Gjest Goto Skrevet 17. februar 2004 #21 Del Skrevet 17. februar 2004 Det er jo tydelig at du har lest gjennom den linken du sendte videre, så jeg skjønner ikke hvorfor du klager. Det er vel ingen som tvinger deg til å lese eller se programmer du påstår du ikke har noe interesse av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 17. februar 2004 #22 Del Skrevet 17. februar 2004 Og jeg kan tenke meg hvilke typer menn det er som vil være med på dette Ikke fra øverste hylle Tror disse to kvinnene kommer til å angre fryktelig når det hele er over og de skjønner hva de har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 17. februar 2004 #23 Del Skrevet 17. februar 2004 Og jeg kan tenke meg hvilke typer menn det er som vil være med på dette Ikke fra øverste hylle Tror disse to kvinnene kommer til å angre fryktelig når det hele er over og de skjønner hva de har gjort. Fortsatt, hvordan kan du uttale deg om noe du ikke vet? Hva vet du om hvilke menn som kommer til å melde seg på her? Om du ikke har fått med deg det så er det de fleste høystående som driver med prostituerte ol, men det var kanskje ikke det du mente. Men kunne godt tenkt emg en forklaring på hva du mener med øverste hylle, og hvor mange hyller du eventuelt plasserer menn i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 17. februar 2004 #24 Del Skrevet 17. februar 2004 Tanya: :enig_animasjon: Helt enig med deg. Er så møkka lei av alt som har med kropp og sex å gjøre for tiden....ALT er sex.... Kan jo bare tenke på alle de realetyprogrammene som går på TV, hvor det er bare unge pene mennesker med lite klær og som gjerne har sex... Ser ikke folk hvordan verden holder på å bli?? Er der rart det er mye spiseforstyrrelser og psykiske problemer? _nei...For folk føler seg aldri bra nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 17. februar 2004 #25 Del Skrevet 17. februar 2004 Hva har f.eks. hårshampoo med sex å gjøre da???? Iflg. reklamen henger de to tingene sammen nemlig....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 17. februar 2004 #26 Del Skrevet 17. februar 2004 Tanya: :enig_animasjon: Helt enig med deg. Er så møkka lei av alt som har med kropp og sex å gjøre for tiden....ALT er sex.... Kan jo bare tenke på alle de realetyprogrammene som går på TV, hvor det er bare unge pene mennesker med lite klær og som gjerne har sex... Ser ikke folk hvordan verden holder på å bli?? Er der rart det er mye spiseforstyrrelser og psykiske problemer? _nei...For folk føler seg aldri bra nok... Enig med deg! Lurer på hvor det ender. Synes synd på dagens tenåringer som får sine preferanser fra alt dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanya Skrevet 18. februar 2004 #27 Del Skrevet 18. februar 2004 Så deilig det er å se at det er flere som setter spørsmålstegn ved dette. Sexfiksering i media og ellers må jo også gjøre noe med gutta? Det er visnok flere menn som sliter med potensproblemer i dag enn tidligere, noe som kanskje kan være et tegn på at noen menn føler at de kommer til kort. Reklame, musikkvideoer og media generellt er med på å lage et unyansert, overfladisk og urealistisk syn på sex. De som lettest lar seg prege er kanskje fjortissene og et forvrengt bilde på sex blir kanskje en del av ungdomskulturen? Men hva kom først, høna eller egget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 18. februar 2004 #28 Del Skrevet 18. februar 2004 Reglene under GB sier dessuten at det ikke er lov å bruke kondom (leste om dette på vg sine nettsider). Hvem som har bestemt disse reglene da? Norges Gang Bang Forbubund? Nei, det er nok mange som driver med GB som er nøye både med hygiene og kondom. Jeg trodde forresten at under et GB så pulte alle på alle? Når menn står i kø for å pule to damer er det ikke GB etter mitt hode. Slik jeg ser det har både kvinne + kvinne, mann og mann og kvinne + mann som har sex. Litt mølje altså. La nå folk få holde på med sitt sier nå jeg. Selv om du ikke vil være med på GB så ikke fordøm andre for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #29 Del Skrevet 18. februar 2004 I følge Merriam Webster OnLine Dictionary: Main Entry: gang bang Function: noun 1 often vulgar : copulation by several persons in succession with the same passive partner Det du beskriver er heller "gruppesex", TefrA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 18. februar 2004 #30 Del Skrevet 18. februar 2004 Trodde "gruppesex" bare var det norske ordet for GB jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #31 Del Skrevet 19. februar 2004 Kanskje Språkrådet burde komme på banen her og avklare dette!! Da kunne de gjøre litt nytte av seg! Uten at jeg skal være for bombastisk, så er jeg rimelig sikker på de fleste bruker ordet "gruppesex" i betydningen at flere har sex med flere, samtidig. En "sandwhich" er gruppesex, f.eks.. GB, derimot, går mere på serie-sex - den ene etter den andre på den samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå