Gjest Vampen Skrevet 14. august 2012 #21 Del Skrevet 14. august 2012 Men man kan da snakke sexy til hverandre i senga selv om man er forelska eller. man er ikke autmatisk kåt på en person man elsker hele tiden. Jeg hadde blitt turned off om typen min kalte sex for samleie i senga. At TS henvender seg til dama si med ordene "Kom kjære, la oss ha samleie!", er noe du har kokt sammen i hodet ditt. Det hender at folk bruker et litt annet språk når de skal skrive om det på et forum, kontra snakke dirty med kjæresten sin. Hva vil du at han skal skrive? Hvorfor lar hun meg aldri trenge inn i den våte, trange fitta hennes? Hadde du klart å finne en annen innfallsvinkel enn å skylde alt på ordet samleie da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. august 2012 #22 Del Skrevet 14. august 2012 At TS henvender seg til dama si med ordene "Kom kjære, la oss ha samleie!", er noe du har kokt sammen i hodet ditt. Det hender at folk bruker et litt annet språk når de skal skrive om det på et forum, kontra snakke dirty med kjæresten sin. Hva vil du at han skal skrive? Hvorfor lar hun meg aldri trenge inn i den våte, trange fitta hennes? Hadde du klart å finne en annen innfallsvinkel enn å skylde alt på ordet samleie da? Jeg bare kommer med forskjellige alternativer til hvorfor hun ikke har lyst på han jeg. Du vet ikke noe mer om han du heller men det er da lov å spekulere. Alt trenger jo ikke være fordi det er henne det er noe galtr med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 14. august 2012 #23 Del Skrevet 14. august 2012 min samboer og jeg er også i 20 årene, vi har vært sammen i 3 år nå og har LITE sex... og det er min skyld! Jeg har bare ikke lyst! såååå spennende er det rett og slett ikke, og sååååå fantastisk er det heller ikke.... for meg er sex oppskrytt, det er så mye som er bedre... oi oi oi dette er tabu å snakke om, nå kommer jeg til sikkert å få høre at vi bør slå opp. Men sexen er bra når vi først har sex, jeg har bare lite lyst. Men jeg og min samboer elsker hverandre og har det kjempe bra sammen, men ja vi har svært lite sex, pga meg.. hadde det vært opp til han hadde vi hatt sex mye oftere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #24 Del Skrevet 14. august 2012 Venter bare på standard KG-forklaring: "dere er forskjellig pene" Anonym poster: 01b127f2be4176b6fc8ecc7b776bc9c3 Kanskje han har latt seg selv forfalle og blitt uattraktiv. DER kom den! Anonym poster: 01b127f2be4176b6fc8ecc7b776bc9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. august 2012 #25 Del Skrevet 14. august 2012 DER kom den! Anonym poster: 01b127f2be4176b6fc8ecc7b776bc9c3 Ja hvorfor er ikke det lov? Hadde det vært omvendt. At han var den som ikke hadde lyst, er det det første noen ville foreslått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. august 2012 #26 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg bare kommer med forskjellige alternativer til hvorfor hun ikke har lyst på han jeg. Du vet ikke noe mer om han du heller men det er da lov å spekulere. Alt trenger jo ikke være fordi det er henne det er noe galtr med. Nei, jeg ser du jobber hardt med å dra teorier ut av stumpen din, som alle går ut på at det er noe galt med ham. Enten er det ordet samleie, eller han har latt seg forfalle. Jeg tror ikke du skal satse på en karriere som rådgiver innen sex og samliv. Og tiltake til topic, jeg er enig i at det kan være lært å la henne få høre at dette er såpass viktig at det må tas tak i. Enten prøver man sammen å finne ut hva årsaken er, og gjøre noe med det. Om det er prevensjon eller annet. Eller, finne ut om dere har så forskjellig behov, og om det er noe dere vil satse på. At en part skal slite seg ut for å få sexlivet til å funke, og gå på akkord med egne behov, er ihvertfall ikke gunstig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #27 Del Skrevet 14. august 2012 Ja hvorfor er ikke det lov? Hadde det vært omvendt. At han var den som ikke hadde lyst, er det det første noen ville foreslått La meg gjette, denne "noen" er du? Anonym poster: 01b127f2be4176b6fc8ecc7b776bc9c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #28 Del Skrevet 14. august 2012 Hvordan er forholdet deres egentlig? Kanskje det skranter litt? Hadde dere mye sex da dere nylig var blitt sammen? Anonym poster: e5d355efecb737a66abfde5fc808cd62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. august 2012 #29 Del Skrevet 14. august 2012 Nei, jeg ser du jobber hardt med å dra teorier ut av stumpen din, som alle går ut på at det er noe galt med ham. Enten er det ordet samleie, eller han har latt seg forfalle. Jeg tror ikke du skal satse på en karriere som rådgiver innen sex og samliv. Og tiltake til topic, jeg er enig i at det kan være lært å la henne få høre at dette er såpass viktig at det må tas tak i. Enten prøver man sammen å finne ut hva årsaken er, og gjøre noe med det. Om det er prevensjon eller annet. Eller, finne ut om dere har så forskjellig behov, og om det er noe dere vil satse på. At en part skal slite seg ut for å få sexlivet til å funke, og gå på akkord med egne behov, er ihvertfall ikke gunstig. Jeg kan lage teorier ut fra hva jeg vil. Dessuten var det delvis en spøk. Og om alle her kan si at det er hun at det er fordi hun går på antideppressiva eller nedsatt lyst av p piller er jo like ille det, da sier man jo at det er henne det er noe galt med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. august 2012 #30 Del Skrevet 14. august 2012 La meg gjette, denne "noen" er du? Anonym poster: 01b127f2be4176b6fc8ecc7b776bc9c3 Eh nei. Mange menn som sier sånne ting når jenter kommer med denne problemstillinga. Typisk menn å alltid legge skyld på kvinner når det komemr til ting som har med sex å gjøre. Iallefall her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. august 2012 #31 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg kan lage teorier ut fra hva jeg vil. Dessuten var det delvis en spøk. Og om alle her kan si at det er hun at det er fordi hun går på antideppressiva eller nedsatt lyst av p piller er jo like ille det, da sier man jo at det er henne det er noe galt med. Jebus.. Om hun har nedsatt lyst pga medikamenter, så er det ikke noe galt med HENNE. Men da kan det funke å bytte medikamenter, til noe som ikke tar livet av sexlysten. Det handler om å finne løsninger, ikke bestemme hvem det er noe galt med. Det tror jeg nemlig du er den eneste i denne tråden som driver med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #32 Del Skrevet 14. august 2012 BettyBoop, det er mange ganger du får pluss av meg. Det er mange ganger du kommer med gode utspill. Men med all respekt for deg og med all respekt for at alle kan ha dårlige dager, i dag virker det som om du har en dårlig dag. Jeg sier ikke det for å såre deg. Det virker bare som om du ikke har en helt god dag i dag. Anonym poster: 01b127f2be4176b6fc8ecc7b776bc9c3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. august 2012 #33 Del Skrevet 14. august 2012 Mange jenter i 20-åra har litt laber sexlyst. Det trenger ikke være noen spesiell grunn heller. Ofte kan p-piller være synderen. Går hun på det? TS sier at hun blir oppgitt når han tar det opp. Det kan tyde på at hun er veldig klar over at det er et problem, men er lite villig til å gjøre noe med det. Kjenner meg litt igjen fra da jeg var på samme alder. Lysten var laber, uten at jeg klarte å forklare hvorfor. Og hver gang mannen tok det opp som et problem, ble jeg i forsvarsposisjon og fikk enda mindre lyst. Da jeg kom i 30-åra økte lysten igjen, og da jeg bikket 40 eksploderte det! Når kjæresten er tilgjengelig, har vi sex hver dag. Men jeg tipper at TS neppe er villig til å vente 10-15 år på at dama skal få lyst igjen... Snakk skikkelig med henne en gang til. Hvis dette er noe du ikke kan leve med, og hun er lite interessert i endring, går det bare en vei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
topless Skrevet 14. august 2012 #34 Del Skrevet 14. august 2012 Om lysten er liten nå... så kommer det kanskje barn, og tørkeperioden forlenges og forverres. Uff og huff ts. Dette ser jo ikke så lyst ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #35 Del Skrevet 14. august 2012 min samboer og jeg er også i 20 årene, vi har vært sammen i 3 år nå og har LITE sex... og det er min skyld! Jeg har bare ikke lyst! såååå spennende er det rett og slett ikke, og sååååå fantastisk er det heller ikke.... for meg er sex oppskrytt, det er så mye som er bedre... oi oi oi dette er tabu å snakke om, nå kommer jeg til sikkert å få høre at vi bør slå opp. Men sexen er bra når vi først har sex, jeg har bare lite lyst. Men jeg og min samboer elsker hverandre og har det kjempe bra sammen, men ja vi har svært lite sex, pga meg.. hadde det vært opp til han hadde vi hatt sex mye oftere. Samme her! Får alltid dårlig samvittighet over å ikke vil mer. Men sånn er det bare. Har vel sex 1 gang i uken eller 1 gang pr 2uker. Men jeg stiumlerer han når jeg ikke har lyst da, og han har det. Det fungerer for oss. Vi har vært sammen i 10 år, og har et bra forhold. Jeg er bare ikke like sex gærn som jeg en gang var hehe. Anonym poster: b8765cdc2bbcbd697ba45d146174db23 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2012 #36 Del Skrevet 14. august 2012 Purple har rett. En del kvinner "våkner" ikke seksuelt før de bikker 35 + Jeg er førti, har alltid likt sex selv om jeg har slitt med å få det til i varierende grad. Viljen i hodet er større enn evnen. Bedre etter barna og nå er det bare å knipse! Jeg har faktisk et problem med å komme for fort.. Så jeg tipper hun rett og slett har lite igjen for sex, er ikke kåt og derfor har hun ikke lyst. Hun tenker ikke på det. Ikke så mye å gjøre med annet enn å snakke sammen. Og funker det ikke så er det å vurdere om forholdet er liv laga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 14. august 2012 #37 Del Skrevet 14. august 2012 Enig med de over. Hun er kanskje for ung. Lysten øker etter 35. Husker selv da jeg var i tjueårene at jeg ikke var like heftig som jeg er nå. Men jeg har alltid hatt sexlyst, bare enda mer nå. Kan være det. Sexuelt ville 20 årige gutter passet med 40 årige damer Før da jeg var ung brukte jeg mye lengre tid på å komme, nå kommer jeg for fort! Ofte nesten med engang jeg blir penetrert. Så kan være alderen ja.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #38 Del Skrevet 14. august 2012 Du er ikke for mye "på" da, TS? Det er vel nesten ingen ting som er så turn off for meg, som når mannen min hinter, maser, viser så jævlig over the top at han veldig gjerne vil ha seg litt. Av og til føles det nesten som om han løper etter meg med kuken i hånda, uansett hvor vi er og hva jeg driver med, og jeg får helt noia! Eller når han høylydt demonstrerer at NÅ ER JEG PÅ VEI TIL SENGS!!! Bråker og kremter på badet, kommer inn i stua igjen, fortsetter å kremte mens han sjekker om det er tegn til at jeg skal ta kvelden også. Når han nesten har gitt opp sier han, med en litt anklagene tone: JEG GÅR Å LEGGER MEG, JEG!!! Javel. Gjør det, du, så blir jeg sittende her litt til, til jeg vet du har sovna. Jeg sier jo ikke det høyt, da. Men den oppførselen der er bare så sykt turn off. Jeg vet jo godt vorfor han gjerne vil At jeg også skal legge meg. Jeg gjør det heller på den måten der enn å avvise i hvertfall, for da blir han sur og skal klage. Og det er om mulig enda mer turn off. For å slippe klaging avviser jeg stort sett aldri. Jeg har såklart lyst på sex innimellom jeg og, men ikke så ofte som han. Sånn er det bare, jeg har ingen av/påknapp. Jeg synes sex er godt, og jeg kommer så godt som hver gang, men jeg synes likevel ikke det er så sykt deilig at jeg må ha det hver dag. Det holder med en gang i uka eller så for min del. Ellers blir det kjedelig, synes jeg. Mannen min ar også klagd på at jeg aldri tar initiativ til sex. Det er jo ikke så rart, for jeg rekker det jo aldri før han har gjort det selv. Har du tenkt på det, TS? Det som fungerer best for å få meg til å ta initiativ er om det blir slutt på at han gjør det. Kanskje du skulle forsøke å la være å ta initiativ, la være å snakke om det, hinte, klå osv? Jeg vedder på at det ikke går mer enn ei uke eller to før du opplever at hun tar initiativet. I mellomtida får du ta deg litt ekstra god tid i dusjen. <br /><br /> Anonym poster: ac3b7f7499dcf92b5b89209edbf50bcc 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #39 Del Skrevet 14. august 2012 For min del har jeg ikke stor sexlyst, selv om jeg liker sex, men lysten er rett og slett fraværende. Og min eks gjorde ikke tingene bedre for meg ved å stadig mase på om sex - det var rimelig turn off og veldig slitsomt. Og fikk meg til å like sex enda mindre. Jeg tror ikke på påstandene at det har sammenheng med at jenter i 20-årene (jeg er i tjueårene) har laber sexlyst i forhold til de på 30-40 år. For noe sludder. Jeg tror det har mer med hvordan partneren er. Er partneren masete, klengete, kommer med stadige hint og overivrig, så vil de bare bidra til å forverre situasjonen for det bidrar i hvertfall ikke til å øke sexlysten, heller drepe den. Eller det kan skyldes underliggende årsaker som misbruk etc (men misbruk kan du jo bare stryke av listen, ettersom hun ikke har blitt misbrukt), men det vil dere trenge litt mer hjelp til å finne ut av. Anonym poster: f8350f2b61d97ae27ee8bd3ebd3c0413 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 14. august 2012 #40 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg bare gjetter bettyboop: skal gi deg et voksent svar, selvom innleggene dine bærer preg av sarkasme og litt umodenhet, men jeg har jo ikke skrevet ned alle detaljer. Samleie skrev jeg bare for jeg så det stod sex mange andre plasser, jeg spør aldri dama om hun vil være med å ha samleie (selvom jeg kan si det med litt ironi og humor), jeg sier sex, knulle, pule osv. Om jeg har forfalt, nei. Jeg holder meg i utrolig bra form, trening hver dag omtrent + konkurranse. Om hun har forfalt? ja. Gjør det meg noe, ikke noe særlig, er fremdeles like kåt på henne. Om hun er forelska, ja, hun sier dette nesten hver dag, og skriver også meldinger om at hun savner meg osv. Kan du fortelle meg hvordan jeg skal tolke det kanskje? kanskje hun lyver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå