Gjest Katten. Skrevet 14. august 2012 #41 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg kan lage teorier ut fra hva jeg vil. Dessuten var det delvis en spøk. Og om alle her kan si at det er hun at det er fordi hun går på antideppressiva eller nedsatt lyst av p piller er jo like ille det, da sier man jo at det er henne det er noe galt med. Og når du lager teorier som ikke har sammenheng med infoen du har fått, så er det på sin plass at dette blir kommentert. Til TS: du må nesten prate med henne om dette. Det er viktig å ta det opp på en veldig forsiktig måte. Ikke legg det fram som om du anklager henne, men legg frem hvordan manglende sex får deg til å føle deg. Det kan også være medikamenter, psykiske årsaker eller bare at hun har en lav libido. Om det ikke bedrer seg gjennom kommunikasjon, så vil jeg anbefale profesjonell hjelp. Først en tur til legen, deretter muligens en sexolog. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 14. august 2012 #42 Del Skrevet 14. august 2012 Du er ikke for mye "på" da, TS? Det er vel nesten ingen ting som er så turn off for meg, som når mannen min hinter, maser, viser så jævlig over the top at han veldig gjerne vil ha seg litt. Av og til føles det nesten som om han løper etter meg med kuken i hånda, uansett hvor vi er og hva jeg driver med, og jeg får helt noia! Eller når han høylydt demonstrerer at NÅ ER JEG PÅ VEI TIL SENGS!!! Bråker og kremter på badet, kommer inn i stua igjen, fortsetter å kremte mens han sjekker om det er tegn til at jeg skal ta kvelden også. Når han nesten har gitt opp sier han, med en litt anklagene tone: JEG GÅR Å LEGGER MEG, JEG!!! Javel. Gjør det, du, så blir jeg sittende her litt til, til jeg vet du har sovna. Jeg sier jo ikke det høyt, da. Men den oppførselen der er bare så sykt turn off. Jeg vet jo godt vorfor han gjerne vil At jeg også skal legge meg. Jeg gjør det heller på den måten der enn å avvise i hvertfall, for da blir han sur og skal klage. Og det er om mulig enda mer turn off. For å slippe klaging avviser jeg stort sett aldri. Jeg har såklart lyst på sex innimellom jeg og, men ikke så ofte som han. Sånn er det bare, jeg har ingen av/påknapp. Jeg synes sex er godt, og jeg kommer så godt som hver gang, men jeg synes likevel ikke det er så sykt deilig at jeg må ha det hver dag. Det holder med en gang i uka eller så for min del. Ellers blir det kjedelig, synes jeg. Mannen min ar også klagd på at jeg aldri tar initiativ til sex. Det er jo ikke så rart, for jeg rekker det jo aldri før han har gjort det selv. Har du tenkt på det, TS? Det som fungerer best for å få meg til å ta initiativ er om det blir slutt på at han gjør det. Kanskje du skulle forsøke å la være å ta initiativ, la være å snakke om det, hinte, klå osv? Jeg vedder på at det ikke går mer enn ei uke eller to før du opplever at hun tar initiativet. I mellomtida får du ta deg litt ekstra god tid i dusjen. <br /><br /> Anonym poster: ac3b7f7499dcf92b5b89209edbf50bcc jeg la intitativet i hennes hender, det er gått 4 uker, ingen tegn på at hu vil ha noe. Nei, jeg har ikke mast noen ting disse 4 ukene, har oppført meg normalt bare. Til vanlig maser jeg heller ikke lengre, gjorde kanskje litt før, men veldig lite. men det siste halve året nå har jeg nesten gitt opp. Er det slik at dere passer sammen da? han har tydeligvis et "stort" behov slik som meg, selvom jeg mener å ha sex 2 ganger i uka ikke er å forlange all verdens. Selvfølgelig er det ikke alltid tid, men prioriteringene for deg og for min samboer virker like, og prioriteringene til din mann og meg virker like, og hvem er det som alltid "vinner"? jeg trodde et forhold handlet om å gi å ta, og om mannen din gjerne kunne tenke seg litt mer sex en uke, så skal du nekte ham dette. Virker litt egoistisk. Men så er vel vi også egoistiske som bare vil ha litt mer sex. Men jeg kjenner jo helt klart at jeg blir litt oppgitt av innlegget ditt og synes synd på typen din. Men d handler vel å finne en balanse, og den har vi dessverre ikke funnet enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2012 #43 Del Skrevet 14. august 2012 jeg hadde bedt om en beslutning fra hennes side.et klart svar om sexproblemet/mangelen og så får dere ta det derfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 14. august 2012 #44 Del Skrevet 14. august 2012 Hun går på P piller og har vel brukt dette også som en slags unnskyldning for at hun har laber sexlyst. Jeg vet det dreper sexlysten så jeg kan støtte den påstanden. At hun blir mer lysten etter fylt 35+ orker jeg ikke å tenke på en gang. Hun er ikke deprimert og går ikke på noe slags slike medisiner. Ja kanskje hun bare rett og slett har en lav libido, og jeg har ingen aning om hvordan den kan økes?? Når vi ble sammen hadde vi sex når vi var med hverandre, det er vel en selvfølge at man er litt kaniner i starten. Er bare utrolig leit at den perioden skal ta slutt. Men jeg er ikke helt korka og forstår at sex KAN avta etter noen år. Men det er jo da du må virkelig jobbe for at det ikke skal ta slutt. Rollespill, leketøy, sex meldinger kanskje, mer kosing, sett av et tidspunkt for sex eller en fast dag osv.. Forholdet er bra, et solid forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. august 2012 #45 Del Skrevet 14. august 2012 Bruker hun p-pillene som unnskyldning? Om hun mistenker at de kan være problemet, så bør hun bytte, ikke skylde på dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #46 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg var og ei sånn dame som omtrent aldri hadde lyst på sex. Nei, nå overdriver jeg, men en gang i uke var nok for meg. Jeg tenkte også litt sånn som andre nevner her, at det ikke var så spennende, og jeg hadde ikke overskudd til det. Bytta ppiller og fant ut at jeg hadde lavt jern-nivå (begge deler av andre grunner), og plutselig fikk jeg mer sexlyst! Det er kanskje litt vanskelig å si til dama sånn direkte at hun burde bytte prevensjon og ta en blodprøve, men det kan faktisk hjelpe. sexlyst ligger generelt på samme nivå som energinivå, har hun lite energi til det meste, har hun heller ikke energi til sex. Trenning og vitaminer, det er det som hjelper da. <br /><br /> Anonym poster: 3d0f46d791b4abfe8349d4e46ffc16b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #47 Del Skrevet 14. august 2012 jeg la intitativet i hennes hender, det er gått 4 uker, ingen tegn på at hu vil ha noe. Nei, jeg har ikke mast noen ting disse 4 ukene, har oppført meg normalt bare. Til vanlig maser jeg heller ikke lengre, gjorde kanskje litt før, men veldig lite. men det siste halve året nå har jeg nesten gitt opp. Er det slik at dere passer sammen da? han har tydeligvis et "stort" behov slik som meg, selvom jeg mener å ha sex 2 ganger i uka ikke er å forlange all verdens. Selvfølgelig er det ikke alltid tid, men prioriteringene for deg og for min samboer virker like, og prioriteringene til din mann og meg virker like, og hvem er det som alltid "vinner"? jeg trodde et forhold handlet om å gi å ta, og om mannen din gjerne kunne tenke seg litt mer sex en uke, så skal du nekte ham dette. Virker litt egoistisk. Men så er vel vi også egoistiske som bare vil ha litt mer sex. Men jeg kjenner jo helt klart at jeg blir litt oppgitt av innlegget ditt og synes synd på typen din. Men d handler vel å finne en balanse, og den har vi dessverre ikke funnet enda. Det er ikke noe synd i typen i innlegget som du siterer, tvert imot. Når en maser som han tydeligvis gjør, og er blottet for sosiale antenner, så er det ikke rart det går slik som det går. Anonym poster: f8350f2b61d97ae27ee8bd3ebd3c0413 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #48 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg var og ei sånn dame som omtrent aldri hadde lyst på sex. Nei, nå overdriver jeg, men en gang i uke var nok for meg. Jeg tenkte også litt sånn som andre nevner her, at det ikke var så spennende, og jeg hadde ikke overskudd til det. Bytta ppiller og fant ut at jeg hadde lavt jern-nivå (begge deler av andre grunner), og plutselig fikk jeg mer sexlyst! Det er kanskje litt vanskelig å si til dama sånn direkte at hun burde bytte prevensjon og ta en blodprøve, men det kan faktisk hjelpe. sexlyst ligger generelt på samme nivå som energinivå, har hun lite energi til det meste, har hun heller ikke energi til sex. Trenning og vitaminer, det er det som hjelper da. <br /><br /> Anonym poster: 3d0f46d791b4abfe8349d4e46ffc16b5 Jeg synes faktisk ikke det er noen grunn til at folk skal begynne å stresse og mase pga manglende sex og initiativ Sex er ikke alt i et forhold. Noenganger er det bedre å bare la ting gå sin gang og vips, en dag så bobler man over av lyst. Inntil da, ingen grunn til stresse, man har hele livet på seg, tenk det, hedda.... Anonym poster: f8350f2b61d97ae27ee8bd3ebd3c0413 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2012 #49 Del Skrevet 14. august 2012 for enkelte er faktisk sex viktig."NÅ!!!!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #50 Del Skrevet 14. august 2012 for enkelte er faktisk sex viktig."NÅ!!!!!" Det har jeg skjønt, og jeg synes det er litt nedverdigende når menn eller kvinner maser på om sex, uten å tenke på at den biten kan de faktisk fint ordne seg selv. Sex er ikke en rettighet som de får idet man går inn i et forhold, men det virker som om "alle" tror det. Anonym poster: f8350f2b61d97ae27ee8bd3ebd3c0413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #51 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg synes faktisk ikke det er noen grunn til at folk skal begynne å stresse og mase pga manglende sex og initiativ Sex er ikke alt i et forhold. Noenganger er det bedre å bare la ting gå sin gang og vips, en dag så bobler man over av lyst. Inntil da, ingen grunn til stresse, man har hele livet på seg, tenk det, hedda.... Anonym poster: f8350f2b61d97ae27ee8bd3ebd3c0413 Makan til sludder! Sex er det viktigste limet i et parforhold. I løpet av et langt parforhold vil det selvfølgelig gå litt opp og ned når det gjelder hvor ofte, i gode perioder flere ganger daglig, i dårlige perioder kanskje bare 3-4 ganger i uka. Blir det sjeldnere enn det, er parforholdet i fare. Jeg er forbauset over at noen kan tro at de kan beholde en kjæreste som de ofte avviser seksuelt. Anonym poster: 836afa577dd1f1a4920dbe54871587d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #52 Del Skrevet 14. august 2012 Makan til sludder! Sex er det viktigste limet i et parforhold. I løpet av et langt parforhold vil det selvfølgelig gå litt opp og ned når det gjelder hvor ofte, i gode perioder flere ganger daglig, i dårlige perioder kanskje bare 3-4 ganger i uka. Blir det sjeldnere enn det, er parforholdet i fare. Jeg er forbauset over at noen kan tro at de kan beholde en kjæreste som de ofte avviser seksuelt. Anonym poster: 836afa577dd1f1a4920dbe54871587d3 For noe tull! Sex er ikke det viktigste i et forhold, det er kommunikasjon.Hvis folk mener at sex er så viktig at straks noe røyner på, da er det dommedagen som banker på døra - og alt man tenker på, er å "ordne opp i ting" rimelig kjapt slik at den som er mest sugen på sex, skal kunne nyte sex igjen - på partnerens bekostning. Noenganger er det slik at det tar tid, til og med år, før det løsner og det må folk lære seg å akseptere - sex er i-k-k-e alt i et forhold. Men nei, alle maser bare på, sex hele tiden, det er sjukt hvor oppsatt folk er på å ha sex. Anonym poster: f8350f2b61d97ae27ee8bd3ebd3c0413 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chin Skrevet 14. august 2012 #53 Del Skrevet 14. august 2012 Det har jeg skjønt, og jeg synes det er litt nedverdigende når menn eller kvinner maser på om sex, uten å tenke på at den biten kan de faktisk fint ordne seg selv. Sex er ikke en rettighet som de får idet man går inn i et forhold, men det virker som om "alle" tror det. Anonym poster: f8350f2b61d97ae27ee8bd3ebd3c0413 De kan ordne det med å finne noen som passer mer seksuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 14. august 2012 #54 Del Skrevet 14. august 2012 Vi har vel sex 1 gang i uka i snitt tenker jeg (lørdagskvelden, hehe) også har vi kos/ronking/fingring etc uten at vi orker svette så mye kanskje 1-2 ganger i uka. Men vi gjør mye rart da, og det meste kvalifiserer jo som sex, så lenge man får utløsning. Ikke alltid det er penetrasjon involvert. Er fornøyd! Vært sammen i 6 år? tror jeg, og samboere i 4. Da vi hadde bodd sammen i ett år hadde vi kanskje sex 2,5 ganger i uka i snitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2012 #55 Del Skrevet 14. august 2012 skjønner virkelig ikke de som har tørke på sex i flere år som et svar antydet her oppe.hva er det for et forhold?platonisk.her er partneren tydligvis så lite attraktiv at kåtheten ikke vekkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #56 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg har prøvd 4 ulike typer p-piller , og har hatt problemer med manglende sexlyst på alle typene. Dette synes jeg er dritkjipt, og jeg har ofte lyst i hodet til å ha lyst i kroppen, men det hjelper ikke. Det er så jævla lettvint å si "da kan hun bytte merke" - seff kan hun prøve det, men kanskje er det beste om gubben sier at han kan bruke kondom slik at hun slipper å stappe hormoner inn i kroppen. Anonym poster: 8e8e46cf8e574c5ee0529b49819bf439 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #57 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg har vært sammen med min samboer i tre år. Har slitt med sexlysten siden jeg ble 19. Er 24 nå. Har prøvd mange forskjellige prevensjonsmidler, uten at jeg merket forskjell. Det aller største problemet nå er at penetrering gjør vondt. Gynekolog finner ikke noe galt. Har ikke hatt sex siden i vår, og forholdet rakner.. Han har også latt seg forfalle veldig, noe som ikke hjelper stort. 20 kg på ett år er mye.. Anonym poster: 3874cfeb4eb83eb67416158a96056109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 14. august 2012 #58 Del Skrevet 14. august 2012 For noe tull! Sex er ikke det viktigste i et forhold, det er kommunikasjon.Hvis folk mener at sex er så viktig at straks noe røyner på, da er det dommedagen som banker på døra - og alt man tenker på, er å "ordne opp i ting" rimelig kjapt slik at den som er mest sugen på sex, skal kunne nyte sex igjen - på partnerens bekostning. Noenganger er det slik at det tar tid, til og med år, før det løsner og det må folk lære seg å akseptere - sex er i-k-k-e alt i et forhold. Men nei, alle maser bare på, sex hele tiden, det er sjukt hvor oppsatt folk er på å ha sex. Anonym poster: f8350f2b61d97ae27ee8bd3ebd3c0413 100% enig! Limet i forholdet vårt er humor og kjærlighet! ikke den ene aktiviteten.... det er bare en del av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2012 #59 Del Skrevet 14. august 2012 alle de som sier at sex ikke er det viktigste i et forhold prøver enten å gjøre seg mer intelligente enn de egentlig er ved å ikke si sannheten:sex er det viktigeste.eller så er de så full i p piller at de er helt i ubalanse og hodet er fullt av bomull.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 14. august 2012 #60 Del Skrevet 14. august 2012 Koser dere? Tar dere på hverandre? Kysser hverandre hei og hadet? Ryggkløing og massasje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå