Gå til innhold

Paradise Danmark på TV3 igjen!


frisørmester :)

Anbefalte innlegg

Har Sebastian hatt sex med alle sine partnere nå eller? Virker ikke som om han har noe standard heller akkurat. Hjelpes. Var litt morsomt da han sa: "Ny rekord" og han andre (niklas?) sier: "Jøss det var fort over" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes å synd på Sascha, men hun er utrolig naiv da. Hun burde ikke bruke så mye tid på Sebastian. Han er jo en player. Først Angelin og nå Mary.

Men jeg er enig med Sebastian når han sier at hun kun henger med Jeanette og ikke spiller spillet.

Bare jeg som synes det er litt morsomt at alle lever seg såå inn i spillet? Hvis f.eks en populær deltager ryker, så begynner jo alle å hylgrine akkurat som h*n skal bli hengt eller noe :fnise: Husker når Tina Maria røyk ut. Alle hylgrein og var helt ødelagte jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg lo skikkelig høyt (og upassende) da Sacha røk ut, og Rikke prøvde å fortsette programmet, det kommer musikk osv, og så hører man jenta som hulker høyt og hjerteskjærende i bakgrunnen midt oppi det hele, det ble så tragikomisk :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Tilbake fra 2 ukers ferie og har masse å ta igjen når det gjelder å se Paradise. Hehe! Gøy å se at Tina Maria og Patrick er inne igjen. Hvordan skjedde det? Håper det er ok at jeg spør, foreløpig har jeg ikke fått sett episodene via nett. Jeg er ikke så glad i å se nett-tv egentlig, å stirre inn i en dataskjerm gjør man liksom nok av ellers, mye bedre å se det på tv.

Hvem var det som hadde sex på tv i går, var det Sasha og Sebastian? Uff, hun er barnslig og han er litt tragisk som lurer henne sånn.

Tina Maria kom inn igjen rett etter de fikk et brev om at en gammel deltager ville ta hevn. Hun var drit sur på Jeanette og sa klart i fra hun ikke ville spille sammen med henne noe mer. Hun gikk over i den andre gruppen.

De sendte så klart inn Patrick igjen da han Mikael sjekket inn. Pga TM sa at Mikael va så kjekk og var helt vill etter han.. god timing.

Så har jo Angelin og Sebastian kranglet så mye. Hun og Sascha stilte seg bak han under parsermonien for 2 uker siden og han valgte Sascha. Angelin ble pissed. Vet ikke om du fikk det med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte han før, men jeg synes han bae blir mer og mer usympatisk jeg. Jeg fikk faktisk utrolig vondt av Sascha da hun ble så lei seg når han og Mary rota den kvelden. Sebastian er ikke noe å satse på som en kjæreste i hvert fall. Tror han bare vil ha det gøy.

Kult at det sjekket inn en dragqueen da.

Danskene er så flinke til å finne på twister og slike ting.

Endret av Lillemeg22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tina Maria kom inn igjen rett etter de fikk et brev om at en gammel deltager ville ta hevn. Hun var drit sur på Jeanette og sa klart i fra hun ikke ville spille sammen med henne noe mer. Hun gikk over i den andre gruppen.

De sendte så klart inn Patrick igjen da han Mikael sjekket inn. Pga TM sa at Mikael va så kjekk og var helt vill etter han.. god timing.

Så har jo Angelin og Sebastian kranglet så mye. Hun og Sascha stilte seg bak han under parsermonien for 2 uker siden og han valgte Sascha. Angelin ble pissed. Vet ikke om du fikk det med deg.

Tusen takk for fin forklaring! Supert :) Har det skjedd noe mellom TM og Mikael da? Liker Tina Maria! Hun er heldig og har liksom alt... fin kropp OG pent ansikt, samt sympatisk personlighet, synes hun virker både smart og snill. Noen får i både pose og sekk :) Det er klart at man bare får et visst inntrykk på tv, men det vi har sett virker hun ihvertfall veldig oppegående.

Var virkelig lei Sascha, greit at hun gikk ut. Er lei av Sebastian også, og synes ikke han er så himla kjekk. Synes Stefan definitivt er den kjekkeste gutten der, men han får lite oppmerksomhet... kanskje fordi han er en mer anonym personlighet? Han blir fremstilt litt kjedelig og stille på tv, men kjekk er han.. Jeg mener, det Mister Paradise-bildet han tok var helt rått..

Leste dere at selveste Paris Hilton skal være med i neste sesong av dansk Paradise? Håper norsk TV3 sender det neste år også, men kanskje tvilsomt da responsen virker liten i år..

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10046863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow skal hun det? Lurer på åssen de fikk det til. Skal hun være på ph Norge kommer hun vel til å kjede seg. :ler: Ikke så mye drama der. Eller det var litt drama i sesong 4, men det var mest mobbing av Miguel.

Steffan var kjekk, men han var litt kjedelig da.

Sebastian er veldig glad i jenter. Spesielt eldre tydeligvis,

Men det at han holdt Sascha for narr kun for å bruke henne i spillet var råttent gjort. Man skal da spille spillet, men ikke bruke andre på den måten. :nei:

Anonym poster: 99f67d5f8463b8e77a480b65a01a5fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg synes han/hun Harion?? blir litt for mye. Det blir litt for mye snap snap liksom.

Og da han/hun begynte å snakke om å ta botox, fjerne ribbeina osv, så ble jeg litt overgitt, Ta botox som 19 åring? :klaske:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hva sangen i episode 29 heter, der hun rødhårete jenta har en våt t skjorte dans?

Anonym poster: beb16c4f1349ab177a64087f2e5c2967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli lei av Hairon allerede jeg... synes ikke hun/han tilfører noe spennende i det hele tatt - var jo en morsom tvist i utgangspunktet, men nå er denne liksom avslørt. Derfor høy sannsynlighet for at Hairon går ut i morgen, for produsentene har jo ofte en finger med i spillet for hvem som går ut.

Han nye var jo litt søt forsåvidt.. Hehe, stalkeren til Pernille - kan jo forstå han sånn sett, hun er en veldig pen jente. Pernille er kanskje enda penere enn Tina Maria til og med, hadde det ikke vært for det ihjelblekede håret og lite smarte utsagn. Tina Maria vinner jo mye på personlighet også. De to jentene er uansett blitt mine favoritter, heier på dem. Synes litt synd på Patrick som er sååå forelsket og ikke kommer noen vei.

Er veldig lei av Jeanette... og synes heller ikke hun passer som Paradise-deltaker, likevel er hun blitt en av denne sesongens store profiler. Fatter det ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli lei av Hairon allerede jeg... synes ikke hun/han tilfører noe spennende i det hele tatt - var jo en morsom tvist i utgangspunktet, men nå er denne liksom avslørt. Derfor høy sannsynlighet for at Hairon går ut i morgen, for produsentene har jo ofte en finger med i spillet for hvem som går ut.

Han nye var jo litt søt forsåvidt.. Hehe, stalkeren til Pernille - kan jo forstå han sånn sett, hun er en veldig pen jente. Pernille er kanskje enda penere enn Tina Maria til og med, hadde det ikke vært for det ihjelblekede håret og lite smarte utsagn. Tina Maria vinner jo mye på personlighet også. De to jentene er uansett blitt mine favoritter, heier på dem. Synes litt synd på Patrick som er sååå forelsket og ikke kommer noen vei.

Er veldig lei av Jeanette... og synes heller ikke hun passer som Paradise-deltaker, likevel er hun blitt en av denne sesongens store profiler. Fatter det ikke helt.

Tipper det er fordi hun er paradise kjæreste med Julian og at hun er litt bitchy. Eller hun kan være veldig bitchy mange ganger. Jeg er også lei av henne.

Jeg tror han Turker kunne blitt en stor profil hvis de bare hadde sendt han inn igjen eller gjort noe så han ikke røyk ut. Slengt med en twist eller noe sånt.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Smalls - Turker virket som en kul fyr, bare synd ingen av jentene ville satse på ham som partner, skjønner ikke hvorfor da han var en humørspreder og godt likt blant de andre.

Heia Steffan, Tina Maria og Pernille!

Hvor ble det av han kjekkasen Mikael? Jeg har vært på ferie og ikke fått med meg alt..

Ellers synd det er litt lite liv i denne tråden, VGD har også en, men skjer ikke såå mye der heller:

http://vgd.no/musikk-tv-og-film/tv-program/tema/1714638/tittel/paradise-hotel-danmark/side/3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Forever :)' timestamp='1349877462' post='11647191]

Türker kommer jo tilbake neste sesong da. Reunion-sesongen er drit bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Forever :)' timestamp='1349877462' post='11647191]

Türker kommer jo tilbake neste sesong da. Reunion-sesongen er drit bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor får du sett denne?? Kommer det på nettet eller TV3?

Så rart at Turker kommer tilbake i en reunion-sesong, i og med at han såvidt fikk vist seg på skjermen i noen få episoder i denne sesongen?

Hvis den kommer på Tv3, så blir den sikkert ikke vist før neste år igjen. Tipper jeg.

Men en reunion sesong hørtes jo skikkelig bra ut. Håper Peter eller han Haider fra sesong 4 sjekker inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg for min del ser ikke hva som var så fett med Turker, han virket som en fjott. Dessuten omtalte han seg selv i tredjeperson.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett deler av neste sesong, men det virket meget lovende. Fra denne sesongen kommer Türker, Pernille, Julian og Jeanette til å være med i reunionen. Jeg tror det er deltagere fra alle sesongene, men jeg husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper så inderlig at Tina Maria og Patrick vinner, de virker nokså sympatiske,, samtidig som de spiller spillet. Sebastian misliker jeg sterkt. Tenk å være en så stor fjott. Og at både Sacha og Mary har fått følelser for han betyr vel bare at han spiller kortene sine alt for bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...