Gå til innhold

Kjærester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i et veldig nytt forhold, og jeg er ganske usikker egentlig, i forhold til hvor vi "står". Av og til føles det som om han er mye mer opptatt av meg enn jeg er av ham, og av og til er det jeg som føler meg "masete". Er egentlig ikke noe konkret å sette fingeren på, og det kan jo hende jeg fantaserer meg inn i et problem her. Som egentlig ikke er et problem :klo: Nå har jeg vært singel veldig lenge, så dette er på en måte litt nytt terreng. Han er 35, og jeg er 29.

Når begynte du og din partner å føle dere "trygge"?

Anonym poster: e71b6bdd17fcec6207d1f83407619df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytte dytte :)

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i et helt ferskt forhold, etter å ha vært singel stort sett hele livet.

Føler mye av det samme som deg, deg går veldig opp og ned. Er kanskje sånn det er i starten? Jeg tenker at det tar litt tid å vende seg til at man er kjærester og at man finner sin plass og balansen i forholdet.

Er dager hvor jeg tviler på oss, hans følelser- og noen ganger mine egne. Og det er dager hvor det ikke kunne blitt mer riktig med oss to. Nå sees vi omtrent hver dag, og jeg merker man innimellom trenger litt pause, godt å savne litt og.

Håper ikke dette er helt unormalt... Men er innimellom jeg også er redd for å bli dumpa. Merker disse tankene blir mer og mer borte ettersom dagene går.

Tror nok at det kan ta litt tid før man er trygg på hverandre. Forhold er skummelt, spesielt om man har lite erfaring eller har vært singel lenge.

Anonym poster: cabe7a310d4190d62c2f618c266bda0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Egentlig godt å høre at noen er i samme situasjon, selvom det ikke er noe kjekt å være der i det hele tatt.. .

Idag er det slik at jeg tviler. Men det er nok fordi jeg ikke synes jeg får nok oppmerksomhet. Ikke at jeg vil bli kvelt av oppmerksomhet, men bare få noe som tilsier at det er seriøst dette her..

Vi ses et par ganger i uken, ofte mer, men sjeldent mindre. Og da føles alt tipptopp. Disse andre tankene kommer når vi bare snakkes over tlf/ sender sms osv..

ts

Håper forresten på flere svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...