Gjest TS Skrevet 14. august 2012 #1 Del Skrevet 14. august 2012 Har vært sammen med kjæresten min i 4 år. Vært samboere i 1 år. Vi er begge i midten av 20 årene. Vår beste alder! Men vi har omtrent aldri sex, det året vi ble samboere regnte jeg med at det kom til å gå vilt for seg nesten hver dag. Det tok vel 2 uker før vi først hadde noe sex etter vi hadde flyttet inn. Alt var klart i leiligheten og ikke noe oppussing eller stress. I løpet av året som samboere har jeg prøvd forskjellige ting for at vi skal ha mer sex. Jeg tipper jeg har dratt i gang sex diskusjonen 2-3 ganger i løpet av dette året, hvor jeg forteller henne at vi har for lite sex, hun er delvis enig og jeg kommer med forslag for å bedre sexlivet. KJøpte leketøy, sender henne litt kåte sms'er, vasker leiligheten/lager mat slik at hun ikke trenger å tenke på noe. Men uansett hvor mye overskudd hun har, er hun alltid for sliten til å ha sex (føler jeg). Dette året har også innebæret mer sympati sex (noe jeg hater), men det er det eneste jeg får. Da ligger hun bare der som en potetsex og vil verken suge, ri eller noe. Men hun sier alltid hun har det godt. Så hvorfor har vi da ikke mer? Til og med når vi er i syden har vi lite sex, var nettopp 2 uker bortreist og hadde sex 1 gang. Nå er det omtrent 1 mnd siden sist vi hadde noe sex. Tips til hva som kan bedre sexlivet? Om det ikke blir bedre denne gang, orker jeg seriøst ikke mer... Jeg vet man ikke skal basere forhold på sex, det har jeg sagt til meg selv det siste året, men det går grenser og vi er heller ikke 80 år med dårlige hofter og impotens. Hvor ofte har dere som par sex? og hvor lenge har dere vært sammen? hva er nøkkelen til et bra sexliv? Vi har ikke barn! vh TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 14. august 2012 #2 Del Skrevet 14. august 2012 Fra TS: synes også det er forbanna irreterende og alltid, hele tiden måtte ta inititativ, dette er jeg også lei av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 14. august 2012 #3 Del Skrevet 14. august 2012 hva er nøkkelen til et bra sexliv? Kommunkasjon. Ingen her inne kan fortelle dere hvorfor dere har så lite sex. Hva sier hun når du tar det opp med henne på en ikke-bebreidende måte? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. august 2012 #4 Del Skrevet 14. august 2012 Hm... dette høres ikke helt normalt ut (ikke for meg i allefall). Jeg og kjæresten er i 40 åra og har sex så godt som hver dag - i allefall 5-6 ganger i uka - i snitt og jeg kan ikke begripe at samboeren din faktisk har det godt under sex - da ville hun ønsket mer aktivitet. Hva med å sette deg seriøst ned og si at nå vil du søke hjelp sammen med henne, for du er konstant utlifreds og frustrert og du syns det er leit. Si du er glad i henneog egentlig vil at det skal fungere, men at du ikke ønsker å leve slik for all fremtid. Foreslå terapeut og se hva som skjer. Kanskje har hun et underliggende problem, kanskje har hun blitt misbrukt en gang, kanskje får hun ikke orgasme... Jeg hadde gått inn for å avdekke den virkelige grunnen til at hun ikke vil mer enn hun gjør. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 14. august 2012 #5 Del Skrevet 14. august 2012 Kommunkasjon. Ingen her inne kan fortelle dere hvorfor dere har så lite sex. Hva sier hun når du tar det opp med henne på en ikke-bebreidende måte? De gangene jeg har tatt det opp, er hun delvis enig, men hun blir også oppgitt. Akkurat som "ååh, er det denne regla igjen".. så vi kommuniserer vel dårlig. Men jeg føler sex betyr langt i fra så mye for henne som det gjør for meg. Da mener jeg LANGT I FRA! men dette sjønner jeg ikke, for før når vi holdt på, var sex det beste hun viste, men med en gang vi ble sammen minket det betraktelig og når vi flyttet inn i sammen ble det omtrent 1-2 ganger i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 14. august 2012 #6 Del Skrevet 14. august 2012 Hm... dette høres ikke helt normalt ut (ikke for meg i allefall). Jeg og kjæresten er i 40 åra og har sex så godt som hver dag - i allefall 5-6 ganger i uka - i snitt og jeg kan ikke begripe at samboeren din faktisk har det godt under sex - da ville hun ønsket mer aktivitet. Hva med å sette deg seriøst ned og si at nå vil du søke hjelp sammen med henne, for du er konstant utlifreds og frustrert og du syns det er leit. Si du er glad i henneog egentlig vil at det skal fungere, men at du ikke ønsker å leve slik for all fremtid. Foreslå terapeut og se hva som skjer. Kanskje har hun et underliggende problem, kanskje har hun blitt misbrukt en gang, kanskje får hun ikke orgasme... Jeg hadde gått inn for å avdekke den virkelige grunnen til at hun ikke vil mer enn hun gjør. Hun sier til meg at hun får orgasme hver gang, og synes det er godt, kanskje hun lyver? men hun har aldri påstått noe annet. Hun har aldri blitt misbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. august 2012 #7 Del Skrevet 14. august 2012 Har vært sammen med kjæresten min i 4 år. Vært samboere i 1 år. Vi er begge i midten av 20 årene. Vår beste alder! Men vi har omtrent aldri sex, det året vi ble samboere regnte jeg med at det kom til å gå vilt for seg nesten hver dag. Det tok vel 2 uker før vi først hadde noe sex etter vi hadde flyttet inn. Alt var klart i leiligheten og ikke noe oppussing eller stress. I løpet av året som samboere har jeg prøvd forskjellige ting for at vi skal ha mer sex. Jeg tipper jeg har dratt i gang sex diskusjonen 2-3 ganger i løpet av dette året, hvor jeg forteller henne at vi har for lite sex, hun er delvis enig og jeg kommer med forslag for å bedre sexlivet. KJøpte leketøy, sender henne litt kåte sms'er, vasker leiligheten/lager mat slik at hun ikke trenger å tenke på noe. Men uansett hvor mye overskudd hun har, er hun alltid for sliten til å ha sex (føler jeg). Dette året har også innebæret mer sympati sex (noe jeg hater), men det er det eneste jeg får. Da ligger hun bare der som en potetsex og vil verken suge, ri eller noe. Men hun sier alltid hun har det godt. Så hvorfor har vi da ikke mer? Til og med når vi er i syden har vi lite sex, var nettopp 2 uker bortreist og hadde sex 1 gang. Nå er det omtrent 1 mnd siden sist vi hadde noe sex. Tips til hva som kan bedre sexlivet? Om det ikke blir bedre denne gang, orker jeg seriøst ikke mer... Jeg vet man ikke skal basere forhold på sex, det har jeg sagt til meg selv det siste året, men det går grenser og vi er heller ikke 80 år med dårlige hofter og impotens. Hvor ofte har dere som par sex? og hvor lenge har dere vært sammen? hva er nøkkelen til et bra sexliv? Vi har ikke barn! vh TS Kanskje problemet ligger i at du kaller det samleie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #8 Del Skrevet 14. august 2012 Kanskje problemet ligger i at du kaller det samleie Er det mulig!? hadde det vært problemet, tror du ikke dama hadde sagt i fra da? Anonym poster: 0eee3f8f7655bbc77c49b99439863377 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #9 Del Skrevet 14. august 2012 Venter bare på standard KG-forklaring: "dere er forskjellig pene" Anonym poster: 01b127f2be4176b6fc8ecc7b776bc9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. august 2012 #10 Del Skrevet 14. august 2012 Er det mulig!? hadde det vært problemet, tror du ikke dama hadde sagt i fra da? Anonym poster: 0eee3f8f7655bbc77c49b99439863377 Hør hvor "sexy" dette høres ut da. Kjære skal vi ha samleie ikveld? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #11 Del Skrevet 14. august 2012 Hør hvor "sexy" dette høres ut da. Kjære skal vi ha samleie ikveld? Hvordan vet du at han sier det? Ikke vær så barnslig nå. Anonym poster: 0eee3f8f7655bbc77c49b99439863377 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. august 2012 #12 Del Skrevet 14. august 2012 Hvordan vet du at han sier det? Ikke vær så barnslig nå. Anonym poster: 0eee3f8f7655bbc77c49b99439863377 Jeg bare gjetter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chin Skrevet 14. august 2012 #13 Del Skrevet 14. august 2012 Folk har også forskjellig nivå av sexlyst. Noen vil ha hver dag, noen vil ha ett par ganger i uka, noen en gang i måneden eller to til tre ganger i året. Jeg og eksen hadde sex kanskje en gang i måneden og jeg trudde jeg skulle gå på veggen. Med min nye kjæreste har vi sex en til to ganger daglig, og vi har vært sammen i ca 3 år nå. Så jeg håper det holder seg slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 14. august 2012 #14 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg bare gjetter Da er du ræva til å gjette! Når man elsker noen, og er kåt, så slutter man selvfølgelig ikke å ha sex pga ordet samleie! TS: hun har sagt at hun er enig, men har hun sagt noe om hvorfor det blir sånn? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. august 2012 #15 Del Skrevet 14. august 2012 Da er du ræva til å gjette! Når man elsker noen, og er kåt, så slutter man selvfølgelig ikke å ha sex pga ordet samleie! TS: hun har sagt at hun er enig, men har hun sagt noe om hvorfor det blir sånn? Men man kan da snakke sexy til hverandre i senga selv om man er forelska eller. man er ikke autmatisk kåt på en person man elsker hele tiden. Jeg hadde blitt turned off om typen min kalte sex for samleie i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minde09 Skrevet 14. august 2012 #16 Del Skrevet 14. august 2012 Hun sier til meg at hun får orgasme hver gang, og synes det er godt, kanskje hun lyver? men hun har aldri påstått noe annet. Hun har aldri blitt misbrukt. Hei TS. Utfra det du skriver i dine innlegg, virker det som at du virkelig har prøvd det du kan for å få en forandring. Hva med en siste samtale om dette? Der du forteller henne hvor glad du er i henne men at du verken kan eller vil være i et forhold der sex blir nedprioritert. Får hun kniven på strupen må hun iallefall ta et standpunkt, og utfra det bestemme seg for hva hun vil gjøre med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. august 2012 #17 Del Skrevet 14. august 2012 kasnkje hun ikke tenner mer på deg ts. Kanskje hun ikke er forelska lenger. Mange grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 14. august 2012 #18 Del Skrevet 14. august 2012 Bytt ut samleie med knulle, så er vel grunnen at han er en overkåt mannsgris? Snakk om flisespikkeri... Går hun på hormonprevensjon? Det kan være en lystdreper. Samme med antdepressiva. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2012 #19 Del Skrevet 14. august 2012 Hvis din samboer går på p-piller så kan det være en mulig årsak for liten lyst på samleie i senga, men er det ikke det så er noen kvinner skrudd i sammen slik at hvis man overser dem så blir de helt vill i nikkersen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. august 2012 #20 Del Skrevet 14. august 2012 Bytt ut samleie med knulle, så er vel grunnen at han er en overkåt mannsgris? Snakk om flisespikkeri... Går hun på hormonprevensjon? Det kan være en lystdreper. Samme med antdepressiva. Kanskje han har latt seg selv forfalle og blitt uattraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå