Gå til innhold

Paradise Danmark på TV3 igjen!


frisørmester :)

Anbefalte innlegg

Jeg syns at han Marco er ekstremt kjekk...!

Han er ikke så værst, virker til nå som om han er den mest oppegående iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fairydust

[quote name=frisørmester :)' timestamp='1345151346' post='11403145]

Han er ikke så værst, virker til nå som om han er den mest oppegående iallefall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke turker er fin i det hele tatt jeg. Synes ingen av guttene er så mye å se på.

Sliter litt med å se hvem som er hvem enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke turker er fin i det hele tatt jeg. Synes ingen av guttene er så mye å se på.

Sliter litt med å se hvem som er hvem enda.

Litt enig i dette, og danskene som alltid har hatt med utrolig kjekke gutter i Paradise:

Gleager, Peter, Rasmus, Kasper ++

Jeg synes ikke Turker er superkjekk jeg heller, men at han er kjekkest av de som er der. Marco er også ganske kjekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Turker denne sesongens svar på Gleager og Peter? Ikke at han lille guttevalpen kan måle seg med de to da. Men han virker som en liten player da.

Glad hun Stephanie (?) dro. Jeg synes hun virket så bitchy. Vet ikke hvorfor. Også mora da med de svære melonene. Klarte ikke fokusere på noe annet enn de svære puppa. Yuuk.

Anonym poster: 9f8af6b125a34052e765e7ab01d7557e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad hun Stephanie (?) dro. Jeg synes hun virket så bitchy. Vet ikke hvorfor. Også mora da med de svære melonene. Klarte ikke fokusere på noe annet enn de svære puppa. Yuuk.

Anonym poster: 9f8af6b125a34052e765e7ab01d7557e

Jeg synes ikke hun virket bitchy i det hele tatt, men tror man blir litt forutinntatt pga førsteinntrykket: crazy mor med diiigre silikonpupper, pluss at Stephanie var veldig tynn og har et "overfladisk" stil og utseende om dere skjønner hva jeg mener. Tenkte det først jeg også, men så syntes jeg at hun virket snill og koselig ved nærmere ettertanke. Synd hun måtte dra, hun og Marco var et søtt par.

Jeg skjønner IKKE hvorfor alle synes Tina Maria og han Patrick er SÅ fine? Hva synes dere?

Jeg synes hun Kanika faktisk er penere enn Tina, men det er tydeligvis ingen der inne som synes. Det er tydeligvis vedtatt at hun Tina er den flotteste jenta, men why? Hun Pernille er også pen, men personligheten hun fremviser trekker ned av en eller annen grunn, pluss det overblekede håret.

Anonym poster: 6e5a8767c8de77b7ce1bd160e2d721cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Marco er helt klart den kjekkeste av gutta syns nå jeg. Tina Marie er søt bare. Synes kke hun er den peneste av jentene. Synes også Kanika er penere enn TM. Å Patrick er hvert fall ikke kjekk.

Jeg liker Turker. Synes han er morsom å se/høre på.

Vet ikke hvem jeg heier på enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt at marco er ute, yees :-)

måtte le når han drev å kikka fra rommet på de andre og sa " de driter i meg"...barnerompen ;)

Anonym poster: da0cd0b20dc823f8b411931c73de5c63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gidder jeg ikke å fortsette å se på det... :frustrert:

De sender han sikkert inn igjen ;)

Anonym poster: 28f08e9ed45dcb9ae9f36239d231dd4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sender han sikkert inn igjen ;)

Anonym poster: 28f08e9ed45dcb9ae9f36239d231dd4c

Det tror jeg også, han var populær og fikk være der kort tid, pluss at han nå er litt hevnlysten.

Dansk PH er utrolig gøy synes jeg, de er veldig flinke til å finne på twister! Som den med mødrene som kom inn og date med svigermor, trekantdramaet der de involverte må dele seng, osv. Overraskende også at Stephanie måtte reise hjem. MEN: i år har de ikke det samme spennet å spille på når det gjelder deltakere, synes jeg. Før har de hatt med mer "good looking" og generelt mer interessante personligheter, dessuten er de så veldig unge i år... Og ikke en eneste virkelig kjekk gutt som er med! Var dette det beste danskene kunne komme opp med? En av tidligere deltakere skulle ha kommet inn igjen. Rasmus, Peter, Gleager, Casper osv. (som nevnt før ;)

Hva synes dere om deltakerne? Det er tross alt de som "gjør" showet"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes de er så unge i år. Alle er jo 19-21 jo. Sofie var jo 24 men dog. Håper de sender inn en skikkelig hunk snart. Sånn typ Peter, Rasmus, Gleager fyr, men så pleier jo de kjekkeste gutta å være med i startcastet da.

Marco er den kjekkeste og tror de sender han inn igjen på et eller annet tidspunkt. Jonas var kjedelig og Turker er bare rar :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Digger Paradise Hotel Danmark! Deltakerne er så mye mer åpne og frigjorte. Tina og Patrick forteller jo åpent om at de begynner å bli forelsket i hverandre. De norske PH-folka hadde nok holdt mye mer igjen, av frykt for å bli sett på som svake / sviktet av den andre parten etc. Haha - artig hvordan Patrick la hånden hennes "et visst sted" i gårsdagens episode, for å "vise henne at han er interessert i noe mer".

Nanett er egentlig ganske pen, når hun har pyntet seg og har håret ned. Håret til Pernille er altfor overbleket. Syned at Nanett valgte han Thomas, han ser jo helt merkelig ut! Og Türker som var så søt. T hadde tydeligvis problemer med å spille seg ordentlig inn i PH ved å få seg en partner, noe som er alfa og omega i PH, selv om han var så godt likt av alle. Tror derfor ikke de sender han inn igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

Jepp, de fra Danmark tør virkelig å gjøre noe, i motsetning til den norske. F.eks. å hive ut Marco fordi han var den sterkeste spilleren der inne. Det ville aldri nordmenn gjort.... :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...