AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #1 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg har en kjæreste, men for tiden er det et avstandsforhold. Jeg er veldig glad i han, men siden vi ser hverandre så skjelden (kanskje 1 uke pr. 6 uke) så glemmer jeg han litt, eller har ikke så sterke følelser. Han flytter nær meg snart, så det tar seg vel opp, håper jeg.. I det siste så la en gutt meg til på facebook, han bor ca 20 min unna meg, men har aldri møtt han. Vi skriver med hverandre mye, men ikke noe flørtende fra min side da. Han sender meg litt hjerter av og til, men det henger jeg meg ikke så mye opp i. Nå jobber han på plattform, og er ute på sjøen, så vi sender meldinger med hverandre. Det er bare vennskapelig, men føler likevel det er "feil" av meg.. Men han er så morsom, og får meg til å le, og er en jeg har lyst å bli bedre kjent med, han er en slik som jeg kan skrive med, og være meg selv, uten å tenke over hva jeg skal skrive engang, og det var han fra første sekund. Er egentlig ganske sjenert, og har vanskelig for å komme på ting å snakke om med både gutter og jenter.. Er det feil av meg å ha mye kontakt med en annen gutt, selv om jeg har kjæreste? Og er det feil av meg og evt. møte han en gang i fremtiden? Føles ikke rett.. selv om jeg synes han virker som en super gutt! Anonym poster: 704a815f579028b1250391e37c98e2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antique Skrevet 13. august 2012 #2 Del Skrevet 13. august 2012 Hvordan ville du tatt det om det var han som snakket mye med ei jente, og var litt intressert i å møte henne? Tror du at han du snakker med har følelser for deg, eller er det bare vennskapapelig fra hans sin side og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Feminist1 Skrevet 13. august 2012 #3 Del Skrevet 13. august 2012 Hvorfor føler du at det er feil av deg? Merker du at han har andre intensjoner enn rent vennskapelige? Såfremt at du er bare etter vennskap så er det greit, men det virker (for meg) som at du er ute etter noe mer, jeg vet ikke nærhet siden typen din ikke er tilstede? Hvis DU -virkelig- føler det er feil, ja da er det feil for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulling Skrevet 13. august 2012 #4 Del Skrevet 13. august 2012 Hvor mange andre guttevenner har du som sitter og skriver hjerter til deg ? Mulig det er "uskyldig" fra din side, men dette er litt på kanten. Hva tror du vil skje hvis du møter han ? Har du LYST til å falle for denne kjekke gutten ? Du vet allerede svaret her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2012 #5 Del Skrevet 13. august 2012 Hvis du "glemmer" en kjæreste, ser jeg liten vits i at dere er sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 13. august 2012 #6 Del Skrevet 13. august 2012 Det høres ut til at du er veldig ung, og at denne du skriver med når mer inn til deg enn han du er sammen med. Du bør gjøre et valg mellom disse to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå