AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #1 Del Skrevet 13. august 2012 Med inntrykk overfor kjæresten det gjelder at man har riktige følelser? Og la tiden gå, måneder..fra nyttår til nå...for i grunn bare å vente på at kjæresten skal ta intiativ til et brudd fordi en selv tynges av skyldfølelse om man selv gjør det? Hva slags mennesker gjør slikt med et menneske som en vet elsker den det gjelder? 7 Jeg synes han har vært grusom med meg. Jeg har følt så sterkt at det ikke var riktig, følt meg usikker og sjalu og alt som følger med...bryter sammen, og da..ja da sier han at han ikke har de riktige følelsene. Anonym poster: 6e2fa23bfa1dc224d50909c92a1e39c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 13. august 2012 #2 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg har vært i hans sko om det hjelper. Og kan ikke si annet enn at det er grusomt gjort og umodent å ikke være stand til å vær ærlig. Du bør bare glemme det mannfolket der selv om dt ikke er lett. Men han var tydeligvis ikke glad nok i deg, så det er kanskje like greit å komme seg videre? Det er masser av menn som er ålreite der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå