7655bbc77c49b99439863377 Det anbefales vel først etter man har født barn? Og det er jo også hormonelt? Eller? "En spiral er ikke så godt egnet til kvinner som enda ikke har født da de ofte får hyppige rie-aktige underlivssmerter." Anonym poster: 807012f0507e990b3dd9abf82231e88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #108 Del Skrevet 15. august 2012 Det anbefales vel først etter man har født barn? Og det er jo også hormonelt? Eller? "En spiral er ikke så godt egnet til kvinner som enda ikke har født da de ofte får hyppige rie-aktige underlivssmerter." Anonym poster: 807012f0507e990b3dd9abf82231e88e Kobberspiral har ikke hormoner i seg. Det er verd å prøve selv om det ikke passer for alle. Anonym poster: 0eee3f8f7655bbc77c49b99439863377 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krakonosj Skrevet 15. august 2012 #109 Del Skrevet 15. august 2012 (endret) Betty kan egentlig oppsummeres med alt er mannens skyld, alltid. Hehe, jeg vet. Er ikke ny her, skjønner du Har merket meg deg før også (i positiv forstand). Og jeg håper og tror at det er et mindretall av kvinner som er fullt så sjarmerende. Et mindretall ja, men jeg tror desverre dette mindretallet kan være så høyt som 25-30%. Definitivt ikke noen marginal gruppe, verken sosialt eller politisk. Ja, jeg påstår at ca. 25-30% av norske stemmeberettigede kvinner er noen mannevonde megger på generelt grunnlag (mitt generaliserende bidrag til denne tråden). Endret 15. august 2012 av Krakonosj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 15. august 2012 #110 Del Skrevet 15. august 2012 jeg tipper hun er glad i deg, og synes dere har det greit sammen, men hun tenner ikke seksuelt på deg lengre. At du maser, og til og med har sex med henne når hun tydeligvis ikke vil(ligger som en potetsekk og har sympatisex) gjør ikke saken bedre. Da får hun bare enda mindre lyst, og kanskje tilogmed avsky. Har ikke noen råd å komme med. Viss jeg mister lysten på en mann, så er i grunnen løpet kjørt.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 15. august 2012 #111 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg vil bare si at jeg føler med deg TS, det suger å være den som alltid tar initiativ. Det er mange poster på dette forumet om utroskap og hvor sinnsykt forferdelig det er - greit nok, men jeg føler at TS sin situasjon er rimelig vanlig problemstilling for oss gutta.. Hvor er da spenningen med sex for vår del om det bare er rutine og "pliktløp" Jenter må helt klart bli mye flinkere til å fortelle hva de vil ha og ikke minst ta initiativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 15. august 2012 #112 Del Skrevet 15. august 2012 Jeg vil bare si at jeg føler med deg TS, det suger å være den som alltid tar initiativ. Det er mange poster på dette forumet om utroskap og hvor sinnsykt forferdelig det er - greit nok, men jeg føler at TS sin situasjon er rimelig vanlig problemstilling for oss gutta.. Hvor er da spenningen med sex for vår del om det bare er rutine og "pliktløp" Jenter må helt klart bli mye flinkere til å fortelle hva de vil ha og ikke minst ta initiativet. Så dump henne da ts istedet for å sutre her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 15. august 2012 #113 Del Skrevet 15. august 2012 Så dump henne da ts istedet for å sutre her inne. Så du synes han "sutrer" når han tar opp et problem med at dama ikke vil ha sex? Hva om en kvinne startet en tråd, sa at hun trente hver dag, at mannen hadde forfalt, men at hun fortsatt tente på ham, og de hadde sjelden sex - hadde du ment hun også sutret? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 15. august 2012 #114 Del Skrevet 15. august 2012 Det høres ut som at hun rett og slett ikke liker å ha sex med deg. Grunnene kan være mange. Det kan være selve sexen eller det kan være deg. Eller det kan være det er noe med henne, at hun sliter psykisk eller noe lignende. Går hun på hormonprevensjon? I så fall så kan dette resulterere i at hun har mistet sexlysten helt og holdent. Og det er veldig fælt å ha sex når man overhodet ikke har lyst. Da blir det til at hun ligger der som en sekk, som du skriver. Og etter disse sympati-sex greiene, så føler ofte jenta seg dårlig og noen kan til og med føle seg utnyttet og voldtatt. Lag middag til henne, server litt vin, ha en hyggelig tone. Så tar du hånda hennes, ser henne inn i øynene, smiler og spør: "Tenner du ennå på meg?". Sjekk reaksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 15. august 2012 #115 Del Skrevet 15. august 2012 Så du synes han "sutrer" når han tar opp et problem med at dama ikke vil ha sex? Hva om en kvinne startet en tråd, sa at hun trente hver dag, at mannen hadde forfalt, men at hun fortsatt tente på ham, og de hadde sjelden sex - hadde du ment hun også sutret? Ja. For istedet for å forsøke å gjøre noe med det så legger han ut om det her inne. Akkurat som om det skulle fikse noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 15. august 2012 #116 Del Skrevet 15. august 2012 Ja. For istedet for å forsøke å gjøre noe med det så legger han ut om det her inne. Akkurat som om det skulle fikse noe? Så han er en drittsekk fordi han svarte på en påstand fra deg? Hvorfor er du så latterlig bitter og innbitt på at alt er menns feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 15. august 2012 #117 Del Skrevet 15. august 2012 Ja. For istedet for å forsøke å gjøre noe med det så legger han ut om det her inne. Akkurat som om det skulle fikse noe? Herregud. Dersom dette er din konklusjon, så bør du jo simpeltheten ikke være her inne i det hele tatt. 90% av det som postes her inne handler om å få råd, tips, synspunkter og veiledning fra andre. Har du ikke skjønt det eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 15. august 2012 #118 Del Skrevet 15. august 2012 Herregud. Dersom dette er din konklusjon, så bør du jo simpeltheten ikke være her inne i det hele tatt. 90% av det som postes her inne handler om å få råd, tips, synspunkter og veiledning fra andre. Har du ikke skjønt det eller? Hvis han brukte mer tid på å få dama til sengs og mindre tid her inne så hadde kanskje det hjulpet mer enn å lese tips fra kaklende kvinnfolk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 15. august 2012 #119 Del Skrevet 15. august 2012 Hvis han brukte mer tid på å få dama til sengs og mindre tid her inne så hadde kanskje det hjulpet mer enn å lese tips fra kaklende kvinnfolk? Så din løsning på manglende sex: mas mer. Meget nyttig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 15. august 2012 #120 Del Skrevet 15. august 2012 Hvis han brukte mer tid på å få dama til sengs og mindre tid her inne så hadde kanskje det hjulpet mer enn å lese tips fra kaklende kvinnfolk? Ja, for det tar ekstremt lang tid å skrive et eller tre innlegg her inne. Kanskje til og med 5 minutter. OMG altså!! Hva med mødrene på spedbarnsforumet? De som spør etter tips for å få ungen til å sove. Vel, til helvete med de! De må da fatte og forstå at de selv må gjøre noe med problemet, ikke bruke unødvendig tid her inne til å få gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå